Löytääkö femme bi-nainen ikinä naista?

*huokaus*

Löytyyköhän tästä maailmasta naista, joka tykkäisi naisellisesta biseksuaalista, ehkä jopa voisi kuvitella seurustelevansa moisen kanssa?

Kärjistetysti sanottuna tuntuu, että me naiselliset bi-naiset kiinnostamme lähinnä trendibissejä, jotka etsivät leikkiseuraa miehiä miellyttääkseen. Deittipalstat ovat täynnä "olen bi ja haluan kokeilla naista, mutta ihannekumppani on mies"- ja "halutaan naisellinen bi-nainen kimppakivaan" -ilmoituksia.

On olemassa meitäkin, jotka haluamme suhteelta naiseen enemmän kuin kokeilua. Jotenkin vain tuntuu, ettei meitä oteta vakavasti, vaan meidätkin leimataan trendibisseiksi. (Se sattuu, koska romanttiset tunteet myös naisia kohtaan ovat aitoja.)

Äh, turhautuminen paistaa läpi selkeästi. Mutta millaisia kokemuksia teillä muilla on, onko vielä toivoa?
Aina on toivoa! Itse tykkään naisellisista naisista, eikä sillä ole koskaan ollut väliä, onko toinen bi vai lesbo (itse olen lesbo). Pääasia että tykkää naisista :).

Negatiiviset yleistykset seksuaali-identiteetistä ovat ikäviä ja ärsyttäviä. Mutta eivät kaikki ajattele niiden mukaan.
  • 3 / 86
  • MysteryWolf
  • 8.4.2010 19:51
Hei Sakura,
Älä missään nimessä luovuta!! Mie toivoisin että löytäisin itseni ikäisiä femme-naisia, ja siis itsehän olen butch. Ja täytyy sanoa että hyvin harva ihminen ottaa minua tosissaan siinä mielessä, että olen lesbo. Ja minulle sillä ei ole väliä onko nainen bi vai lesbo, mutta minulle nainen saisi olla femme. Eikä mitään vikaa butcheissa ole, mutta minua ei vain kiinnosta. Joten kyllä täältä löytyy naisia jotka haluavat kumppanikseen femmen. :)
Juu, täällä ollaan! Mä tykkään femmeistä, ja voisin aivan hyvin seurustella bi-seksuaalin kanssa.
  • 5 / 86
  • Geschwitz
  • 9.4.2010 14:54
Lyhyt vastaus Sakuralle: kyllä löytää. Seurustelen itse bi-femmen kanssa. Eilen tuli vuosi täyteen :))
  • 7 / 86
  • Samppanja
  • 9.4.2010 19:46
Minäkin pidän naisellisista naisista, jotka aika usein osoittautuvat biseksuaaleiksi. 'Trendibisset' kierrän kaukaa mutta jos kyse on aikuisesta naisesta, joka tietää haluavansa olla naisen kanssa, on mulle ihan sama onko kyseessä bi vai lesbo. Naisellisten naisten kohdalla gaydar ei vaan toimi kovin hyvin, joten kaipaisin hiukan enemmän aloitteellisuutta meiltä femmeiltä. Koskee siis itseänikin, koska minuakin pidetään usein ulkonäköni takia heterona tai homojen kanssa hengailevana fag hagina vaikka lepakko olenkin.
  • 8 / 86
  • päivänsädepyssy
  • 8.6.2010 17:38
Ei ehkä helppoa aina meille heteron näköisille... ;) mutta löytyi minullekin, naiselliselle naiselle, kuusi vuotta sitten kainaloon naisystävä. Nyt tosin ero tulossa :(
  • 9 / 86
  • Pora-liike
  • 8.6.2010 19:22
Sakura kirjoitti: "
Löytyyköhän tästä maailmasta naista, joka tykkäisi naisellisesta biseksuaalista, ehkä jopa voisi kuvitella seurustelevansa moisen kanssa?"

