Kuinka uskaltaa iskeä samaa sukupuolta?

Vaikka olen muuten räväkkä persoona tulee pupu aina pöksyyn ihmisten iskemisessä, varsinkin jos henkilö on samaa sukupuolta. Joskus on vain seksuaalisuuntauminen tullut esille ja siinä selvinnyt onko vastapuoli hetero, bi tai homo... mutta kaikki ei kuitenkaan aina aiheeseen eksy tai tahdo siitä puhua. Jotkut väittävät että homon tunnistaa kun sellaisen tapaa... no nähtävästi en omaa tätä erottelusilmää!

Kertokaahan kuinka seksuaalisuuntautumisen sitten "tunnistaa" tai saada selville. Hyvät iskurepliikit hakuun x).
  • 2 / 16
  • heikko_valo
  • 23.2.2003 1:41
tätäpä olen itekkin miettiny, ku tuntuu että ihastun aina kusipäisiin heteroihin eli ei hyvä. kauniimman sukupuolen edustajista en osaa sanoa, mutta yleensä homomiehet ovat (itseäni imartelematta) älykkäitä, siististi pukeutuneita ja puhuvat aika vähän, mutta asiaa. juuri sinä kusipäinen homomies suutut tästä yleistyksestä, mutta menepä itseesi ja mieti, päihittääkö patukka rinkelin?
Ilmiselvästi tämä homojen/lesbojen tunnistamiseen tarvittava "gaydar" yksinkertaisesti vain puuttuu joiltain.

Toimintaperiaatetta voisi kuvata vaikka niin että homo katsoo toista miestä silmiin ehkä hitusen pidenpään kuin heteromies ja lähettää jopa pienen flirtin hymyllään jos söpöys/komeus-kriteerit täyttyy. Johon toisen sitten vastaa katseellaan ja signaali saatiin. Heterot ei huomaa koko hommasta mitään.
  • 4 / 16
  • heikko_valo
  • 28.2.2003 17:43
gaydar tosiaan puuttuu joiltain mikä tietysti on hyvin huono asia...

mutta minullapa on, tosin en oikein luota siihen... olen nimittäin tajuttoman rakastunut naapuriin ihanaan suklaasilmään mutten uskalla lähestyä häntä koska en ole koskaan puhunut hänelle. olen tosin saanut aika paljon signaaleja jotka viittais homouteen ja jopa kiinnostukseen minua kohtaan... aika säälittävää, vai?... apua plz?
Ehkä sulta jokupäivä maagisesti loppuu jauho kesken leivonnan ja hitto kun kauppakin on jo kiinni... vinkki vinkki. Naapurisovun vallitessa on sallittu kiertää kuppi kädessä jouhokierroksella ;).
  • 6 / 16
  • heikko_valo
  • 10.3.2003 23:13
mulle naapuri on aika laaja käsite... minun ja sen söpöliinin asunnon välillä on about 100 metriä metsää ;]

en kai koskaan uskalla sille puhua... pitää vaan päästä yli... mutta on se vaan ihana otus...
Ei kai muuta neuvoa voi antaa kuin että menet juttelemaan - ihan vaikka jonkin tekosyyn varjolla. Kyllä ne muut jutut selviävät aikanaan - jos ovat selvitäkseen. Ei kannata jäädä haikailemaan. Mitä jos toisella puolella on ihan samanlaiset ajatukset?
Homo on yleensä yksinäinen. Liikkuu yksin. Luonteeltaan useimmiten aika hiljainen ja vaisu, lähes huomaamaton. Tulee esiin omassa pukeutumisessaan: ks. värit, voi olla aika estoton niiden käytössä. Hiukset tosi tärkeät ja usein värjätyt ja leikattu viim.muodin mukaan, laihuus ihanne. Antaa kuvan " ikuisesta teinistä". Satsaa merkkivaatteisiin.
Toinen ääripää on nämä jäykän macho-roolin omaavat s/m tyypit: nahkaa, mustaa, denimiä, hiukset tosi lyhyet ( nyk.kaljut) tai erikoisesti leikatut, militantti-look kaikella tavalla, siis samasta muotista. Lihaksikkuus "in". Aggressiivinen ja "ritualistinen" seksissä. Seksi rauhoittaa tätä kaveria ja usein kyltymätön sen suhteen.
Kaappihomot ovat luku sinänsä: yrittävät sulautua kuin seepra laumaan ja kaikki naamiointiyritykset käytössä. Yrittää olla niin heteroa niin heteroa, että ei paljastuisi. Kulissiavoliitot tai -seurustelut kihlasormusta myöten käytössä. Katoaa yleensä paikalta , kun kuule sanan "homo". Usein harrastaa seksiäkin ulkomaanmatkoilla.
Älyköt ovat myös luku sinänsä ja tähän liittyy myös avoimesti julkisuuden tavoittelu ja usein jonkinlainen kirjallinen tuotos, joka kertoo, että älliä on. Huumori kuivaa ja sisäänpäinlämpiävää, kuolaa kuitenkin junttien tai s/m tyyppien perään. Seksuaalisesti nauttii irstailusta.
Uskovaiset homot antavat vaikutelman ahdistuneisuudesta, ovat värittömiä varpusia, usein kirkon työntekijöitä tai lesboja, jotka opiskelee teologiaa.
Homot aloitti korujen käytön miehillä. Korvakoruja käytetään edelleen. Kun homot liikkuu yhdessä, voivat olla huomiotaherättävän äänekkäitä , koska ryhmä antaa rohkeutta. Silloin kaikki "hinttimaneerit "ovat runsaasti käytössä ja ihmisten huomiosta nautitaan täysin siemauksin. Yleensä homo on ns. pakkojuhlija ja pakkomatkustaja: aina menossa.
On tietenkin ammatteja, joissa homoja on usein paljon: moderni tanssi ( ne tyllihameet!), ravintolatyöntekijä, parturi-kampaaja mm.
Siinähän ne klisheiset stereotypiat saatiin kaikki yhdellä kertaa. Juuri tuollaisiahan me olemme. Tai sitten noiden erilaisia sekoituksia. Tai jotain ihan muuta... :)
@me - loistavaa - kuulunet itse älykkölahkoon kirjallisine tuotoksinesi
ai.. joku siis luulee yhä että heikko_valo on yksi ja sama henkilö...
voi luoja... keskuudessamme on multipersoona! ketäs kaikkia heikko_valo- nimimerkin taakse kätkeyttyy?