Xtreme -harrastukset

  • 1 / 3
  • Angelina
  • 26.7.2003 4:20
Löytyykö homoista ketään sellaista, joka harrastaisi laskuvarjohyppyä tai hypännyt benjihypyn/hyppyjä?
Luin taannoin online-Texas Trianglesta artikkelin homosta joka opettaa hyppäämistä jenkeissä enkä ollut uskoa silmiäni. Itse olen lesbo, joka harrastaa ensinmainittua, toista kaltaistani en ole vielä tavanut. Hyppykerhossani olen täysin ulkona kaapista, homovitseihin kyllästyttyäni. =) Kellään ei ole mitään onglemaa asiasta. Benji on vielä kokematta! *kaivariin ehkä tänä kesänä*

"Vain laskuvarjohyppääjät tietävät miksi linnut laulavat"
  • 2 / 3
  • Uuuuuiiiii
  • 28.7.2003 1:07
Olen homo ja hypännyt benjin 100m:stä ja se oli mahtava kokemus ja suosittelen sitä kaikille! :) Mutta on vähän kallista ja en ole tänä kesänä nähnyt nostokurkea Kaivarissa. Onko benjiä tänä kesänä ollenkaan?

Sanovat muuten, että benji on hienompi kokemus kuin laskuvarjohyppy (ellei sitä tee paikallaan olevasta kohteesta, kuten kuumailmapallosta). Laskuvarjolla hypätessä kuulemma sivuttaisen ilmaviran vastus (liikkuvasta lentokoneesta) vie osan vapaan pudotuksen tunteesta. Olenkohan oikeassa...
  • 3 / 3
  • Angelina
  • 4.8.2003 3:05
Ei pidä paikkaansa. Toki heti hypyn jälkeen hypääjän sivuttaisvauhti on kovempi kuin alaspäin menevä vauhti, mutta vapaan pudotuksen aikana vauhti kyllä ehtii kiihtyä. Itse en tosin ole vielä hypännyt kuin muutaman sekunnin freefalleja.

Laskuvarjopiirit ovat kyllä machoja, mutta eivät sillä negatiivisella tavalla kuin monet urheilupiirit. Blue skies..