Hyvä dildo

  • 1 / 8
  • do dii
  • 24.3.2003 21:07
Minkälainen ja minkä merkkinen on homon hyvä dildo? Onko lateksinen paras? (classic)
Onko anaalitappi parempi?

En tiennyt mitä sanoa , kun keski-ikäinen mieskaverini(bi) kysyi neuvoa millä persereikää saisi suurennettua pukamaleikkauksen jälkeen? Ajattelin, että ehkä dildo olisi hyvä, mutta en ole itse kokeillut.

Olen itse kiinnostunut nännien venyttämisestä tai suurentamisesta. Tuleeko niistä rumat? En ole ajatellut piercingiä. Miten se tapahtuu.
  • 2 / 8
  • Reijo
  • 16.4.2003 21:18
Parhaiten se laajenee dynamiitilla, homot on sairaita ja oksettavia.
  • 3 / 8
  • Reijolle
  • 16.4.2003 21:44
Etkö todellakaan keksi muuta tekemistä kun tulla tänne meidän saitille homoja haukkumaan. Miksi ylipäätänsä eksyit tänne, vai onko tämä niin kiinnostavaa että...

PS. Kyllä parasta mitä anukseen voi saada on oman kullan tappi.
  • 4 / 8
  • reijolle lisää
  • 19.5.2003 19:26
Reijo, ihanaa. Eikö tuo sinun väkivaltainen asenteesi homoihin sitten taas ole sairasta ja oksettavaa?
hahaa.. kääntyi koko keskustelu korniksi! =)

Hmm.. Jos oikein muistan kuulleeni, niin dildo venyttää(?), tapit taas ei..
  • 6 / 8
  • namenamename
  • 21.5.2003 18:23
Jos mä olen ymmärtäny oikein, niin se paikka venyy aina kun sinne laitta jotain. Vahvistatteko luuloni?
  • 7 / 8
  • Ossi
  • 21.5.2003 20:33
Sitähän varten seksiliikkeitä on. Sieltä voi kysyä asiantuntijalta mikä on hyvä.

Jotkut tirkistelynhaluiset heteronoloisettyypit saavat vaan kiksoja tuollaisista kyselyistä.
  • 8 / 8
  • DildoDiana
  • 19.7.2003 0:32
Hei, mun mielestä ne Geishapallot on todella hyvä juttu, sillä venyy varmasti! Niitä voi pitää baarissakin, eikä kukaan huomaa ja ne on pinkit. Ne värähtelevät kuulat on nyt must! Mutta! Huom! Pitää olla isot patterit, ettei virta lopu! Usein istun Hercun baaritiskillä ja geishat ne vaan hyrisee pyllyssä ja siemailen itse kermaista Bailey's drinksua...
P.s. Kerran kuitenkin baari-illan jälkeen en enää löytänyt niitä, ja menin pytylle...hmmm......noh, sitten meni lääkärille ja antoi kunnon ulostuslääkettä, huh! Tokaisin vaan tylysti sille, että: "sinne menivät kalliit irtosilmät, kiitti vitusti"!!!!!