Ihmissuhteet??

  • 1 / 8
  • AbFab
  • 5.6.2003 16:06
Hmm. Mistä niitä ihmissuhteita oikein saa?
Kun tuntuu että kaikki homot etsivät vain yhden illan juttuja..
  • 3 / 8
  • khyisti
  • 5.6.2003 18:28
Kyllä niitä syssymmällä alkaa taas kiinnostaa sitoutuminen. Kesällä kaikki haluaa vaan olla holtitonna.
  • 4 / 8
  • Flash
  • 5.6.2003 20:04
Homomiestä lyhytjänteisempää ei ole. Nussitaan, hässitään, bylsitään, köyritään. Kukasta kukkaan ja siinä välillä sipastaan vielä muutamaa orvokkia noin niinku ohimennen.

Kai se on sitä että kun kerran kaapista tullaan niin otetaan sitten vahinko takaisin korkojen kanssa.

Mä tykkään panemisesta yms. sekstailusta ihan älyttömästi mutta kun on yx ongelma: en haluu sitä tuntemattomien kanssa. Mutta mitenkäs muuten tutustut homoon, kun se kuitenkin haluaa ensiksi mulkun suuhun ja sitten vasta jutella - jos sittenkään.
Tuohon on yksi toimiva neuvo: Valitse kumppaniksi niin paljon itseäsi huonomman näköinen mies, että hän tietää saaneensa lottovoiton, jota parempaan hänellä ei ole mahdollisuuksia.
  • 6 / 8
  • AbFab
  • 6.6.2003 17:31
Suoraan sanottuna en voisi kuvitella seurustelevani ruman ihmisen kanssa. Tiedän etten ole ainoa joka on sitä mieltä..
Luulen että niitä ihmissuhteita saa sieltä samasta kaupasta, mistä homomaailman pinnalliset maneerit on hankittu. Onnea yritykselle vain.
  • 8 / 8
  • Jay-64
  • 15.7.2003 12:33
Aattelin vähän hämmentää minäkin. Itse tunnen monta hyvää frendii, joiden kanssa ei ole seksii. Vaikka miehistä molemmat pitäiskin. Rehti kaveruus, ystävyys. Lämmin halaus. Eiköhän se oo joku ihme harhaluulo, että kaikki gayt naiskentelee kun alkavat solmii ystävyyksii. Jotenkin tätä pidetään niin elinkeskeisenä juttuna kun ollaan kundien kesken. Kuin parisuhteen solmimises olis pakollinen kaava, johon kuuluis ottaa ensin värkit, sit vasta tunteet mukaan. Itse oon kuitenkin aatellut että parempi toisinpäin. Jos joku ei viitsi uhrata aikaansa siihen, että tutustuis ensin sisäiseen maailmaani, niin omapahan on menetyksensä. Menettää myös mahkut fyysiseenkin puoleen. Jossain vaiheessa nuorempana sitä pokasi kaveria ja sänkyyn vaan... mikä on lopputulos. Yhä enemmän yksinäisyyttä ja hyväksikäytön fiilistä. Haluun sanoo, et lähtekääs hyvät yksinolon kanssa kipuilevat kanssaveljet testaamaan sisäistä sopivuutta ja vasta sitten fysiikka testiin. Tällä tavoin kuitenkin saa lisää ystäviä, joiden kanssa on kiva olla yhteyksissä vaikkei seurusteluun tai seksiin oltais päädyttykään. Rakkautta ensisilmäyksellä, sen mahdollisuutta en tällä halua tällä sulkea pois... silloinhan mukana ovatkin jo tunteet, ei vain vietti! Tsemppiä kaikille etsijöille, erotelkaa feikkaajat tosimiehistä.