Joo, minä. Ongelma minun kanssani on se, että minä jo seurustelen.
Heipsan!
Uskon sen oikean löytyvän vähemmillä yrityksillä, kun ne kokeilijat- biit karsiutuvat pois.
Olen itse femme lesbo ja muistan aikoinani tuskailleeni tyttöystävän löytämistä kovastikin. Oman kokemukseni mukaan femmeistä kyllä tykätään, muttei useinkaan lähestytä. Ehkä "heteronoloinen" ulkonäkö hämää.

Neuvoni naisseuraa kaipaavalle femmelle onkin oma aktiivisuus. :)

Uskon, että femme bi löytää naisseuraa siinä kuin femme lesbokin. Seurustelen bi-naisen kanssa itsekin.
Mä olen niin samoilla ajatuslinjoilla kanssasi. Itse en kyllä enää harrasta miehiä mutta harmillisen vaikea löytää naisellista kaunotarta joka olisi vakavissaan, eikä vaan pelleilemässä tai kokeilemassa... Itse olen täysin femme ja aina saan selitellä lesbouttani tuntemattomille,kun kättelyssä luulevat heteroksi :-/ Mutta aina on toivoa,kun on elämää. En mä ainakaan aio luovuttaa, kyllä se ihanuus vielä joskus vastaan kävelee <3 :)
Mä olisin varmasti kymmenisen vuotta mennyt tuohon trendibisse-kategoriaan, ja vain siksi, etten uskaltanut ajatella haluavani ihan oikeaa suhdetta. En harrastanut toisaalta mitään "etsitään kolmatta pyörää" - juttuja, enkä ole koskaan voinut ajatella ketään nais-kokeilukappaleena vaan kiinnostavana ihmisenä joka on lisäksi himoittava. Jälkeenpäin ajatellen olen ollut todella sokea itselleni, kun kuvittelin että voin olla olematta bisse vaikka ajattelen noin. :D Mä en siis todella ajatellut nuorempanan edes olevani bisse, vaan avarakatseinen, mistä kirjoitinkin erään varsin vanhan ketjun jatkoksi juuri äsken.

Itseäni viehättävät ennenkaikkea toiset femmet, mutta voisin kuvitella jonkun butchimmankin kiinnostavan, jos oikea nainen osuisi kohdalle. En tällä hetkellä etsi minkäänlaista suhdetta, kunhan pohdin. :) Ja myönnän, kesän tullen mietin yhdestä jos toisestakin kivan näköisestä naisesta mahtaisivatko he olla tytöistä kiinnostuneita. ;)
Niin ja lisäyksenä siis sen verran (en oleta että kukaan lukisi sitä toista ketjua) olen ollut ihastunut naisiin romanttisessa mielessä jo teininä. Jos olisin tavannut naisen, joka olisi vastannut ihastukseeni, olisin varmasti älynnyt tulla kaapista ulos (edes netissä) jo paljon nuorempana. :)
Itse olen ehkä kiinnostuneempi feminiinisemmistä naisista, ja olen kyllä ihan lesbo. Mutta ei se ulkonäko ole ainakaan minulle tärkeintä; kyllä älykkyys ja samanlaiset mielenkiinnon kohteet ovat se mikä on tärkeämpää.
Löytyy! Täällä yksi sellainen! Olen pohtinut tätä samaa asiaa tuhansia kertoja...ja törmännyt useasti noihin leikkiseuran etsijöihin...ja pettynyt monta kertaa...meillä on siis toivoa :)
Mä alkaisin ihan mielelläni vakavaan suhteeseen femme-naisen (bi tai lesbo) kanssa, kunhan vaan mukavan ja älykkään sellaisen jostain löytäisin. =) Kävin pitkästä aikaa 3 vuoden tauon jälkeen Priden naistenbileissä katselemassa, mutta jouduin pettymään... Missä ihmeessä te naiselliset naiset olette?
Nettideiteistä kannattaa kokeilla, sieltä omani löysin :) L-World bileissä saattaa myös käydä parempi tuuri, niissä käy enemmän femmejä kuin esim. Hehkuissa nykyään.
Minä olen jollain tasolla naisellinen bi. En kutsuisi itseäni suoranaisesti femmeksi. Minulla on pitkät hiukset, ja saatan toisinaan fiillispohjalta pukeutua hameisiin - jopa Tirol-tyyliin (Uffin tarjousmekkoja). En meikkaa, enkä juuri käytä koruja. En tiedä, vaikutanko heterolta, vai piippaako gaydar useinkin. Pari piippausta tiedän. Lyhythiuksisena minua luultiin joskus lesboksi, pari kertaa mieheksikin tilanteessa, jossa katsoja ei nähnyt kasvojani.

