MITÄ SINÄ HALUAT

  • 1 / 3
  • Mä vaan
  • 12.9.2002 6:25
Moi,
nämä keskuselut paikoista,miten joku voi ottaa niin henkilö-
kohtaisesti kantaa,kun kuitenkin on kyse vaan vapaa-ajasta.Ovatko ravintolat tosiaan henki ja elämä teille?
Ja jos on niin sama kai missä sitä päänsä täyttää.
Ihanteellisin olosuhde teille valitajille on kuitenkun kotinne.
Joten vedä pääsi täyteen siellä ja ole onnellinen kumppanisi kanssa tai ilman.Muut vaihtoehdot puisto,ravintolat,vessat ym... ovat muista kävijöistä kiinni.
Tai sinä voit muuttaa maailmaa!Muttet kitisemällä!
  • 2 / 3
  • Jansku
  • 18.9.2002 14:35
E iha ymmärrä. Miks ei saa valittaa? Pitääx ihmiste vaa niellä kaikki paska mitä ne kokee nois mestois? Eix muka oo oikeutta valittaa?

Ulkomail clubeilla on ihan OIKEAT palaute systeemit, vastaavat sähköpostiin jne. Mut Suomes esim. DTM johtajakunta ei vaivaudu vastaamaa minkäänlaiseen palauttesee/kyselyihi. Ai nii, mehä asutaa Suomes, mix tääl pitäs asiakkaista välittää!
  • 3 / 3
  • Antti
  • 18.9.2002 21:45
Moi
MITÄ MÄ HALUAN? No ensiksi mä haluan antaa risuja ja ruusuja - kun on tarvetta. Mun mielestä risut on oikein annettuna pitkällä aikavälillä kehittävämpiä. Ruusut taas pitää yllä halun jatkaa... Hankala kuvitella, että mikään korjaantuisi jos epäkohdat lakaistaan maton alle. Isot pojat ovat kertoneet mul et Neuvostoliitossa ei koskaan valitettu. Toisaalta mä en ole koskaan käynyt siel, joten tää on vaan huhupuhetta. Mä itse uskon puhtaisiin arvoihin ja myös siihen et olit sä sit raflassa (esim. mamas) tai himas, niin siel voi olla hauskaa ilman et on kaasus. Toisaalta valittamisella ja kitisemällä on eronsa:) Olenko erilainen nuori?