Avarsitte maailmaani!

  • 1 / 5
  • Grimalca
  • 28.4.2003 0:29
Olen lueskellut erittäin aktiivisesti homo-boardeja (quntelea lähinnä), mutta vasta nyt (sattumalta) löysin täältä tämän tietotekniikka-osaston... ja voi juku! Meinasin tuolilta tipahtaa, kun näin kaksi keskustelua aiheista pelimusiikki ja tietokonepelit...

Nämä ovat itselleni tärkeitä asioita, enkä ole edes kuvitellut mahdolliseksi, että niistä voisi jutella homojen kanssa :). Siis oikeasti! Eihän niistä missään muualla homopiireissä ole puhuttu. Olen jopa väärin kuvitellut, että taidan olla lähes ainoa homo, jota kiinnostavat pelit ja pelimusiikki. Väärässä olin, kyllähän niitä löytyi joka lähtöön!

Nyt olen astetta onnellisempi jälleen, kiitos! :D
Toivottavasti keskustelut kuitenkin olisivat vähän vilkkaampia, nyt on tainnut tulla viestejä vain pari kappaletta kuukaudessa.
  • 2 / 5
  • daffy
  • 28.4.2003 9:42
Niin, on aina hassua huomata etteivät homot olekaan niin homogeeninen (!) ryhmä kuin stereotypiat antavat olettaa. Meitäkin on laidasta laitaan...
  • 3 / 5
  • Kokuma
  • 30.4.2003 13:47
No sinäpä et olekaan maailman ainoa yli kaksikymppinen homo joka pelaa POKÉMON-pelejä! :D :D

And I'm heck proud of it!!

*virne*
  • 5 / 5
  • Kokuma
  • 13.7.2003 2:30
Jos unohdetaan surkea animaatiosarja, purkat, penaalit, paristot, figuurit, tarrat ja kaikki muu pa*kakrääsä, niin jäljelle jää:

Sarja ehkä kaikkein parhaimpia kannettaville pelikoneille tehtyjä hahmonkehitys/seikkailupelejä joissa riittää pelaamista yli 40h:ksi, plus moneksi lisätunniksi muutaman superhyperharvinaisen otuksen etsiskelyä ja sen 'täydellisen mättötiimin' rakentelua.

Kauan eläköön Pocket Monsters!

(Enää 14 vuorokautta Pokémon Rubyn ja Sapphiren Eurooppa-julkaisuun!. Pitäisikö nukkua yö 24-25.7. pelikaupan oven edessä makuupussissa? ;))