voimakasta tunnelatausta?...

...mun ihana pieni maailma koki viikonloppuna valtavan avartumisen. Näin jotain niin seksikästä, niin voimakasta ja järisyttävää etten oikein osaa vieläkään käsitellä sitä;
2 hyvännäköistä miestä innolla toistensa kimpussa.

Mä en jotenkin osaa edes kuvailla miltä musta sillä hetkellä tuntui... Mä kiihotuin siitä enemmän kuin olen koskaan kiihottunut yhdestä miehestä tai toisesta naisesta... Tässä vaiheessa kerrottakoon siis että olen naispuolinen =)

Ehkä te osaisitte kertoa miten mä voisin osallistua, päästä mukaan, tuntea yhdessä, kokea samaa...?
Ei heteroseksissä/ naistenvälisessä seksissä ole sellaista tunnelatausta! Ei sellaista voimaa tai "eläimellisyyttä", se mut varmaan saikin niin kiihoittumaan...

Mistä siis löytää homopari jotka ovat oikeassa suhteessa myös bi-seksuaaleja?
Ethän sä voi kävellä kivan parin luokse ja kutsua itseäsi samaan sänkyyn... =)
Tähän törmää aina tyttöystävien kanssa ravintoloissa; Miehet (useiten naimisissa olevat) tyttöpariksi keksiessään pyytävät aina päästä mukaan, edes nurkasta katsomaan... ...Hyvä keino näistä on muuten päästä eroon on sanomalla ettethän sä kehtaa vieraalta heteropariltakaan mennä kysymään että saako tulla katsomaan...

Sitäpaitsi mä jotenkin hämmästyin (säikähdin?) omaa voimakasta reaktiotani... Mä oon juuri oppinut elämään oman biseksualisuuteni kanssa ja nyt mietin jälleen mikä mä oikein olen? Vaiko vain avarakatseinen, kaikesta seksistä kiinnostunut "pommi".

Vai onko tämä vain jotain oman seksuaalisuuden edelleen etsimistä? Osaisitteko te kertoa mulle kiihottuuko naiset usein nähdessään teidät? ja miten te käsittelette sitä?...

*hukassa(ko)*
  • 3 / 14
  • Seppotee
  • 17.2.2003 15:08
Antti, olitko tarkentavaa kysymystä kirjoittaessasi huumeissa, vai maistissa?
Antille;

Muutaman siiderin ottaneena. Kuulun niihin ihmisiin jotka eivät koe seksiä mitenkään ihmeellisenä humalassa ja koittavat välttää sitä viimeiseen asti.
Hienoa, sit mä arvostan sun kokemusta. Kokemukset kun muokkaa meitä ihmisinä ja tekevät meistä sen mitä ollaan ennen lopullista lähtöä tästä ajasta. Valitettavasti joudutaan läpikäymään ei vaan niitä hyviä kokemuksia vaan niitä huonoja myös.

Mulle noi puhtaat elämänarvot on kaikki kaikessa. Mulle on tosi tärkeää että pystyy kontrolloimaan itseään - ja nauttimaan aidosti kaikista tunnetiloistaan olipa kysymys sitten surusta, ilosta, pettymyksestä, onnesta... ilman mitään ylimääräisiä huuruja ja itsepetosta.

Itse sun kysymykseen mä en osaa vastata, koskapa mulle intiimi ihmissuhde on jotain hyvin henkilökohtaista johon ei kuulu kuin kaksi ihmistä ja privat tila. Mä voin pahoin, kun näen esim. metrossa heteroiden vaihtavan kielisuudelmia keskellä kirkasta päivää julkisissa tiloissa. Musta se ei ole asiallista ja todella tyylitöntä.

Sen verran voisin "mutu" tuntumalta sanoa, että ehkä koit jotain sellaista kuin "kiihottumisen kielletystä hedelmästä" - jotain joka ei ole sopivaa ja hyväksyttävää, jotain rahvaanomaista ja ei-kunniallista. Mä perustelen tätä sillä että sun sisäinen arvomaailmas voi olla aika sekaisin kun kerroit vasta oppineesi elämään oman bisseytesi kanssa.
No haloo Antti: "sun sisäinen arvomaailmas voi olla aika sekaisin"! Eiköhän tässä jutun juoni ollut juuri se, että Evian koki tilanteen, vaikkakin uuden, itselleen mielenkiintoiseksi ja kiihottavaksi - eikä sellaista tarvitse todellakaan mitenkään hävetä tai nolostua. Me ihmiset olemme erilaisia ja kiinnostumme erilaisista asioista. Sinä oman kultasi kanssa puuhastelusta makuukammarissa ja joku toinen kimppakivasta viiden karjun kesken. Minä hyväksyn ja kunnioitan sinun periaatteitasi, mikset sinäkin voisi antaa muiden nauttia tavallaan...

