Kaappihomon Uusi Vuosi 2003

  • 1 / 9
  • Kokuma
  • 31.12.2002 0:13
Olen yksin kuten yleensäkin, ammuskelen muutaman raketin puoliltaöin värjötellen -35C pakkasessa, juon kupillisen yrttiteetä ja menen nukkumaan huopakasan alle tuoksulyhdyn levittäessä Laventelin tuoksua ympärilleni.

Ja teeskentelen olevani onnellinen.

Ehkä seuraavana Uutena Vuotena minullakin on oma kulta jonka kainaloon voin käpertyä sinne huopakasan alle yrttiteekupillisten jälkeen.

._.
  • 2 / 9
  • Antti
  • 31.12.2002 9:18
Olen yksin massassa, juttelen sinne ja tänne turhamaisuuksia - small talkin hallitsen. Väistelen joka puolelta suihkivia raketteja ja paukkuja Senaatintorilla pakkasessa joka ei ole kaukana lukemasta -35 C... ja juon lämpimikseni vähän sitä ja tätä joissain Senaatintorilla sijaitsevista kahviloista. Nukkumaan menen pelkissä boxereissa, koska asuntoni on niin h-vetin lämmin (ja termostaattien vääntely ei auta)....

Ja itse asiassa olen onnellinen:)!

Kaikkille mukavaa vuoden vaihdetta!
  • 3 / 9
  • ville
  • 7.1.2003 17:10
Ole kuule onnellinen että on lämmin. Kaikennäkösissä pakastearkuis on joskus tullu asuttuu
  • 4 / 9
  • Antti
  • 7.1.2003 17:28
No mulla on jatkuvasti + 26 C enkä uskalla valittaa kun yläkerta valittaa kylmyyttä. Ensiavuksi oon pitänyt ikkunoita auki. Onneksi nää pakkaset loppuu ja härkäviikot alkaa:)!
Käske talkkarin vaihtaa rikkonainen termostaatti uuteen. Se ei voi olla kunnossa jos huoneessa on yhä 26C vaikka ruuvasit kiinni.
Minun asunnossani oli äskeisen tulipalopakkasen aikana about + 16, vaikka patterin olivatkin täysillä - ikkunoista vetää, niin että verhot hulmuavat. Eli ihan mielelläni vaihtaisin vähäksi aikaa asuntoa Antin kanssa...
  • 7 / 9
  • Antti
  • 8.1.2003 21:26
Aika jännä että noi lämpötilat voi vaihdella noi rajusti. Talkkarin mukaan termostaatit ovat kunnossa mutta kun en ole mikään lvi-insinööri niin ei voi väitellä aiheesta. Ulkona on kuulemma joku antura joka säätää lämpöä. No koetan muistaa teitä kylmemmässä asuvia kun yöllä pyörin hiestä märkänä vuoteessani ja yritän saada unen päästä kiinni.

Toivon todella että tulis kesä!
  • 8 / 9
  • Zeppelin
  • 9.1.2003 14:18
Kun ei nyt vaan kesä tulis!
Meillä oli kesällä kaik ovet ja räppänät auki ja silti kämpässä +27C yötä päivää... Pakkasten aikana makkarissa 14,3C pahimmillaan, mutta peittoja saa aina lisättyä... :))
  • 9 / 9
  • vladraptor
  • 9.1.2003 15:56
Kuulostaa vähän siltä, että Antin taloyhtiössä koko lämmitysjärjestelmä vaatisi säätöä.

Minulla ei niinkään pakkasten aikaan läpötila erityisesti tippunut (oli tasaisen 18C) mutta nyt lauhempien kelien aikaan sisällä on ollut n. 16C kun seinät hohkaavat varastoimaansa kylmyyttä sisälle...