Hetero nainen ja bi mies

  • 1 / 15
  • Naitu nainen
  • 1.7.2003 9:18
Heipä hei, toivottavasti ette pahastu vaikka hetero täällä teitin sivuilla pomppiikin :)

Halusin vain tulla lukemaan, että löytyisikö täältä tarinoita muista pariskunnista, joista toinen on bi..?

Kuinka teillä on toimittu asian kertomisen suhteen ja miten teillä suhtauduttiin siihen?

Henkilökohtaisesti meillä tämä on tuottanut minulle välillä aika paljonkin murhetta.. :(

Mieheni kertoi asiasta vasta jäätyään kiinni puhseksistä miehen kanssa, eli ei tosiaankaan antanut minulle ns. Pehmeätä laskua. Vuosia yhdessä jo takana jne..

Minä olen meillä ollut aina se aktiivisempi osapuoli seksin suhteen ja yllätys olikin melkoinen, kun selvisi miksei miestäni ole pahemmin haluttanut. Kun lähes joka päivä hakkaa hanskaansa niin ei välttämättä ehkä teekkään sitten enää mieli.
Nyt hän on myöntänyt, että silloin kun harrastetaan seksiä, hän aika monesti kuvittelee paikalleni miehen ym ym.. Tämä jos mikä satuttaa... Puhumattakaan siitä, että se vie itsetunnosta reilun siivun mennessään.

Nykyään hän on muuttunut vähän avoimemmaksi (tietenkin vain minulle, eihän hän sitä kenellekkään muulle kertoisi :( )
Pari kertaa jopa sanonut suoraan, että minun tulisi antaa hänelle lupa käydä miehissä, koska se ei hänen mielestään olisi varsinaisesti pettämistä. Miten niin ei olisi pettämistä?!?!?! Mielestäni on ihan sama, onko vastapelurilla munat vai pillu, pettämistä silti. Mitenkäs te muut tämän asian koette??

Uskaltaisin väittää, että jos mieheni olisi kertonut bi henkisyydestään paljon aiemmin (siis useita vuosia) ja tehnyt sen niin, ettei minun naiseuttani olisi tavallaan aliarvioitu.. Eli mieheni olisi selittänyt tilanteen minulle, mutta silti samalla edes yrittänyt saada tuntemaan itseni tärkeäksi hänelle (myös sängyssä), olisin varmasti hyväksynyt tilanteen huomattavasti paremmin.
Osittain ehkä siksi tunnen itseni kovin loukatuksi, koska tätä salailua on kestänyt niin kauan, eikä mieheni olisi ollut valmis jakamaan tätä tietoa itsestään, ellei olisi tullut pakko eteen. Kuinka paljon luottamusta menikään tässä.. Varsinkin kun hän ensin vielä kiinni jäätyäänkin yritti peittää asian... Vaikka kuinka yritän, en voi luottaa.. Ainakaan vielä, vaikkei asia ihan uusi olekkaan enää. Väkisinkin sitä tuumii, että mitähän hän on muuta touhunnut..Ja missä, kenen kanssa ym ym

Niinpä niin.. Totuus sattuu, mutten tiedä sattuuko sen peittäminen vielä enemmän.
  • 2 / 15
  • Naitu nainen
  • 1.7.2003 10:19
Niin.. En halua loukata ketään tällä, mutta mistäköhän mahtaa johtua, että juuri bi ihmiset tuntuvat hakevan kaikkein eniten seuraa.. Siis nimenomaan varatut bi:t? Voiko tosiaan olla niin, että bi ei kykene olemaan uskollinen ainoastaan yhdelle ihmiselle..??? Tarvitsee kuitenkin sen toisenkin sukupuolen "käyttöönsä"...
Pettäminen on pettämistä sekä naisen että miehen kanssa. Mutta luvalla pettäminen ei ole pettämistä kummankaan sukupuolen kanssa.

Sinun pitää harkita tarkkaan, että mikä on kannattavaa. Jos annat miehellesi luvan harrastaa silloin tällöin seksiä toisten miesten kanssa, voi asia selvittää miehesi päätä ja teidän suhdettanne oikein kertaheitolla. Voittee saada avoimemman ja paremman suhteen. Toisaalta, voi olla, että miehesi huomaa, että ruoho on aivan oikeasti vihreämpää aidan toisella puolella. Se, että häntä ei kovinkaan paljon kiinnosta seksi naisen kanssa, mutta sitäkin enemmän miehen kanssa, viittaa siihen, että hän ei ole ainakaan mikään 50-50 bi vaan paremminkin lähempänä homoa.

