Muotikeskustelua

Me homothan ollaan kaikkien trendipelleporukan äitejä, joten pitäähän tänneki avata muotikeskustelu. En kyl nyt keksi äkkii mitään muotiaihetta jutusteluun...

Mut kaikki kiinnostuneet ja halukkaat juttua vääntämään.
  • 2 / 22
  • srikrsna
  • 17.9.2002 21:24
Hävetkää te mukamashomot, kun ette ole kirjotelleet tälle muotipalstalle. Niin moni meistä on turhamaisempi kuin monikin akka... Ainakin minä. Ulos en naamaani näytä, ellei asukokokonaisuus ole tyylikäs! Siis värisävyt pitäis täsmätä, tyylin yleisilme pitää olla johdonmukainen ja pitää sitä muutenkin olla huoliteltu!

Käykää hyvät ihmiset Zarassa, siellä on ihania vaatteita kohuu hintaan, eikä laatu ole kovinkaan huono!(ehkä ihan täysin turha kehoitus, sillä sehän on aina täynnä homoja)

Muistakaa tarlinkini, olkaa tyylikkäitä!
Tuulipukuni on aina viimeistä huutoa. Lisäksi K-Pikkolosta saa nykyään ihan kätsiä muovipusseja, jotka sopii siihen sekä väriltään että kahinaltaan.

Ja tää tyylitaju ei Vatevan messuja tarvii, HAH!

-Mod
No niin, milloinkahan nähdään ensimmäinen hiuspanta baarissa? ;-) Sinänsä mielenkiintoinen toi Beckham, kun se tuo esiin aina tuollaisia enemmänkin naisellisia muotioikkuja. Vai onkohan se täysin sen luuviulu ex-spaissarin tossun alla, joka sille vaatekaapin paikan ja sisällön sanelee? ;-)

(www.iltalehti.fi 18.10.2002)

"Jalkapalloilija David Beckham aiheuttaa jälleen vipinää trendien maailmassa. Tyylitajustaan tunnettu futaaja on tällä kertaa laittanut päähänsä muovisen hiuspannan.

Beckhamin aiempien tempausten perusteella ei kulu montakaan viikkoa, kun hiuspanta koristaa miljoonien ihailijoiden hiuksia ympäri maailmaa. Briteissä pantojen myynti on käynyt kuumana siitä asti, kun Beckham esiintyi sellainen päässään julkisuudessa.

Hiuspanta miehen - ainakaan jalkapalloilijan - päässä ei ole mikään aivan uusi ilmiö, sillä esimerkiksi vuoden 2000 jalkapallon EM-kisoissa hiuspannat olivat pelaajien keskuudessa kovaa huutoa.

Beckham on aiemmin sokeerannut muun muassa esiintymällä hameessa ja lakkaamalla kyntensä vaaleanpunaisiksi."
Muodinhan pitäis meille homoille olla vakava asia... Mä en vie edes roskia ilman laittamatta tukkaa ja muotikamois
Kyllä, kyllä! Vaatteita: nami, nami! Kun vaan saisi paljon rahaa, niin voisi ostaa vielä enemmän vaatteita.
Mä ikionnellinen pitkästä mattalookista, en koskaan saanut etuhiuksiani tinttilookille. Levälahkeisia housua vihaan koska ovat aina kurassa - toivoin että kapealahkeiset housut tulisivat muotiin asap!!
  • 9 / 22
  • toy boy
  • 11.12.2002 23:17
Asiahan on näin, et se tinttitötterö on ollu pois muodist jo ikuisuuden, eikä leveelahkeisii housui ainaka pitäis enää kenenkä käyttää! Nyt jyrää kasarimuoti, eli kaikki kasvattamaan takatukkaa ja kaventamaan housunlahkeit! Jos ette o viel kaikkein hurjimpia kasariviritelmiä valmiit hyväksyy, ni ottakaa mallii vaik Duran Duranin alkuvuosist. Vähä raitaa siihe etutukkaa ja kunnon föönaus. Kyllä taas kysyntä lisääntyy kartsalla! Ah, ja diskos sitte TIETENKI juodaa cocktaileja, eikä mitää bissee ja sidukkaa!
Muotia - anteeks, mutta sitä sanaa ei ole trendikästä käyttää. Siis koska olen urban chic ja hot beyond recognition& rules on oma tyylitaju se mitä seuraan. Trendien perässä tai edellä juoskoot ne, jotka uskovat sen elämäänsä parantavan.

