Nuoruus / ei-niin nuoruus ja seksi

  • 1 / 5
  • Kristobal
  • 22.5.2003 22:01
Joitakin aikoja sitten keskustelin 18-vuotiaan kaverin kanssa, ja yksi seikka hänen jutuissaan jäi kaihertamaan mieltä - ensiksi en kiinnittänyt siihen huomiota mutta myöhemmin kyllä.

Oli puhe nuoruudesta ja vanhenemisesta. Kaveri sanoi jotensakin näin: "Ei siinä vanhenemisessa ole mitään ongelmaa, mitä nyt tietysti seksiä saa vähemmän."

Että kun vanhenee, niin ei saa seksiä. Mitä olette mieltä? Oma kokemukseni on ollut se, että saan sitä vähintään saman verran kuin ennenkin, ja mikä tärkeintä: se on koko ajan parempaa! Nuorten kesken / nuorten kanssa seksi on sellaista ähellystä ja tuherrusta, vähän "kypsempien" kesken siinä on enemmän laatua. Tai aika paljonkin enemmän.
Minusta homoilla kukkii ikärasismi. Mitä voi tehdä, kun keho rapistuu? Kontaktit ainakin vähenee dramaattisesti. Tietenkin ne saa seksiä, jotka hakee nuorta, koska kakskymppiset on täynnä kokemusten janoa siksi, ettei "elämä jää elämättä", mutta onko vain seksikeskeinen elämä elämää. Ovatko seksikokemukset ja "monenko kanssa olen ollut kuukaudessa "-laskut jonkun "mittari". Eikö se ole heijastusta alemmuudentunteista, että "pätee seksillä"? Mikä on sekin asenne miehiin, että halutaan "vain munaa"? Entä "vessaseksi", "puistoseksi", ryhmäseksi (gangbang)?
Mallit tulevat aina USA:sta videoiden yms kautta? Ovatko nämä sitten jonkinlaisia ihannetapoja käyttäytyä, jotka kestävät päivänvalon? Voisiko joku korkeassa asemassa oleva homo kertoa , että "minua miellyttää "nyrkkinainti" tai "minulla on tapana runkata tavaratalon käymälässä" esim.lehden haastattelussa, jossa kysytään yksityiselämästä?
Missä ovat" suomalaiset" homotyypit? Olihan meillä tukkijätkät, maanviljelijät, työläiset jne. Tarkoitan tällä vain sitä, että joskus voisi harrastaa itsekritiikkiä eikä pitää joitakin alueita "pyhänä", jos niin edes on, en tiedä.
  • 3 / 5
  • peekoo
  • 23.5.2003 8:53
Homoilla kukkii se, ettei huomata, kuinka samanlaisia kuin hetskut ollaan. Ettekö te koskaan käy heteromiesten kanssa kaljalla tai kesämökillä tai laivaseminaarissa - ihan samat jututhan ne siellä pyörii: keskustellaan teinitähtien silikoneista ja sittä, että eukkokin alkaa rupsahtamaan.

Mutta alkuperäiseen kysymykseen: jos muut muuttujat eivät muutu, ei ole mitään syytä, miksei voisi viettää rietasta elämää (= on ikäryhmässään suhteellisesti yhtä hyvän näköinen kuin nuorempana, joutuu yhtä usein tilanteisiin joissa voi vongata ja haluaa myös käyttää tilanteita hyväkseen)

Mutta eipä sitä enää tässä iässä jaksa eikä viitsi yhtä paljon - - -

- - sanoi kettu...? :-)
  • 4 / 5
  • pekka
  • 23.5.2003 22:21
Omasta elämästäni olen huomannut että se seksin "uutuuden huuma" laantui muutaman vuoden vauhdikkaan menon jälkeen. Tässä tapauksessa vauhti alkoi siitä kun hokasi homoutensa, ei ihan teininä.

Nyttemmin vonkaajia näyttää olevan, rumempia pitää hätistellä pois... Oikeasti ei tee kyllä hirveästi mieli pelkkää seksiä. Paitsi joskus. Tulee hätisteltyä pois nätimpiäkin. Eikä pakonomaista tunnetta ole poikaystävän löytämiseenkään. Jos baarista tai jostain tulee vastaan joku oikein kivalta tuntuva, otetaan mukaan. Ties vaikka se olisikin The One.

Sitä en usko että ikä "vähentäisi saantia". Pitää vaan hokata että ne on eri pojat jotka sedistä tykkää. Olkoon sitten minkä ikäisiä hyvänsä.

Osa ihmisistä (homoistakin) ihan iästä ja ulkonäöstä riippumatta on kuitenkin sellaisia että sosiaaliset taidot tms. ovat rajoittuneemmat ja "saaminen" ei ole yhtä helppoa kuin toisilla.
  • 5 / 5
  • TreBoy
  • 8.8.2003 19:59
"Ei siinä vanhenemisessa ole mitään ongelmaa, mitä nyt tietysti seksiä saa vähemmän."


Mulla on kyllä käynyt ihan päinvastoin eli seksiä on tullut iän myötä enemmän. Ja mikä parasta, seksistä on tullut myös paljon nautinnollisempaa ku osaa jo temput tärkeät.