Muuten voin kyllä yhtyä Evianin mielipiteeseen: miesten rakastelun katsominen on upeaa ja ihan mielettömän kiihottavaa! Tykkään kyllä myös itse osallistua touhuihin.. ;)
  • 7 / 14
  • jaakko_hki
  • 18.2.2003 12:23
Voi kamalaa Antti, jos pidät "tyylittömänä" (?) ja asiattomana sitä että heteroilla on intiimejä hetkiä julkisissa liikennevälineissä. Tollainen kielii vaan rajoittuneisuudesta. Aivan kuten mainitsemasi "puhtaat elämänarvot".. miten ne sitten ITSE määritteletkin! Ehkäpä sun oma sisäinen (arvo)maailmas on vaan sekaisin.
välikommenttina haluaisin todeta, että jokainen varmastikin kokee ihan omalla tavallaan mikä on sopivaa. siis mitä on soveliasta puuhailla kultansa kanssa julkisilla paikoilla.

mutta takaisin varsinaiseen keskusteluun... tämä on kuultu jo sata kertaa, mutta niitä vain on juttuja, joita mielellään katselee. vaikka asiaan ei itse haluaisi liittyä mitenkään. jos tulee hyvä olo niin mikäs sen mukavampaa :)
Tosi mielenkiintoista saada kommentteja mun kommenteista mut huom pointti oli et Evian pyysi kommentteja.

Eli selvennyksen vuoksi niille joilla ajatus katkoo, mä en ole pyytänyt kommentteja omiin kommentteihini - vaan Evian pyysi niitä.

Periaatteessa mulla ei ole mitään sitä vastaan että kommentoidaan muutakin kuin itse asiaa mut se vie keskustelun sivuraiteille ja itse kommentoitava asia unohtuu - pientä itsekuria.
Heh... jokainen, joka suunsa julkisella foorumilla avaa, saa tyytyä siihen, että joku kommentoi esitettyjä mielipiteitä - pyynnöstä tai ilman.
Käsittääkseni Evian ei myöskään pyytänyt kertomaan, mitä mieltä ihmiset ovat heteroiden keskinäisestä lääppimisestä julkisilla paikoilla. Eipä silti, minustakin se kyllä on lapsellista ja osoittaa huonoa makua sekä piittaamattomuutta lähimmäisistä - oli kyseessä homot tai heterot. Mutta tämähän on nyt tiukasti sivuraiteella, joten elkää ihmeessä kommentoiko 8-]
Alkuperäiseen kysymykseen vastatakseni; hetero/bi miehethän ovat kautta aikain kuolanneet lesbojen perään, joten en pitäisi niin outona jos nainen kiihottuu homomiehistä.

Sitä mistä tälläinen ilmiö johtuu en tiedä, voisi kuvitella, että yksi syy on se, että siinä näkee (mahdollisesti) kaksi hyvännäköistä miestä/naista, yhden sijasta.
Evian ei todellakaan ole ainut, joka innostuu kahden miehen näkemisestä. Syytä en tosin ole aiemmin kauheasti miettinyt, mutta varmaankin asiassa on jotain samaa kuin miesten lesbo-fantasioilla.
Ei kai tuo Evianin tilanne aivan ainutkertainen ole. Itse ainakin muistan joskus kuulleeni samantapaisesta tapauksesta. Tietysti voisi miettiä mikä Evianin mainitsemassa tapauksessa oli kiihottavaa: ko miesten ulkonäkö, heidän keskinäinen kemiansa, miehet yleensä, miesten määrä, katseleminen, tilanteen yllätyksellisyys, oman reaktion voimakkuus...

En halua olla ilonpilaaja, mutta (sitten kumminkin olen) on kokonaan eri kysymys onko toteutettu fantasia aina läheskään yhtä hyvä kuin pelkkä fantasia. Tuli tässä mieleeni Sinkkuelämää-sarjan eräs jakso, jossa kaksi homoa halusi kokeilla ystävänsä Samathan kanssa, joka oli upein heidän tuntemansa nainen, miltä tuntuu rakastella naisen kanssa