turha surra kun maito on lattialla..

  • 1 / 2
  • Rikkinäinen
  • 28.7.2003 11:43
Mitä minä itsestäni sanomaan, olen kusipää, joka ei pääse irti eilisestä.

Oli mulla joskus onnellinen jä välillä vähemmän onnellinen parisuhde, niiinhän se kuuluu, niin myötä kuin vastamäessä. Onnea kesti aikansa oli ihanaa.

Mutta siinä sitten kun arkea oli ollut ja sitä katsellut halusi taas sitä tähtipölyä ja ilotulitusta, baareissa tuli käytyä ja silmäpeliä pidettyä. Eihän se nyt vielä ole pettämistä. Niin minä ajattelin, kunnes hän alkoi katsoa. Eihän hän kuulemma mitään väärää tehnyt. Ei ollut sängyssä eikä mitään.

Loppujen lopuksi välimatka kasvoi ja kasvoi, tuli taas tyhmästä asiasta riita ja pakko lähteä baanalle.
Se oli hyvännäköinen, enkä koskaan olisi kuvitellut meneväni hänelle juttelemaan, mutta hän tulikin minulle juttelemaan. Kyllä sitä jutella saa, mutta kun asioilla on paha tapa johtaa asiasta aasinsillan kautta kolmanteen. :-(

Seuraavana päivänä sain kuulla että se olin sitten minä joka laittoi poikki tempuillaan. Eikä kauaa kestänyt kun meidän yhteisessä asunnossa oli jo kolmas, ei he mitään olleet tehneet ennen kuin minä olin laittanut poikki.

Nyt sydän vuotaa verta. En halua enää löytää häntä parempaa. Hän oli parasta mitä mulla on koskaan ollu.

Nykyisin hänen uusi kumppani on raivona jos olen ottanut yhteyttä. Ex ottaa vihan päälleen ja välittää sen mulle. Tietyllä tavalla kestän uuden raivon, hän on mustasukkainen, mutta ex jota edelleen kaipaan ja rakastan. Hän ei yleensä sano pahasti, mutta kun välillä huono päivä ja saa jonkin lahjakkaan kommentin. Se sattuu. Se sattuu niin paljon.. paljon..
  • 2 / 2
  • Public eye
  • 28.7.2003 12:06
Sinua ilmeisesti reilusti vanhempana ja myös itse yhtä ja toista kokeneena muutama neuvo.

Nähtävästi olen tajunnutkin, että et voi syyttää tilanteesta ketään muuta kuin itseäsi. Mokat ovat sitä varten, että niistä oppii. Kun aloitat uuden suhteen, osaat ehkä ajatella kokonaistilannetta paremmin ja miettiä, mihin oma käytöksesi todennäköisesti johtaa ja harkita, haluatko kantaa sen seuraukset.

Oletko varma, että rakastat exääsi todella, vai oletko vain pettynyt siitä, että hän oli teistä se, jolla oli 'munaa' katkaista selvästi kummankin kannalta epätyydyttävä suhteenne?

Jos edelleen rakastat häntä, tyhmintä mitä voit tehdä, on saada hänet vihaamaan itseäsi vielä enemmän. Jätä hänet ja hänen nykyisensä rauhaan. Rauhoita myös itsesi ja katsele ympärillesi. Elämässä on muutakin kuin jatkuvaa parisuhdepiirileikkiä ja seuranhakua. Osoita, että olet aikuinen ihminen, joka pystyy kehittymään ja on itsekin inhimillisistä heikkouksistaan huolimatta rakastamisen arvoinen.

Jos exäsi myös on rakastanut sinua, ei se perustunne ole mihinkään hävinnyt. Käytöksesi on syystä saanut hänet vihaamaan sinua, mutta aika parantaa tarvittaessa haavat. Ellei hänen nykyinen suhteensa osoittaudu kestäväksi, sinulla voi olla toinen mahdollisuus - ehkä kuukauden, vuoden tai kahden päästä. Aikahan ei ole liian pitkä, jos tosiaan rakastat häntä.

Ja Leelian lepotuolin istunto loppuu tällä kertaa tähän...