Kertokaahan naiset, miten minun(kin)laiseni naisen kannattaisi lähestyä muita? En suosi aloitusta tyyliin "hei, olen X, ja olen bi". :) En myöskään halua alkaa muokata ulkonäköäni.
Heissan:)

Täällä myös tyttönen joka tykkää naisellisista naisista. Joten kyllä meitä todellakin löytyy, elä huoli.
Itse en ole kovinkaan "miesmäinen" mutta ei myöskään prinsessa katekoriaan minua saa jotenka jotain siltä väliltä varmaan sitten, eli jos tutustua tahdot niin tutustutaan :)
Sama kommentti kuin "Mistä minulle tyttö?" -threadiin...

Khöm...

Kun te melkein kaikki nyt näytätte olevan kirjautuneita, niin kuinkas mahtaisi toimia semmoinen systeemi, että lähettelisitte toisillenne suoraan viestejä?
Sitten voisitte vaikka mennä facebookiin (ryhmänä jopa) ja siellä keskustella yhdessä. Voisihan siellä sitten vaikka vakka kantensa valita tai miten se nyt menisikään: vakka vakan tai kansi kannen.
Sori. Hönttö vitsi, mutta samahan se pätee meihin miehiinkin.

Älkää ihmiset passiivisina valittako onnetonta osaanne ja samalla ihmetelkö, miksei kukaan kiinnostu. Ottakaa aloite omiin käsiin. Verkostoitukaa, tavatkaa netissä muuallakin kuin kurnutusthreadeilla;
"Oi, mulla menee niin huonosti, koska en tapaa ketään mua kiinnostavaa".

Avatkaa vaikka omat kotisivut Facebookissa:
Kyselkää, arvostelkaa, kertokaa kokemuksianne, haukkukaa (mahdollisia) exiänne, kertokaa mikä erityisesti vituttaa, kertokaa mikä erityisesti naurattaa, ja minkä takia yleensä pitäisi olla jonkun kanssa mieluummin kuin yksin. Soittakaa toisillenne ihan oikeasti puhelimella ja jutelkaa toisillenne. Naurakaa yhdessä vastoinkäymisille ja väärinymmärryksille. Kertokaa elämästänne niin, että toinen voi samaistua siihen.
Olkaa aitoja.

Sopikaa treffit. Epäröikää. Perukaa. Epäröikää uudelleen. Sopikaa treffit uudelleen. Tavatkaa toisenne...

The rest will be history...

Pete
omat kaksi seurustelusuhdettani olen solminut bi-naisten kanssa. ensimmäinen kumppani oli varsin naisellinen, toinen sit vähemmän, lähinnä siinä rajoilla ulkonäöltään oleva. tuuminpa itsekin missä vähän tyttömäisemmät tsubut oikein hengaa, mut toisaalta en itsekää juuri hengaile asian omaisissa mestoissa. tähän vielä juuri eron jälkeinen epätoivo joten panikoin varmaan täysin turhaan :P
Yritin lähettää sulle Silmu yksityisviestiä, mutta ei toimi :/ aika kauan on aikaa tosta sun kirjoituksesta...mutta ota yhteyttä, jos olet vielä täällä jossain =)
-Maryah-
Muakin turhautti aika tavalla kun ennen kuin olin seurustellut yhdenkään naisen kanssa yritin päästä sisälle "ympyröihin" ja kaipasin sitä omaa kultaa ja aloin käydä yksin baareissa yms, niin tuntui, ettei kukaan noteeraa mitenkään. Vielä yritin laittautua, että olisin nätti, meikkasin, oli jos jonkinlaisia mekkoja yms. Tuli sellainen tunne, vaikkei kukaan sitä mulle sanonut, että olen liian "heteronoloinen", eikä kukaan ota mua vakavasti, että ne kuvittelee suunnilleen, että etsin korkeintaan kolmatta pyörää tms.