Ostoslistalla tällä hetkellä ovat asusteet - laiminlyöty voimavara! Voiko kokonaisuus koskaan olla liian harkittu?
toy boy: pls. täsmennätkö vielä ton kasarimuorin. Siis mimmoset housut? Suorat ja pillit vai vyötärö alhaalla ja kapeat...siis niukat? Mimmonen paita. Nykyään näkee kauluspaitaa ... Hakukone löysi vaan kattiloita tolla kasarilla.
Ei sun kande kasari-hakusanal mitää ettii, et löytäisit TRENDIvinkkejä. Mee vaik kirppiksille kattelee kahesketluvun discolevyjen kansii, niist voi itte sit valkkailla kaik upeimmat asukokonaisuudet! Tai sit osta Stockalt l'Uomo collezioni, jos niit vaan enää siel on. Jos noist kahdest aarreaitast et onnaa löytää uutta itseäs, ni sit et mistää! Ja näin ensiapuun voin sanoo, et matavyötäröiset pillihousut olis tosi HOT, mut niit ei sitte jalkaa sullota, jos ei o kiintee ja pieni peppu ja kapeet jalat. Voin "jonkin verran" muotii seuraavana sanoo, et ite en vois käyttää -valitettavasti. Toinenki vinkki olis: Paidan kaulus auki ja rintakarvat esille! Lisää fantsui neuvoi voin antaa tarvittaes -niit kyl piisaa!
Kertokaa enemmän,mistä homot ostaa vaatteensa ja mitä ne ostaa,mitä merkkejä.Miten,jos haluais pukeutua edullisesti,mutta OK.Entäs sit ne maskuliinisemmat tyypit?Miten luodaan tyyli?Mitkä o0n ehdottomasti out ja mikä on aina muodissa?
joo kyl mä ainakin oon sitä mieltä et ainakin näin kevään sittenkin epäilyttävästi lähestyessä olis jo aika alkaa sulloa kaikenlaista ylimärkästä ihravarastoa talvivaatteiden seassa sinne vintin puolelle.... ei taida olla iljettävämpää näkyä ku napapaidan alta rellottavat vaaleensiniset läskit joiuta sitten epämärkäsesti asennoilla ja tukan tärkillä koitetaan peitellä... vaan en sit tosiaan sen vankempaa osaa tähän sanoa, käsittääkseni kukin menköön tyylilleen uskollisena, kasari kun on jo auttamattoman eilinen... laa la laa...... käsittämätöntä....
Musta napapaidat on ihan ok (ja kivan näköisiä) jos kantajan vartalo kestää ne - eli tässäkin tervettä itsekritiikkiä. Mä itse tykkään käyttää napapaitoja ja varsinkin kesällä ne on tosi viileitä - ilman minkäänlaista puseroa tai paitaa mä taas en halua liikkua julkisilla paikoilla. Jotenkin kivempi että jotain on päällä.

Muuten kesän muodista....miten päähineet? Onko huivit edelleen in gaystreetfashionissa? Itse tykkään huiveista ja lippiksistä, ja yks mun intohimo on noi kalastajalakit. Miten housut? Mä oon ennenkin tällä palstalla tuonut huolestuneisuuteni esiin noiden leveälahkeisten housujen vuoksi - ne kun ei sovi mulle mitenkään päin. Itse suosisin kapealahkeisia, matalavyötäröisiä farkkuja mut niitä ei saa mistään. Robin kertoi NRJ:n haastattelussa että Levikset tulee vielä....
Jalkineet
Vaaleanpunainen t-paita missä takana lukee sinisellä pet shop boys ja edessä sinisellä Being Boring ja mustat farkut
jooppa joo.. ny o mullakin aika hommata se napapaita.. todellinen löytö on tehty, mielikuvituksetonta mutta totta, koneHELSINKI-farkut... suosittelen lämpimästi muillekin ruumiinmuodoltaan lähinnä lankunpätkää muistuttaville... tosin jos mä sit viel otan sen ivana-takin ni tosi kysymys tulee siitä, voiko siihen väliin enää pukea marimekon paitaa... niiin olis suomihenkee mut sopiiko tommonen maripaita enää pikkumerkkien kanssa..... noin yleensä, mitä ootte mieltä näistä ja tietty muistakin uusista suomalaisista pikkumerkeistä?
Joo.. haluisin tietää mistä saa jotain sellasia ihania valkomustii, tiikerikuvioisii tavallaan western-tyyppisii hattuja.. Näin uutisissa sellasen ja haluun itellenikin sellasen.. Ja sellasen paidan kanssa (tiukka toppi).. Ja hmm.. Haluisin myös tiukat metrohousut.. Mistä niitä saa?? Metrot lähti kaupoista jo monta vuotta sitte mutta niitä vaan silti näkyy katukuvassa.. enenevässä määrin.. plz.. kertokaa mulle.. kiitti..
jaapa jaa.. en tiedä metrokuoseista sun muista cowboy-hatuista mutta mistähän tosihinsu löytäis arvolleen soveliaat uimahousut.... ei noi lainapeitteen mallistot, siis uimashortsit oikeen innosta ja kaupoista löytyy lähinnä semmosia pappamallin triupheja... noup, ei auttanu stockmann kaikkivoipaisuudessaan tässä ongelmassa.... mistä siis muotojaan kunnioittava pirkkonen hommaa ne rihmankiertämät joissa sopis ympäri rantoja tepastella... vai onko ainoa vaihtoehto luottaa oman käden voimaan...