TreSetan huiput sivut

  • 1 / 9
  • haidivaan
  • 5.8.2003 23:16
Hei olin vaan niin iloisesn positiivisesti yllättynyt tresetan selkeistä ja hauskoista sivuista et on pakko kertoa se kaikille. Jos jollain on ylimääräistä aikaa kannatta käydä tsekkaamassa ne. Varsinkin tamperelaiset (ja sinne pyrkivät) saa sieltä kyllä illanvietto ideoita....
  • 2 / 9
  • surffari
  • 6.8.2003 17:38
No eipä nuo nyt kovin kummalliset oo ku kävin kattomassa. Varsinkin keskustelufoorumi oli suorastaan sekava. Ranneliike päihittää mennen tullen tommoset viritelmät.
  • 4 / 9
  • njaaa..
  • 7.8.2003 17:44
Musta ne edelliset sivut oli paljo tyylikkäämmät, mutta makuja on monia... toinen tykkää isästä, toinen pojasta jne.
  • 5 / 9
  • Centaur
  • 8.8.2003 5:38
Jaa, että TreSetan sivut selkeät jne. Ok, olkoon nyt niin, mutta keskustelufoorumi on kyllä sekava kuin mikä. Ei vois vähempää kiinnostaa. Varsinkin, kun melko tyhjänpäiväisten viestien lähettäjinä on suurinpiirtein kaksi heppua, joilla ei tunnu olevan parempaa tekemistä. Niitä sitten ylläpitäjä kommentoi. Sorry vaan, mutta sisältö puuttuu ja sekava on.
  • 6 / 9
  • Tre_surffari
  • 8.8.2003 17:18
Oon Centaurin kanssa 100% samaa mieltä. Nykyiset sivut ovat suorastaan kammottavat visuaaliselta ilmeeltään ja ainakin omasta mielestäni hyvin sekavat. Varsinkin se keskustelupalsta on erittäin hankalalukuinen, kun vertaa esimerkiksi ranneliikkeen keskustelupalstaan.

Ne edelliset setan sivut (sellaiset oranssit tms) olivat oikeasti tyylikkäät ja ilmeisesti jonkun alalla työskentelevän hemmon tekemät. Osoite tosin (se sgic. tms säperrys) oli vaikea muistaa. Mutta ilmeisesti edellinen tekijä ei ole miellyttänyt uutta hallitusta niin piti laittaa sivutkin pilalle.

Mixein sivutkin olivat aikaisemmin hienot ja visuaaliselta ilmeeltään selkeät, mutta nää nykyiset näyttää ku ne ois värkänny joku ala-asteen koululainen. Jutut ja itsekehu ainakin tekijöillä tuntuu olevan ala-astelaisten tasolla.
  • 7 / 9
  • Centaur
  • 11.8.2003 13:54
Edelliselle:
Sanoit senkin mitä jätin sanomatta, totta joka sana. TreSetan keskustelufoorumin sivuilla on yli 50% kaikkea muuta tekstiä kuin itse keskustelua. Hahmota siinä sitten oleellinen nopeasti, niin kuin nettisivuilla olisi toivottavaa. Megakiitokset Ranneliike.netin todella selkeästä toteutuksesta. Täältä puuttuu se kaikki ylimääräinen ja tarpeeton krääsä. Keskustelujen sisällöstä voidaan ajoittain tietysti olla monenlaista mieltä, mutta se on taas eri juttu.
  • 8 / 9
  • Tomppa
  • 13.8.2003 11:55
Centaur ja TreSurffari - olen kyllä eri mieltä kanssanne, mutta sehän lienee suotavaa. Mielestäni Tresetan sivujen ei olekaan tarkoitus olla pelkästään keskustelupalsta ja kädenvääntöpaikka vaan jakaa myös informatiota ja kertoa setan toiminnasta muutenkin enemmän.

Mielestäni uudet ovat kuitenkin selkeämmät ja siistimmät kuin ennen. Mitä tulee aikaisempien sivujen "ammattihemmoon" jätän kommentoimatta. Tosin uudet tresetan sivut ovat sentään validia html-koodia - toisin kuin ne vanhat tai nämä ranneliikkeen sivut (webmasterille vinkki!) - jos ammattimaisuudesta puhutaan...

No, anyway, mielipiteensä kaikilla. On hyvä että Teillekin on löytynyt mieluinen paikka täältä ranneliike.netistä. Vai mitä?
  • 9 / 9
  • aqua
  • 15.8.2003 19:17
Yhdyn kyllä Tomppaan..öö.. en sanan varsinaisessa merkityksessä.. Munkin mielestä sivut on hyvät ja oikeasti ammattimaisemmat. Keskusteluforumissakaan ei ole mitään vikaa. Tottumuskysymys kaiketi pitkälle. Olen kuitenkin aktiivisesti mukana forumissa, joka tomii suhteellisen samankaltaisesti kuin tresetan sivut.