Toi oli niin vahva tunne, että jopa leikkasin pitkät hiukseni ja yritin siirtyä käyttämään housuja yms, vaikka silti varmaan olin "liian naisellinen". Kun lopulta tapasin naisen, jonka kanssa aloin seurustella, hän kysyi uudelleen ja uudelleen, että "et kai vain ole bisse, bisset aina jättää ja palaa miehiin". Mitäs siihen olis vastannut, kun se oma identiteetti oli vasta muotoutumassa ja pelotti, että se toinen hylkää sitten...
täällä kans yks naisellinen nainen, biseksuaali.. kovin kokematon olen myös, en ole seksiä harrastanut vielä naisen kanssa mut ei kyllä tarkoita sitä ettenkö haluaisi.. suoraan sanottuna miehet on alkanu tympäsee koko ajan vaan enemmän ja enemmän, seksi miehen kanssa on kans jo melkeimpä vastenmielistä.

mutta joo, mistäpä sitä löytäis sitten toisen naisellisen naisen joka tykkäis tälläsestä suht naisellisesta naisesta.. toki verkkarit ja tennarit on mulla usein käytössä, mut rakastan hameita ja pitkiä hiuksia ja muuta "naisellista hömppää".
Femiinisyys on se jota minä haen ja jollainen ehdottomasti itsekkin olen. Paukut siis sille asialle täältä suunnalta.
Nuo kirjoituksenne pisti pikkasen miettimään "yleistä asennettanne"
Joissakin kommenteissanne minusta dissataan kokemattomia ja niitä, jotka etsivät mahdollista kolmatta pyörää. Valitettavasti kuulun itse juri kai tuohon kategoriaan, mutta onko minulla valinnan varaa? Olen mennyt 10 vuotta sitten sanomaan aamenen papin edessä miehen kanssa, yhteinen lapsikin on, mutta naisen kosketus on koko ajan vain mielessäni. Liian paljon jäi kokematta nuoruusvuosina, kun tapaamani naisen kanssa alkava suhde katsesi alkumetreille minun muutettua ulkomaille. Elämä vei ja kiinnostus pysyi. Ja nyt vasta hiljattain uskalsin avautua asiasta miehelleni ja koin hänen alkushokin jälkeen yllätyksekseni positiivisen vastaanoton asialle.
Perheellisenä en halua lähteä millekään moraalittomalle "äipän ristiretkelle" ja tutkimusmatkalle lesborakkauden maailmaan, jättäen unelmaperheeni selkäni taakse.
Olen punninnut vakavasti asioita ja elämän tilanteeni huomioon ottaen, minulla ei taida olla montaakaan vaihtoehtoa. Haluan ehdottomasti pitää kaiken sen mitä minulla on nyt ja lisätä siihen vielä kokemuksia naisen kanssa. Ja jos sen voisi vielä tehdä epäitsekkäästi ja voisi ottaa oman miehensäkin huomioon, niin onko se teistä väärin?
Täälläkin kirjoittelee femme bi, muakin on haukuttu muotibisseks kun oon näi naiselline... vituttavaa
Olen jo vuosia tiennyt olevani bi, välillä miehet vievät huomioni ja välillä taas naiset. Kovin vähän olen voinut asiasta kenellekään puhua, nykyiselle avopuolisolleni (miehelle) olen jotain sanonut asiasta ja hän on kovin nihkeästi suhtautunut näihin muihin mielenkiinnonkohteisiini (hänet on kerran jätetty toisen naisen takia).
En voi enkä halua luopua nykyisestä suhteestani tällä hetkellä, mutta silti tuntuu, että jotain puuttuu. En osaa olla oma itseni, kuunnella musiikkia, jota haluaisin tai pukeutua kuten haluaisin...

