Homoille seuramatkoja?

  • 1 / 7
  • Ossi
  • 12.8.2003 20:02
Taas tuli kärsittyä heteroiden utelua siitä, että miksi ei näin nätit huorat kelpaa. Tuli taas kamala olo.
Olenkohan minäkin aivan viettiviallinen, vaikka olenkin homo. No ei sitä oudossa ryhmässä uskalla kertoa olevansa vinoviettinen. Suhtatumin homoihin eräiden naisten osalta oli erikoinen. Joku nuori nainen oli muuttanut toisen naisen kanssa yhteen. Toinen selittämään, että se on se kehitysvaiheessa tullut geenivirhe joka tekee naisesta lebon.

Voi voi mikä kärsimys koko mataksta taas tuli. OLisi kiva kun joskus olisi sellainen seuramatka jossa olisi koko porukka homoja, aina autonkuljettajaa ja hotellihenkilökuntaa myöten .
Saisi kerrankin olla rauhassa. Enkä varmaankaan ketään väkisi nsänkyyni pakottaisi.
No käy se elämä vähän vaikeaksi jos ei mihinkään voi mennä missä on heteroita.
  • 3 / 7
  • Ville
  • 12.8.2003 21:32
Mutta miksi lomalla pitäisi kärsiä. Homoille *ON* seuramatkoja, mutta ei tietystikään Suomessa. Jenkeissä on aika tavallista mennä risteilyille - Ruotsin-laivojen kokoisia cruisereita pörrää homoja täynnä pitkin Karibiaa. Keski-Euroopassa ja jenkeissä on talvisin useita homojen hiihtoviikkoja, joissa hotelli pursuaa toinen toistaan urheilullisempia hintellektuelleja.

Eikö arjen heterovemputuksesta saisi edes lomalla päästä irrottautumaan?
  • 4 / 7
  • Antti
  • 12.8.2003 23:13
"Taas tuli kärsittyä heteroiden utelua siitä, että miksi ei näin nätit huorat kelpaa. Tuli taas kamala olo. "

Tietysti seuransa voi valita vähän paremmin. Mulle on jotenkin edelleen käsittämätöntä millä oikeudella jotkut luulevat voivansa ostaa toisen ihmisen.

Itse kysymykseen seuramatkoista, niin mun mielestä niitä järjestetään ja esim. webissä on "porukoita", joihin voi liittyä ja lähteä pariksi viikoksi rannalle. Noi porukat on yl. 100 % osanottajiltaan muita kuin skandeja ja - anteeksi nyt vaan - suomalainen junttihomo pässinpökkimissään tuntisi olonsa niissä remmeissä vähän epämukavaksi.
  • 5 / 7
  • Turi Sti
  • 13.8.2003 12:06
Olen henkilökohtaisesti lomaillut keski-euroopassa homohotelleissa, mutta niiden taso vaihtelee. Prahassa oli vastassa huonoa palvelua ja epämääräisen bordellimaiset olosuhteet kun taas Berliinissä palvelu oli erinomaista ja hotelli kodikas ja hyvin hoidettu. Itse lomailen aina yksin (niinkin VOI tehdä) jolloin saa tehdä päivisin ja etenkin iltaisin mitä haluaa gay-saunoissa ja -baareissa.
  • 6 / 7
  • Ossi
  • 13.8.2003 18:23
Bf:n kanssa lomaillessa on taatusti lauma rouvashenkilöitä hänen ympärillään. Taidan tulla lähes kateeliseksi hänen flaksilleen. Ei hänkään aina niin iloinen ole, koska ehdotukset voivat olla joskus aika hävyttömiä.
Niin voihan sitä lähteä viikkokaupalla oikeille lomille, mutta olisihan tässäkin pieni bisneksenvinkki koskien matkoja tuonne naapurimaihin tosinsanoen "votkaturismia".
  • 7 / 7
  • toto
  • 14.8.2003 11:18
Kävin viimeksi bf:n kanssa bussimatkalla Riiassa. Koko laiva- ja bussimatkan aikana ei kukaan tullut kertaakaan oma-aloitteisesti puhumaan kanssamme, enkä nähnyt muidenkaan matkalaisten juuri puhelevan kuin oman matkakumppaninsa kanssa. Parin päivän päästä alkoi juttu luistaa jo hiukan paremmin, mutta mitään perhesuhdeasioita ei todellakaan udeltu. Eläköön suomalainen ujous ja puhumattomuus!