Baccara DTM:ssä?

DTM:n nettisivuilla oli Baccara komein kuvin tulossa esiintymään. Koska se nyt oikein esiintyy siellä?
No olisi siitä peruuntumisesta saanut olla jotain tietoa esillä. Luulin jo, että olin missannut tapahtuman, mutta kun ei kukaan ole mitään kertonutkaa keikasta.... Tulee vähän fiilis, että pitikö niiden alunperinkään esiintyä, vai oliko vain joku ihme juju kerätä huomiota.
Tuskin Dtm sortuu mihinkään tuonkaltaisiin lapsellisiin temppuihin. Baccara vain on peruuntunut, samoin parista muustakin paikasta.
Tieto oli kyllä DTM:n sivuilla Uutiset-osastolla aika kauankin, ei vaan näytä olevan enää. Baccara siis peruutti koko kiertueensa ja näin ollen myös keikka DTM:ssä peruuntui.
  • 6 / 14
  • Baccara-fani
  • 6.8.2002 21:19
Peruuntumisesta olisi DTM fiksuna laittanut (jättänyt) ilmoituksen asian nykytilasta, sen sijaan että poistaa koko ilmoituksen.
Joo. Tais olla ihan vain DTMn mainostemppuja. Tuskin Baccara oikeesti ois sinne viittiny mennä esiintymään.
Missäs paikoissa se Niksu käy kun Herccu ja Mama on molemmat nyt haukuttu. Kerroppas meille muillekkin, jooko?
BOY: Baccara on takavuosien Mariasta ja Maytesta koostuva hittiduo. Lisätietoa löytyy ainakin osoitteesta

http://www.walhello.com/de/baccara.html

Jos tunnet M. A. Nummisen tuotantoa paremmin, hänkin on levyttänyt Baccaran kappaleesta käännöksen "Yes sir, alkaa polttaa".
Myös Eini on esittänyt Yes sir, alkaa polttaa -biisin. Löytyy mm. tällä viikolla julkaistulta mainiolta Mikä Fiilis! -levyltä. Tuo M.A. Nummisen Yes Sir, olen boogie on kyllä aika ylittämätön.
  • 12 / 14
  • Baccara-fani
  • 17.8.2002 21:08
Mika, kiitos (M. A. Nummisen levyttämän) version nimioikaisusta: "...olen boogie" se tosiaan on eikä "...alkaa polttaa".

Harmittaa kyllä, että alun perin osallistuin keskusteluun mainitsemalla Nummisen versiosta. Otin äsken iltapäivätorkut, ja näin unessa M. A. Nummisen esittävän kappaleen omintakeiseen tyyliinsä: etenkin ääni kaikuu yhä korvissani.

Kappale on upea esitys kerrassaan!
Selaa vanhoja Finnhits-levyjä tai kysy äidiltä, AaHoo. Eini oli takavuosien iskelmätähti, jolla oli muistaakseni psoriasis.