Haluan tutustua uusiin ihmisiin, miehiin ja naisiin, mutta etenkin naiset laittavat jarrut päälle samantien kertoessani olevani suhteessa ja vieläpä miehen kanssa.
Ymmärrän, että tämä voi tuntua epäreilulta teistä, mutta olen itse tehnyt valintani ja itse päätän elämästäni.
En hae mitään kolmenkimppa-seruraa, enkä halua mitään sydänsuruja, haluan vain löytää itseni ja itselleni arvoiseni kumppanin jakamaan koko elämäni.

Rakastan pukeutua kauniisti ulos lähtiessäni, mutta viihdyn myös löhöasussa kotona. En ole mikään bilehile tai känniääliö, olen mielummin kotona tai ystävien kanssa pelaamassa lautapelejä tai katsomassa hyviä elokuvia. Nautin luonnosta, rakastan monipuolista Maapalloamme ja elämää. Olen kokenut paljon ja etsin pysyvyyttä ja sitoutumista toiseen ihmiseen, mieheen tai naiseen. En jaksaisi enää suhdesotkuja ja jatkuvaa treffeillä ravaamista.

Eihän heterosuhdettakaan aloitettaessa, suhteeseen syöksytä suinpäin, vaan toiseen tutustutaan ensin? Moni nainen, tuntuu kuvittelevan, että jos kerran on miehen kanssa, niin sitten on aina miehen kanssa. Tämä ajattelutapa harmittaa, enkö saa edes mahdollisuutta tutustua teihin? Voisimmeko oppia tuntemaan toisemme ja ellemme ihastu ja rakastu, voisimmeko olla ystäviä? Olisiko se todella niin huono vaihtoehto? Toivoa paremmasta täytyy olla...

Yhden lempiartistini, Alicia Keysin sanoin:

"You give me a feeling that I never felt before.
And I deserve it, I think I deserve it
Its becoming something that's impossible to ignore.
And I can't take it.
I was wondering maybe,
Could I make you my baby?
If we do the unthinkable would it make us so crazy?
If you ask me I'm ready, I'm ready, I'm ready!"
Täällä yksi femme bi, jolla ainakin onnistanut. :o)
Eikä oma kultani ainakaan välittänyt siitä, että olen bi enkä lesbo. Tärkeintä taisi olla se yhteinen vetovoima, samalla aaltopituudella oleminen. ;o)

Eli toivoa on! :o)
Olen alle kolmekymppinen nainen, en mikään trendibisse, vaan omasta seksuaalisesta suuntautumisestaan aidosti kiinnostunut henkilö. Tunnen vetoa paitsi itseäni feminiinisempiin naisiin, myös androgyyneihin ja machoihin miehiin. Itse pidän itseäni tyttömäisenä, vaikka minulla on myös melko ei-naisellisia mieltymyksiä ja harrastuksia ja nautin sukupuolirooleilla leikittelystä. Nyt erottuani monivuotisesta parisuhteesta miehen kanssa tahtoisin hankkia sekä emotionaalisia että seksuaalisia kokemuksia myös naisten kanssa. Mutta missä ihmeessä voisin törmätä ihanaan, feminiiniseen, itsensä hyvin tuntevaan, intohimoiseen ja halukkaaseen naiseen, jonka kanssa voisin tutkiskella seksuaalisuuttani, kun homobaareissa ja nettifoorumeilla meihin "kokeiluasteella" oleviin suhtaudutaan todella penseästi?

