Olen luonnoton?

  • 1 / 6
  • Freak
  • 11.6.2003 9:05
Kaverini sai tietää homoudestani jo hyvän aikaa sitten ja sanoi sen olevan ihan ok. No, sitten löysin itselleni poikakaverin ja ystäväni sattui näkemään kun suutelimme. Jälkikäteen kuulin, että minun ei pitäisi harrastaa tuollaista, kun se on luonnotonta. Homo voisin olla, mutta vain henkisesti. Todella jännää miten suvaitsevaisuus loppuu (jopa kaverilta), jos joutuu jotain "luonnotonta" todistamaan.

Koitan nyt olla "normaali" eli heteromainen kaverini seurassa, mm. en puhu homoudesta tai miehistä mitään ja yritän jopa puhua naisista yms. jotta hän ei tuntisi oloaan tukalaksi. Minä sopeudun, hän ei!

Siis onko näin, että "homot ja neekerit on okei, kunhan eivät lähelle tule".
  • 2 / 6
  • Hapatus
  • 11.6.2003 9:55
> Homo voisin olla, mutta vain henkisesti.

Juuri näin. Minäkin olen saanut kuulla, että ole vain homo, minkäs sinä sille voit, kunhan et vain toimi kuten sellainen.

Ainoa tie ulos tästä ärsyttävästä tilanteesta on nähdäkseni siedätyshoito: kaikki parilliset homot alkaisivat suukotella ja halailla kadulla samalla mitalla kuin heterotkin. Jonkin aikaa - ehkä vuoden tai pari - saisi kuunnella turpaanvetouhkauksia ja lukea järkyttyneiden heteromiesten paheksuvia kirjoituksia lehdistä. Sitten kukaan ei enää jaksaisi rasittaa itseään provosoitumalla.
  • 3 / 6
  • Makke -79
  • 11.6.2003 22:59
Heh :)

Tuota siis ettikää uusia kavereita. Eihän tuollaset mitään kavereita ole.

Mulla ole ainakaan mitään ongelmia ollu vaikka olen suudellut bf:n kanssa julkisesti yms. En nyt ihan seksiä kamujen nenän edessä harrasta, mutta harvoimpa hetskutkaan.

Monet mun hetskukamuista on myös erittäin kiinnostuneita puhumaan aiheesta. Kyselee kaikenlaista yms.

Silloin aikanaan kun kamuille kerroin homoudestani ja poikaystävästäni niin tein heille samantien selväksi että olen tällanen jos ei kelpaa niin painukaa vittuun. Etin sitten uusia kavereita ketkä hyväksyy asian. Selkeää. Kukaan ei painunu ja kaikki on ollu tukevia ja kannustavia.
  • 4 / 6
  • Flash
  • 12.6.2003 18:29
Näinhän se menee niinkun tossa yllä sanotaan. Kaverit voit vaihtaa, itseäsi et. Niin että vittuun ne paskat kaverit ja uudet tilalle. Älkää rakkaat ystävät mielistelkö kaiken maailman heterohitlereitä!
  • 5 / 6
  • taneli
  • 13.6.2003 9:39
Samaa mieltä. Itse olen vuosikymmenet yrittänyt mielistellä sukulaisia ja heterotuttuja sietämällä kaikenlaista saastaa mitä nämä suustaan päästävät ja esittämällä "miehekkäämpää". Viime aikoina on saanut riittää: sanon takaisin samalla mitalla. Jos en kelpaa heille, niin miksi he kelpaisivat minulle. Ystävät voi vaihtaa, sukulaisia ikävä kyllä ei, mutta heillekin voi sanoa asiat suoraan päin naamaa!
  • 6 / 6
  • Pirkka
  • 2.7.2003 17:13
Niin totta! Pitäis kai heti sanoa, "oon homo ja nain miehiä perseeseen". Tahi "oon homo ja otan kullia perseeseen." Ettei asian likaisuus vaan jäis kenellekään epäselväksi.