DTM soittaa ja soittelee

Huh, olen kuullut erittäin huolestuttavan huhun: Dj Nikita on saanut potkut! Pitääkö tämä paikkansa?

Miten ne aneemiset "puuteria" käyttävät Nikitan palvojat selviytyvät jos puikkoihin isketään joku OIKEASTI dj-hommia osaava ihminen? Nikitahan on osannut soittaa huume addikteille juuri sopivaa musiikkia kun on itse ensin vessassa käynyt nenäänsä "puuteroimassa"...

Ehkäpä DTM tällä tavalla näyttää ettei "puuteri" neniä ja muita "vitamiinien" popsijoita tarvita enää yhtään enempää. Johan lauantai illat ovat olleet täynnä näitä muissa sfääreissä oleilevia kyynikoita...
Nikita saanut fudut? Ihanko tosi??? Jeeh!!!!!!

Mutta ammattitaitonen dj? hmm... No yksissä raveissa oli joku ulkomaalainen dj joka oli alkuillasta yleisön joukossa että se näki porukan fiilarit. Ja sit kun se soitti niin wouh!!!

eli semmonen dj kuvioihin joka tajuaa ettei hän ole mikään jumala! vaan että hän soittelee ihmisille tai voi saada fudut ;)

niin... eihän nikita olevinaan edes osannut suomea jos asiakas kävi pyytämässä jotain musiikkia soimaan.
Aika katkeraa tekstiä viestin aloittajalta. Turhaa ylilyöntiä ja muiden panettelua. Anyway... Olisin kans ihan tyytyväinen, jos paikka saisi uutta verta dj-koppiin.
Mitä? Mä oon Niksu, äläpäs sä siinä yläpuolel rupee väittään mitään muuta. Vai onko patenttivirastossa Niksu-nimike yksin omaan sun hallussa? Enpä usko ;)
Ois tosi kivaa jos sinne dj-koppiin menis joku joka heittelis kakkaa kaikkien päälle kesken iltaa. Vois se myös pissatakkin sieltä. Siinä ois aina sellanen jännitys että osuuko muhun vai johonkuhun muuhun. Semmosta helvetillistä menoa.
Koskas tää ylä-puolinen "Niksu" on kirjoittanut tänne ekan kerran?
  • 9 / 12
  • Niksuliina
  • 8.8.2002 18:46
Jopas on ihme skisofreniaa noilla Niksuilla :) Kai tähän maailmaan nyt mahtuu useampikin kuin 1 Niksu? Hei haloo!!!!
No jo olis aikakin että se niiskuttaja olis lentäny pöllyineen pihalle.