Mikä ihme ilmiö on tää?

Siis.. Olin viettää lauantaiaamuyötäni DTM:ssä. Tulin paikalle yksin. Tarkoituksenani ehkä jopa löytää jotain mielenkiintoista.
Olen 21v kundi. Saan osakseni paikassa katseita. Lukuisia. Jotkut suorastaan tollaa/tuijottaa.
Mut ei kai siin mitään. Mut tää seuraava mua ihmetyttää. Eiks suomalainen håmåmies uskalla tulla juttelee reilusti yksin liikuskelevalle nuorelle pojalle. Miks pitää vaan tuijottaa kun joku mielipuoli ääliö tai sit tilaisuuden tullen ohimennen vähän kähmäistä tai perseestä hiplata?
Ok. Sit jos mä EN ole yksin, eli juttelen jonkun tuttuni kanssa tai olen kenties löytänyt seuraa/tutustumassa johonkin henkilöön: Sit tullaan salamana väliin! Siis nää tuijottavat ihmiset eivät uskalla mulle tulla juttelee, silloin kun ois tilaisuus. Vaan pilaavat juttutuokion kaverini/tuttuni kanssa tulemalla yhtäaikaa keskustelee. Miks näin?
  • 2 / 5
  • Public eye
  • 14.6.2003 11:32
Kaino ehdotus: mitähän jos itse seuraavalla kerralla menisit juttelemaan, kun näet 'jotain mielenkiintoista'.
Tai katso vaikka silmiin aavistuksen verran vilkaisua pitempään ja hymyile. Siitä toisesta osapuolesta nimittäin oma ylhäisessä yksinäisyydessä poseerauksesi saattaa vaikuttaa yhtä mystiseltä.

Väliintunkeutujista taas pääsee (no, useimmista toivottavasti) sanomalla vaikka ystävällisesti, että "anteeksi, meillä on tässä yksityinen juttu kesken" (ja mielenkiintosi asteesta riippuen jatkoksi "jutellaan vaikka myöhemmin").

Se, että juttelet jonkun kanssa, nimittäin osoittaa, että osaat puhua etkä ole tullut paikalle vain keräämään katseita ja hätistelemään liian lähelle pyrkiviä ihailijoita ympäriltäsi.
  • 3 / 5
  • B-Markus
  • 14.6.2003 13:41
Mä ainakin ensin katson, miten toinen vastaa mun katseeseen. Jotkut sanoo sitä "tuijotukseksi".

Jos toinen kääntää päänsä pois niin homma on sillä selvä, ei tarvitse mennä juttelemaan.
  • 4 / 5
  • AbFab
  • 14.6.2003 20:34
Se on kyllä ärsyttävää jos yritetään ottaa kontaktia kähmimällä.
Se on ällöttävää jos heti käydään käsiksi..
  • 5 / 5
  • Nuksu
  • 25.6.2003 17:49
Mene itse juttelemaan henkilölle, joka vaikuttaa sinusta kiinnostavalta. Älä jää ihmettelemään, että tuleeko joku juttelemaan vai kähmimään. Sillähän siitä selviät...