Mitä tulee naisten kanssa seurusteleviin bi-miehiin jotka pettävät tyttöystäväänsä / vaimoaan miesten kanssa.... kyllä, olen huomannut saman ilmiön. Tällaisia miehiä tuntuu olevan maailma pullollaan. Minusta se on oire siitä, että yhteiskunta ja sitä myöten ihmiset itse tukahduttavat seksuaalisuuttaan. Vähän sama juttu kuin pappien selibaatti. Ensin tukahdutetaan luonnolliset tarpeet muutamaksi vuosikymmeneksi ja sitten kähmitään pikkutyttyjä tai -poikia.
Aika mielenkiintoinen aihe, joten pitää myös minunkin taas kertoa mielipiteeni.
Bi- miehet tulee vanhemmiten aina enemmän riippuvaisia myös miesseurasta. Nuoruus on ohi ja kaikki ne voimat jotka on pitäneet bissen kasassa on tärkeää. Kumppani on hän sitten mitä sukupuolta hyvänsä pitää bisseään kuin kuttua liekanarussa. Bi-mies kieltävää sen joskus hyvinkin voimakkaasti ja voiva joskus sanoa pitkäaikaiselle mieskumppanille aika pahastikin. Kuitenkin he ovat aina riippuvaisia juuri miehistä ja se on koko parisuhteen naisen kanssa menestymisen turva. Voi kuinka kamalaa se varmasti on heterovaimolle.
Olen huomannut ajat jolloin bi-mies juuri eniten kaipaa toista miestä. Tämä aika heinäkuun alussa on mielestäni juuri se kovin mieskiima-aika bissellelle. Tuossa helmikuussa ystävänpäivän aikaan ja syys-lokakuun vaihteessa on juuri ne ajat jolloin havaintoni mukaan bi-mies haluaa juuri miestä. Kun ne ajat on ohitettu bi-mies tavallisesti palaa penis nöyränä taas naisensa pariin. Mieskiima-ajan jälkeen bisse saa ne kovimmat kiksit naisensa kanssa. Silloin hän unohtaa ja kieltää raivoisasti sen toisen osan seksuaalisuudestaan. Jos mieskumppanilla saattaa olla joku mahdollinen uusiystävyys hän saattaa alkaa raivokkaat mieliskely-yrityksen vanhan mieskumppanin vallassaan pitämisen puolesta.
Vaikeaa on elo bissellä, hänen naisellaan ja sillä homo/bissemiehellä joka on tuossa ympyrässä mukana.
  • 5 / 15
  • Public eye
  • 1.7.2003 22:02
Ossi taisi tuossa juuri avata ranneliikkeen oman horoskooppipalstan 8-]
Ikävä kyllä en tunne yhtään bi-miestä. Sen sijaan tunnen todella ison joukon miehiä, jotka ovat nuorena menneet naimisiin ja yrittäneet siten tukahduttaa tai salata homoutensa. Vanhemmiten paineet kasvavat liian suuriksi ja edessä on ero - usein hyvin tuskallinen, kun asioiden todellinen laita selviävää vaimollekin vuosien tai vuosikymmenten salailun jälkeen. Tai sitten avioliitossa roikutaan väkisin lasten tai ystävien takia ja koko asiasta vaietaan yhteisen edun nimissä. Näitä tapauksia on tuttavapiirini pullollaan.

Tähän samaan viittaa myös nimimerkin "Naitu nainen" tilanne. Hänen miehensä on siis kysellyt lupaa syrjähyppyihin juuri miesten kanssa, joten naiset eivät taida häntä enää juurikaan kiinnostaa. Mies kuulostaa enemmänkin homolta kuin bisseltä. Voin vain ottaa osaa nimimerkin tilanteeseen. Se on todella tavallinen tarina ja joka parin pitää itse päättää, mitä jatkossa tehdään.
Hei, "naitu nainen"!

Eipä tällaista heteron lähettämää viestiä homosivuille voi paheksua. Päinvastoin - asiallisuus ja keskustelu näistäkin asioista on tervettä kanssakäymistä. Kiitos panoksestasi!

Asia on uskoakseni erittäin kinkkinen; tässä onkin jo tullut aikaisemmin hyviä näkökantoja siitä, mistä voisi olla kysymys. Itselläni ei ole antaa Sinulle hyviä neuvoja.

Mielipide sentään löytyy... Oli ihminen hetero, bi tai homo, mikään ei oikeuta häntä satuttamaan toista, oli kyse elämänkumppanista tai ystävästä. Joskus tuntuu, että bit toteuttavat itseään selittämällä itselleen, kuinka heidän kaksijakoinen seksuaalisuutensa vaatii vieraissa (miehissä) käyntiä. He tekevät sen "säilyttääkseen mielenterveytensä". Nyt täytyy kuitenkin muistaa, että kyse on luultavimmin puhtaasta seksistä. Tällöin ei ole mielestäni mitään eroa siinä, käykö mies naisissa vai miehissä. Eri asia on, jos kyseessä on puhdas rakkaustarina. Tällöinhän puhutaan jo todella vakavan luokan asioista.

