mistä ystävä/seurustelukaveri?

  • 1 / 5
  • lepakko
  • 15.5.2003 20:13
Olen etsiskellyt tyttökaveria pitkän aikaa, muttei ole tärpännyt. Olen sosiaalinen ja tulen juttuun ihmisten kuin ihmisten kanssa. Onkohan sosiaalinen lepakko kauhistus, kun tuntuu, että hiljaiset hissukat löytävät kumppanin etenkin mikäli on viinaan menevä - itse on dokaa. Pippaloissa on tullut käytyä ihan liiankin, ja kaikenhuipuksi siellä pyörii sellaisia naisia jotka eivät minua kiinnosta eli juovuksissa olevat naiset mikäli joku nyt sattuu olemaan vapaana. Ja olenkohan jo liian vanha, kun ikää on melkein neljäkymmentä. Taitaa olla niin, että kaikki ikäiseni alkottomat ovat varattuja.
En alkuunkaan usko, että joku lepakko voisi tavata ja tutustua tulevaan kumppaniinsa jossain ns. tavallisessa paikassa. Heteroille noin vain käy.
Yksinäisyys on tuskaisaa etenkin kun ei halua olla yksin.
  • 2 / 5
  • Flash
  • 22.5.2003 21:44
Ootko sä aina ollut yksin? Toi on niin paha kysymys että "mistä tyttö/poikaystävä... totuus on että ei siihen voi mitään paikkaa neuvoa. Että menepä sinne ja sinne niin siellä niitä on rivissä. Omat kaverit on löytyneet kaikki SETA:n bileistä.
Yksinäisten vanhenevien miesten osa on lohduttomampi vrt. Suomen korkeat itsemurhaluvut miehillä.
  • 4 / 5
  • Couac
  • 29.6.2003 16:27
Itsekään en ole koskaan ketään baareista löytänyt. Olen aina ihastunut / rakastunut kavereihini tai heidän kavereihinsa. Nykyisen kultani löysin opiskelijajärjestöstä, ja suosittelen kaikenlaista yhteisötoimintaa jne. Siellähän ne parhaimmat ihmissuhteet yleensä aloitetaan. Tai ainakin luulisin, että varsinkin lessujen keskuudessa henkinen tasavertaisuus saattaa olla alkusysäys muullekin. Klubeilla / kapakoissa ynnä muissa tahtoo tuo varsinainen tutustuminen olla varsin hataraa.

Oikein harmittaa, kun yksinäisiä ihmisiä on niin paljon. Tunsinpa joskus itsenikin yksinäiseksi, vaikka kavereista ei ole pulaa ollutkaan.

Olen kyllä ihmetellyt jo jonkun aikaa, että mistä "piireihin kuulumattomat" löytävät kumppaninsa. Semmoisilta ihmeidentekijöiltä olisi mukavaa kuulla (rakkaus)tarinoita.
  • 5 / 5
  • Harza
  • 29.6.2003 22:22
Mä löysin omani netin kautta. Muutama vuosi meni ja ehkä parit kymmenet perinteiset treffit. En hakenut kovinkaan aktiivisesti seuraa. Muutama ilmoitus per vuosi ja muutama vastaus muitten ilmoituksiin.