Fantasy or real?

Millainen body on unelma miehella.Olisi kiva tietaa,mita miehet ajattelevat tasta.Meilla on sanonta,he has all the right parts that makes a man.Mita parts sinun miehessasi taytyy olla,ja kuinka?
Unelmamieheni on noin 185 cm ja hoikkavartaloinen. Hänellä on jonkinverran lihaksia, mutta ei yhtään liikaa... kiinteähkö kroppa. Hieman ruskettunut, ja muutenkin hyvännäköinen ja ulkonäöstään huoltapitävä. Karvoitusta ei juuri ollenkaan. Rintalihakset voisivat vielä olla myös hyvin muotoutuneet, erottuisivat hieman paitakin päällä. Sixpack ois kiva... mutta kuten jo sanoin, ei tartte ole lihaskimppu.

Siinä minun unelmamieheni kroppa. En aio edes puhua mitään mulkun pituudesta... yhdentekevää, kunhan sellainen on :)
(hupsis, puhuin sittenkin ;/)
Ja sillä ei ole mitään merkitystä, vaikka tuon unelmamiehen korvien väli olisi tyhjää täynnä. Niinkö?
Johnny: Viestin alkuperäinen kirjoittajahan puhui vain ulkonäöstä, siitä oman unelmamiehen kropasta. Onhan se korvien väli tottakai tärkeämpi kuin mikään muu, mutta saa kai pelkästään ulkonäöstäkin puhua... varsinkin kun kyse ei ollut mistään "vaatimuslistasta", vaan pelkistä unelmista.
Harmaatukkainen, tukeva/lihava, hymyilevät poikamaiset kasvot ja alle 180cm
JustMe: Toki huomasin sen mitä ensimmäisessä sanomassa puhuttiin. Halusin vain tuoda tämän seikan mukaan keskusteluun.

Oletkos muuten huomannut, että lähes aina homopiireissä puhutaan vain ja ainoastaan ulkomuodosta ja muista "teknisistä" seikoista.

Oletko koskaan homopiireissä törmännyt kommentteihin luonteenpiirteistä, kyvystä osoittaa tunteita, taidosta keskustella jne?

Minä en ole huomannut. Henkiset ominaisuudet ovat kuitenkin ratkaisevan tärkeitä silloin, jos halutaan oikeasti parisuhdetta, eikä vain nättiä poikanukkea rinnalla kulkemaan ja muille näyteltäväksi.
Johnny: Olen huomannut saman, että homopiireissä puhutaan lähinnä ulkomuodosta. Aivan saman jutun olen huomannut myös heteropiireissä, ei ne heteromiehetkään naista katsoessaan mieti mitä sen korvien välissä liikkuu. Ja jos niiltä kysyy millainen se eilisillä treffeillä tavattu nainen oli, niin aivan varmasti aluksi tulee selvitys naisen ulkomuodosta. Sellaisia me miehet taidamme olla, seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta.

Toisaalta voisi ajatella myös niin, että ulkomuodosta on helpompi sanoa ne itseä miellyttävät asiat. Korvien väli on ulkomuotoa tärkeämpi, mutta vielä korvien väliäkin tärkeämpi on se kahden henkilön välinen kemia. Sitä ei voi sanoin kuvailla, eikä voi etukäteen sanoa millaisen miehen kanssa varmasti synkkaa... se on niin tapauskohtaista. Jos tässä keskustelussa kysyttäisiin, millaisen miehen kanssa sinulla synkkaa, niin luulen ettei monikaan osaisi vastata. Suurin osa toki arvostaa rehellisyyttä, luotettavuutta, taitoa keskustella, huumorintajua jne... mutta mitä väliä sillä on jos ei synkkaa? Ainakin minun kokemukseni mukaan "synkkaaminen" ei välttämättä riipu luonteenpiirteistä... olen tavannut miehiä, jotka ovat luonteeltaan juuri sitä mitä arvostan, mutta kuitenkaan ei ole synkannut eikä mitään kemiaa ole välille syntynyt.

Mutta olet Johnny kyllä aivan oikeassa siinä, että nyky-yhteiskunta on aivan liian ulkonäkökeskeinen ja pinnallinen. Sille ei voi mitään, täytyy vain itse yrittää pitää kiinni niistä syvällisemmistä arvoista ja katsoa pintaa syvemmälle uusissa tyypeissä.
Kiitos palautteesta!Tama todellakin on vain kysymys fantasia miehesta.Tai todellisesta...Antakaa mielikuvituksen lentaa.Jokainen joskus "maalaa" mielessaan kuvan ihanteistaan .Kerron omani myohemmin.Kiitos kaikille.
Well,pojat, ei paljon kiinnostanut tama kysymys.Kiitos kumminkin teille jotka vastasi.Tassa on minun ihanteeni:Pitka,tumma latino,ei liian tumma.Hyva tuuhea tukka,hyvat hampaat,luonnoliset/istutetut,teko/porslin paallystetyt.Hyvin kasvava parta,ajeltu.Hyvin lyhyeksi trimmattu karvainen rinta .Flat rinnat/ei inplats tai isoja tisseja.Tummat silmat,luonnoliset tai varilinssit. Huulet,taytelaiset/taytetyt.Sitten minun heikkous:Kasivarret,suorat/suoristetut suonet,ei ristiin rastiin menevat,hauviksesta alas.Kullia en edes ajattele,se on kaikilla.Iho flawless, luonnollinen tai laser puhdistettu ei merkkiakaan,ei luomia eika mitaan.Hei, olen nahnyt naita perfect miehia,jotka tietaa sen myos,ja miksei,pian se koko komeus turmeltuu ajan kuluessa!
Tuota lukiessa tulee mieleen, että kaupan mallinukkekin kelpaa....kunhan se on teknisesti hyvin tehty :-D
Ihmettelen kovasti, millaisen vastaanoton tämä ketju on saanut... jokaisella meistä kuitenkin on jonkinlaisia unelmamiehiä, ja tietenkin heillä on myös kroppa.