Eli - huolissani olen seurannut naimisissa olevien miesten ilmoituksia homopalstoilla, joissa he hakevat miesseuraa. Itse en missään tapauksessa voi tarttua tällaiseen syöttiin, koska miehen kotona odottavat vaimo ja mahdolliset lapset. Tällaiseen mieheen sekaantuminen tarkoittaisi näkemykseni mukaan kaikkien muiden - paitsi k.o. miehen - osapuolten satuttamista ja osoittaisi täydellistä välinpitämättömyyttä itsestä ja miehen perheestä/vaimosta...

Voimia Sinulle!

ystävällisin terveisin, Arto (homo Tampereelta)
No joops.. Suurin osa näistä bi-miehistä on homoja jotka joko A) pitävät kulissivaimoa työn/ystävien/yhteiskunnan takia B) oman kaksinaismoraalisuutensa ja saamattomuutensa takia. Miehellä homouden kohtaaminen on vaikeampi asia kuin naiselle! Eikö tätä jo tajuta? Siksi tulee tämmöistä. Nimim. naitu nainen, todennäköisesti miestäsi ei ole koskaan naiset kiinnostanutkaan, mutta hän ei siedä asiaa.
Naimisiin aikoinani menneenä voinen valaista asiaa. Suomessakin avioliitot ovat varsinkin aiemmin toimineet ja osin vieläkin toimivat periaatteella "vaimo tekee kotityöt (ja antaa pimppaa)" eli mies on saanut ja saa usein vieläkin huoltopuolen toimimaan naisen naimalla. Juuri tämän takia suurin osa avioerohakemuksista on naisten vireille panemia. Mies panee eroon vireille yleensä vain siinä tapauksessa, että hänellä on uusi nainen jo katsottuna.

Houkuttaa se huoltopuolen kuntoon saaminen homojakin.
Naitu nainen,

olen pahoillani :/ Olen itse bi, ja olen kanssasi täysin samaa mieltä siitä, että pettäminen on pettämistä riippumatta partnereitten sukupuolista.

Ossin bihoroskoopit taas ovat juuri samanlaisia kuin muutkin horoskoopit, kaipa ne joskus osuvat kohdalle jonkun kohdalla, mutta suurimmalla osalla menevät pahasti metsään.

Jostain syystä täälläkin on kauhea tarve tehdä miehestä homo; voihan hän ollakin, mutta kyllä biseksuaalisuus on oikeasti olemassa eikä se ole mikään homous, jota ei vaan vielä ole kehdattu myöntää tai siirtymävaihe.

Itse olen aina kertonut seurustelukumppanille jo alkuvaiheessa. Itse en ole koskaan kokenut että "tarvitsisin" seksiä myös siltä toiselta sukupuolelta. Se on vähän kuin yrittäisi selittää että "kulta, mutta kun sulla on vaaleat hiukset ja mä tykkään myös bruneteista". Myönnän kyllä, että pitemmässä seurustelussa naisen kanssa kyllä alkaisin ehdottelemaan strap-onia tms., mutta en siltikään lähtisi pettämään.

Naitu naisen miehen toivoisin selvittävän itselleen mitä oikein haluaa ja ymmärtävän, että kaikkea ei aina voi saada. Useimmiten ihmisen on valittava joko mies tai nainen seurustelukumppanikseen.

-node
Niin kyllähän luonnollakin on jotakin yhteyksiä ihmisen seksuaalisuuteen. Näkeehän sen eläimistäkin. Homoasioista juuri painotetaan luonnon omia valintoja oikealaiseen seksuaalisuuteen, siis heteroseksuaalisuuteen. Pelkästään kuunkierto vaikuttaa minulla ainakin esimerkiksi parrankasvuun. On aikoja jolloin pitää ajaa enemmän ja toisinaan on aikoja jolloin pääsee vähemmällä. Miksei sama päde sitten seksitarpeeseen. Nykyisin on ihminen tehnyt oman maailmansa ja unohtanut olevansa osa luomakuntaa. Itse olen ollut luonnon tarkkailija koko ikäni ja kai sitten aina herkkä vuodenaikojen vaikutukselle.
<quote>
Niin kyllähän luonnollakin on jotakin yhteyksiä ihmisen seksuaalisuuteen. Näkeehän sen eläimistäkin. Homoasioista juuri painotetaan luonnon omia valintoja oikealaiseen seksuaalisuuteen, siis heteroseksuaalisuuteen.
</quote>

Minä olen nyt ilmeisesti hieman tyhmä, mutta nuo lauseet eivät oikein aukea, varsinkaan viimeinen. Ihminen ei ole tavallinen eläin, vaan jotain hieman enemmän. Tietoisuus tuo mukanaan aivan uuden tason käyttäytymiseen, ihminen ei ole vain vaistonvarainen olento.

