Lesbot perjantaina 27.9 MAMAAN!!

Heips kaikki lesbot ja bi-tyttöset/naikkoset!

Lähdetään perjantaina Mamaan kun siel tulee HOUSE CLASSIC musaa ja muuta vanhempaa kivaa musakkia!!! Mennään Mamaan ja näytetään hompsuille kuinka se lesbo osaa bailata ;)

Sielhän on koko illan ilmanen sisäänpääsy!!!!
Joo! Tossa on ideaa!! Oiski kiva mennä Dettariin silleen että siel on paljon lesbo-tyttösii ;) Mä ainakin oon sinne menossa!
Sinne siis tänään!! Eli tääl ainaki o kax tyttöö lähös kattelee jos näkyis tuttuja naamoij :)
  • 4 / 10
  • Asiakas vaan
  • 27.9.2002 11:28
Mitä, onko lesbot kehittäneet itselleen aivan oman kielen, jonka ainakin kaikki Mamaan halajavat tuntuvat hallitsevan liikuttavan yhdenmukaisena?
Tuo ryntäys vaikuttaisi jotenkin uskottavammalta, jos joukkoon olisi eksynyt joku edes vähän poikkeavan puhe-/kirjoitustavan omaksunut...
Mutta hyvä yritys, kyllä se siitä!
Nyt kun avataan joku uusi paikka Roballe, sinne sitten kaikki tytöt joukolla mukaan. Nyt valloitetaan koko paikka tyttöille joka päivä ja ikuisiksi ajoiksi. meillä kun ei ole enää 'Porettakaan' Olin Lostarissa, ja viereisessä pöydässä puhuivat joukolla menevänsä valloitusretkelle. Eihän se Ritu kehtaa 'meitä' tyttöjä pois heittää. Se on meidän tyttöjen vuoro nyt, pojillehan on paikkoja kaupunki täysi...
Huih..Täällähän suunnitellaan valloitusretkeä..Lesbian revolution =)
Tää kundi pitää teille peukkuja pystyssä, kyllä lesboillakin pitää edes yksi bilepaikka olla olemassa.
  • 7 / 10
  • Asiakas vaan
  • 30.9.2002 11:18
Niin, uuden kaksikerroksisen ravintolan toiseen kerrokseenhan on kai alustavasti suunniteltu säännöllisiä naisille tarkoitettuja iltoja, mikä vastannee kysyntää vähän paremmin kuin jatkuvasti lesboille tarkoitettu suuri biletyspaikka. Vai mikä muu kuin riittävän kysynnän puute lienee ollut syynä Poreen lopettamiseen?
Tuskin Ritu lesboja ravintolasta ulos "heittää", mutta uudenkaan paikan ohjelma- ja musiikkipolitiikka ei ehkä välttämättä vastaa nimenomaan lesbojen enemmistön makua, kun osakeyhtiön pitää ajatella jonkin verran sitä tulopuoltakin.
Oma käsitykseni on, että lesbot tulevat edelleen viihtymään huomattavasti paremmin Herkussa ja Lostarissa, ehkä myös Mannsissa.
Tämä keskustelu ja tapa jolla sitä käydään on sinänsä aika mielenkiintoinen, herättää monenlaisia ajatuksia...
  • 8 / 10
  • Piste-Pirkko
  • 8.10.2002 12:02
No mikähän se musiikki on joka juuri lesboja mielyttää? Kyllä lesbotkin on yksilöitä! Eiköhän meissä lesboissakin löydy niin Paula Koivunimen faneja kuin raskaamman technon kannattajia! Itse kuulun tehchnon kannattajiin.
kaikki joukolla hippaamaan Turkuun Setan bileisiin Säätämöön 25.10! Hyvät bileet tiedossa.Loisto musiikkia ja vetäviä ihmisiä. Kerrankin Turussakin tapahtuu.hiphei!
  • 10 / 10
  • ray of light
  • 22.10.2002 16:59
niin turussa säätämöllä on noita setan bileitä jtn 1 kuussa..harmi vaan kun ei oo alle 18 vuotiaille mitään...