suhteen jälkeen...

  • 1 / 8
  • ....
  • 14.7.2003 13:33
no..täällä ei moni näyttäny puhuvan samasta aiheesta..

Eli suhteen jälkeisestä elämästä.

Mun ensirakkaus ja nykyään ex muuttui todella törkeeks yhtäkkiä eromme jälkeen, monesti se yritti mua takas, mut mä menetin jo tunteeni häntä kohtaan. Yhtäkkiä se alkaa lähettelee viestejä jossa kertoo juttelevansa mun exien kanssa ja ystävien kanssa. Se haukku mut kaikille pystyyn, levitteli kaikkea maan ja taivaan väliltä olevaa juttua kaikille, henkilökohtaiset asiat myös ja valehteli mun kaverille kaikkea...:(
Eli kuinka yli 23 vuotias voi olla noin lapsellinen??
Tätä monet mulle on sanonut että hänestä huomaa heti että on katkera koska juttu ei mennytkään hänen päänsä mukaan. Ja että toi sen juttu on säälittävää.

Sit se kusettelee et oon muka pannu monienkaa sillä ajalla kun olimme yhdessä? Eij oo totta??:0
Ja lopuksi vielä kuulemma saan tästä lähtien 50-kybäsiä äijiä vaan..No käy sekin, jos he ovat hieman miehistyneitä ja fiksumpia kuin tuo ex. :) (eli hän on mukamas juoruillut musta niin paljon että kukaan ei halua enää mua) :)

Eli hänellä ei taida olla elämää, kun vain mun elämästä jaksaa juorua??
Toiseks, hän veti heti pään sekasin ja alkoi ettii uusia jätkiä heti.. Heti ensirakkautensa jälkeen... Eli haki lohtua.
Mutta mä kärsin sen surun ja en mennyt mihinkää baareihin etsimään uutta panoa lohduksi.. Eli olin pitkän suhteemme jälkeen ystävien kanssa ja rauhotuin ja mietin elämääni. Nyt olen selvinnyt ja mielestäni rauhottunut.
Silti hän väittää että olen horo/huora.. yms.. Mä en tajua...
Sama on tapahtunnu mulleki. Ei kyllä noin suuressa mittakaavassa, mutta kuitenki.
Oon ajatellu sitä niin, että
A: Ex haluaa itse ajatella, että minä en loppujen lopuksi olutkaan niin ihmeellinen - se auttaa, jos tekee kipeää
B: Jos hän ei saa minua, ei kyllä saa kukaan muukaan.
C: Se haluaa kostaa minulle, kun jätin sen

Paino vastauksella C.
Ei kannata panikoida eikä surra. Ei sille voi mitään, jos jätkä on ääliö. Eipä ainakaan sulla jää vanha suola janottamaan.

Ikäväähän se kyllä on.
  • 3 / 8
  • tulos
  • 17.7.2003 15:10
Homon täytyy näköjään täyttää 70, ennenku se ajattelee aikuisesti. "Yli 23-v" on ihan kakara vielä.
  • 4 / 8
  • Kokuma
  • 19.7.2003 4:49
Tyypillistä "maailmannapa-homon" käytöstähän tuo on.

Tiedän yhden tyypin joka harrastaa samanlaista laajamittaista mustamaalaamista muutenkin kuin suhteen päättymisen jälkeen, siis ihan tavallisen kaverien välisen riidan jälkeen jne.

Ensin haukutaan uhri kaikille sen läheisille ihmisille, sen jälkeen uskotellaan uhrille että kukaan ei enää pidä siitä koska se on niin "huono" ihminen.

Lopuksi haukutaan päin naamaa että tämä "uhri" ei kelpaa enää kuin 70:sille rupikaluisille äijnkäppänöille panopuuksi ja muuta yhtä fiksua.

Kyseinen tyyppi on jo lähempänä 30. ikävuotta kuin 20:ttä, mutta henkinen kehitys on jumahtanut jonnekin sinne 7-9 ikävuoden tienoille jolloin ihmismieli luo itsestään kaikkivoivan kuvan, ja jos asiat eivät mene kuin tämä kaikkivoipa haluaa, niin sitten maataan marketin lattialla ja rääytään äiskää ostamaan se punainen pikkuauto jonka hinnassa oli liikaa numeroita.

Homomiehet varmaankin kasvavat henkisesti kypsiksi hitaammin kuin heterovastaavat.
  • 5 / 8
  • Jake
  • 21.7.2003 19:22
Just ton vuoksi en haluakaan yhteisiä homoystäviä. Ongelmia tulee ennemmin tai myöhemmin. Ja juorut sen kuin leviävät.
Oih, kun ihanaaaa kun saa pyhistellä oman hyvyytensä ja viisautensa kanssa.

Etköhän ole itse kuitenkin antanut aika lailla aihetta tuon exäs käytökseen?
  • 7 / 8
  • EvilS.
  • 1.8.2003 13:36
Niin, myös eroon tarvitaan kaksi, aivan kuin suhteen alkamiseenkin.

Monesti vähänkin pidempään jatkuneen vakiintuneeksi katsottavan suhteen päättymisen taustalla on ratkaisevia suhteen dynamiikkaan vaikuttavia häiriötekijöitä. Suhde ei esim. olekaan niin tasapuolinen tai pyyteetön kuin päältä katsoen näytti tms.

Etäisyys auttaa näkemään selkeämmin. Suhteen päätytyttä voi esim. vuoden kahden päästä valjeta, että oikeastaan sitä oli itsekin aika hankala.
...mul kävi just samal tavalla mun exän kanssa, yx tuttu oli mennyt ja vaatinut päästä osingoille sänkyhommiin ku oltiin erottu. ei kiva. tollaisten juttujen takia mulla ei olekkaan homo ystäviä tai mitään, liikun ihan eri piireissä, ei jaksa sitä kanamaista selkään puukottamista....
mut kuitenkin, nyt ku erosta on jo jonkin verran ja itseluottamukseni on palautunu, olen ottanut hiukan ohjia omiin käsiini ja näpäyttänyt hiukkasen kusipäoisiä ihmisiä, ne ei todellakaan tiedä mikä niihin iski ...