Itse en kyllä havaitse minkäänlaista eroa parrankasvusta riippuen kuusta, vuodenajasta tai muusta sellaisesta, ja muutenkin aihetta tuntuisi olevan kovin vaikea mitata, sen verran mikroskooppisista eroista olisi varmaan kyse.

Ja, vaikka seksintarve vaihteleekin ainakin toistaiseksi se on vaikuttanut olevan varsin riippumaton kuunkierrosta tms., saatikka sitten että seksihalut osuisivat kolmeen eri aikaan vuodessa. Samaan humpuukiin laittaisin biorytmien ja astrologian kanssa moiset.

-node
Kiitokset kaikille :)

On mukava kuulla, ettei käyntini häirinnyt.

Ja niin.. Voimia tässä tarvitaankin, tilanne kuin on mikä on. Miestäni kuitenkin rakastan, joten toivon todella, että hän alkaisi ottaa hiukkasen enemmän minuakin huomioon.

Tuossa oli pari sellaista kirjoitusta, jotka kovin mieluusti tahtoisin hänen lukevan.. Mutten taida pyytää, asiasta nousisi varmaankin melkoinen haloo =/ Mutta.. Mistäs sen tietää, vaikka hän kävisi itse surffimassa täällä ja lukisi viestini ja sen vastaukset. *toivoo*
Itse olen jotakuinkin samassa tilanteessa "naidun naisen" kanssa. Olen ollut suhteessa poikaystäväni kanssa reilun vuoden. Suhteessamme ei kommunikaatio ole toiminut, joten olen alentunut penkomaan hänen tavaroitaan. Erinäisten johtolankojen ansiosta selvisi, että poikaystävälläni on ja on ollut miesjuttuja.

En ole kuitenkaan kertonut tästä poikaystävälleni. Ensimmäinen reaktioni oli katkaista suhde mahdollisimman vähin äänin, kun ei yhteisolo ole ollut mitään ruusuilla tanssimista muutenkaan. Nyt olemme kuitenkin jälleen nähneet toisiamme, niin romanttisisssa kuin eroottisissa merkeissä.

Rakastan poikaystävääni niin miehenä kuin ihmisenä ja tahtoisin ennen kaikkea hänen olevan onnellinen. Suhtaudun ihmisiin, elämään ja seksuaalisuuteen kaikissa sen ilmenemismuodoissa hyvin suvaitsevaisesti. Tiedän, että poikaystävälläni on vaikeaa itsensä kanssa, siitähän kertoo jo sekin, että hän on pitänyt biseksuaalisuutensa täysin salassa.

Toisaalta ihmisellä on vain yksi elämä ja sen vuoksi mietin, olisiko meidän järkevintä erota. Vai onko vaivan, surun ja tuskan arvoista tai edes mahdollista räätälöidä sellainen suhde, jossa olisimme kumpikin onnellisia, rakastettuja, hyväksyttyjä ja tyydytettyjä? Toistaiseksi olen pelkuruuttani vain lakaissut koko homman maton alle. Pelkään, että hatara haaveeni toimivasta suhteesta biseksuaaliin mieheen on vain itsetuhoinen illuusio.

Ossin "horoskooppi" ja muut vastaukset ovat antaneet vähän valoa. Kiinnostaisi kuulla kommentteja suhteista biseksuualeihin, poika- ja tyttökiimasta, naimisissa olleiden ulostulemisesta ja vaikka mistä.
Olen Biseksuaali, tosin pitkään seurustellut miehen kanssa, sitä ennen naisen kanssa. En ole koskaan ymmärtänyt sitä juttua, että pitää "tyydyttää" molemmat tarpeet. Siinä on selittelyn makua. Jos oikeasti rakastaa toista ihmistä, ei siinä syrjähypyt tule mieleen.

Toivotan jaksamista naidulle naiselle ja Millalle. Tilanne on mun mielestä hyvin monimutkainen. Miehet ilmaisesti eivät ole sinut itsensä kanssa ja tuntuu että joku ratkaisu tuohon pitää löytyä, koska nimenomaan teidän kannaltanne tilanne ei ole ole kovinkaan reilu. Kyllä niiden kundien pitää ottaa vastuuta tekemisistään.