Minulle riittää aivan tavallisen näköinen ihminen... tämähän on vain ajatusleikki, että JOS saisi unelmiensa miehen "rakentaa" osista, niin millainen se sitten olisi.

Turha tässä on ruveta mitään sen syvempiä pohtimaan... Kyllähän homoille ulkonäkö on yleisesti aivan liian tärkeä asia... oikeastaan juuri siksi ihmettelen, miksi juuri kukaan ei sitten kerro mieltymyksistään :)

Haluan siis korostaa sitä, että vaikka listaisi unelmamiehensä fyysiset ominaisuudet, niin se ei tarkoita sitä, että nämä fyysiset ominaisuudet olisivat tärkeä osa unelmamiestänne.
Se unelmamiehen ulkonäkö ei taida sittenkään olla kovin ratkaiseva asia - ainakaan sillä tasolla, että sen pystyisi pilkkomaan osiin ja rakentamaan niistä itselleen virheettömän poikanuken.

Ihminen on kokonaisuus (klisee mikä klisee, mutta silti). Yksittäiset ominaisuudet voivat olla vaikka miten "täydelliset", mutta jos ne eivät pelaa yhteen, tulos on pelkkä nolla ja täysin epäkiinnostava.

Elämän tähän kokonaisuuteen puhaltaa vasta luonne, joka pitää rakennelman pystyssä ja saa sen säteilemään. Tasapainoinen, terveen itsetunnon omaava ihminen ei tarvitse täydellistä lihaksistoa, klassista profiilia eikä 185 cm:n pituutta. Ihminen, jonka seurassa hänen (joskus joka tapauksessa rapistuva) ulkonäkönsä unohtuu, on todellinen unelma.

Ainahan voi luetella ominaisuuksia, jotka tekevät ihmisestä kauniin katsella - tästähän tässä keskustelussa oli kysymys - mutta loppujen lopuksi se on kuitenkin aika epäkiinnostava aihe. Kauneus on tylsää, 'kauneuspilkut' luovat persoonallisuuden.
Ymmarratte hyvin etta tama on vain fantasia kysymys,hyvaa palautetta,kiitos.Olen ylattynyt ettei enemman naita barbie dolls Ken ihanteita ole tullut.Hyva kumminkin,ja haudataan tama keskustelu.
Tottakai korvien välistä löytyvällä on paljonkin merkistystä mutta... kait sitä ensimmäiseksi kiinnittää huomiota kroppaan. Eli Karvoja riittävästi jokapuolella (ei mielellään naamassa) kaljamahakin saa olla kunhan ei ole sellainen järkyttävän iso. Ja tottakai ikää riittävästi :)
Tottakai "henkiset" jutut ovat tärkeitä, mutta on aika tekopyhää väittää että ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä.
Varsinkin alussa sitä kyllä monet kiinnittää huomiota siihen ulkoiseen olemukseen, myönsi sitä tai ei.

Joten, vastauksena kysymykseen:

Miehen pitää näyttää mieheltä. Sellaiset pitkät, laihat ja isonenäiset ei muhun tee mitään vaikutusta. Sinänsä ihan jees ehkä kavereina, mutta muuten ei vaan iske. Mielummin pari kiloa liikaa kuin liian vähän, mutta ei kuitenkaan "lihava". Saa olla pikemminkin komea kuin söpö.
Jos puhutaan ihan utopistisesti, niin sama kai se on millaista kuvausta heittää kehiin, joten lisään minäkin rikkani rokkaan. ( lukekaatten siis omalla vastuulla =)

Pitkä ( 182-185cm ), leveät hartiat ( ei bodarin pullomallit, vaan luonnolliset ), rinnassa ja kehossa sen verran lihasta että ääriviivat piirtyvät hennosti( ei siis liikaa ), sopivasti rasva-%, eli pehmentää juuri sopivasti muotoja, vaaleat poskille yltävät tuuheat hiukset, ystävälliset tummat silmät, ja söpö hymy.

Siinäpä sitä jumalankuvaa olisi. *voih*

Onneksi tämä kuvaus on niin naiivin lapsellinen ja muutenkin mahdoton, niin en joudu oikeasti etsimään tälläista tyyppiä, mut voihan sitä unelmoida =)~