Minulla ei ole pienintäkään halua ruveta ketään toista miellyttääkseni muuttamaan pukeutumis- tai hiustyyliäni, sillä en halua tulla osaksi mitään normistoa. Haluaisin vain tavata samanikäisen naisen, jonka kanssa nauttia ystävyydestä ja ehkä myös jostain syvemmästä, ilman paineita luokitella itsensä suuntaan tai toiseen :)

Miten se onnistuu, ja voisiko täällä olla samoin ajattelevia?
Simmulle laitoin viestiä, minuun saa myös ottaa yhteyttä femmet ja muutkin naiset. :)
henk.kohtaisesti ite pidän femme naisista koska ite oon sellasen tyttömäisen ja poikamaisen tytön väliltä jtn :D oon ite aika "nuori" viä ku ikää vasta 16 ja rapiat mut loppujen lopuks mulla on ollu monta likkasuhdetta ja joka suhde on menny siihe et oon kuullu et se koko suhde on perustunu siihen että se toinen vaan halus jonkun mut mistää tunteista ei si oo ollu mitää kysettä.. Mutta tsemppiä etsintään ja muuten minkä ikäinen olet sakura :)
Itse en ainakaan panisi pahakseni vähän femmempääkään neitiä, vaikken ole ulkonäön suhteen kovin nuuka noin yleisesti ottaenkaan : ) Olkoon maskuliinisempi tai feminiinimpi, luonnepuoli on itselleni ainakin se ensiarvoinen asia. En ole koskaan myös ollut kovin tarkka siitä, miten naiseni on suuntautunut: kunhan pitää minusta, se riittää. Siitäkin on kuullut, ettei biseksuaalin kanssa kuulema kannattaisi seurustella, kun kuitenkin lähtee miehen matkaan. No, samalla tavalla se lesbo lähtee naisen matkaan, jos niin kokee tarpeelliseksi, joten perustelu on mielestäni harvinaisen kehno : )

Itse saan jatkuvasti kuulla epäilyksiä omasta suuntautumisestani, sillä en kuulema näytä lesbolta. Olen sitten asiallisesti kysynyt ihmisiltä, että miltä lesbo tai muunkaan seksuaalivähemmistön edustaja sitten näyttää? Vastaus on ollut, että poikamaiselta/"rekkalesbolta", ja en kyllä kieltämättä siihen stereotypiaan istu itsekään feminiinisyyteni kanssa. Mutta ehkä me vähemmän stereotypisilta naisten rakastajilta näyttävätkin joskus onnistumme jotenkin herättämään kanssaihmistemme huomion ; )
Todella toivon että löytää! Itse oon juuri sellanen naisellinen nainen joka kokee olevansa lesbo (en halua nuoren ikäni takia pistää itseäni toistaiseksi liian ahtaaseen muottiin) ja jota ei kuulemma sellaiseksi ikinä ulkonäön perusteella lesboksi arvattaisi ja olen nimenomaan ihastunut naiselliseen naiseen ja kovasti toivon että tunteemme kohtaisivat. Ainakin hän on myöntyväinen alkamaan suhteeseen samaa sukupuolta olevan kanssa mutta saa nyt sit nähdä... Olen kyllä ollut jonkin verran huolissani myös samasta asiasta kuin keskustelun aloittanut koska olen todella niin monta kertaa kuullut olevani "epälesbomainen" ja "niin viehättävä että se menee tapauksessani hukkaan" että olin jo varautunut keinutuoliin ja kissaan vanhanpiian päiviä viettäessäni.
Itse kamppailen saman kysymyksen äärellä, sillä tähän mennessä kaikki suhteeni naisten kanssa ovat vain jotenkin nuutuneet, ja luulen että minua kierretään heteromaisen ulkonäön tähden. :(

Kiinnostaisi todellakin löytää nainen jonka kanssa synkkaisi ja voisi tutustua ihan vain ajattelematta kaiken aikaa "mitä jos sitä ei kiinnostakaan" :/
Nyt täytyy lisätä viestiä tähän keskusteluun, koska tämä kolahti niin kovaa että huhhhuhh!! Olen todella tyttömäinen ja kuuleman mukaan "100% heteron näköinen", mitä se sitten ikinä tarkoittaakin.. Ongelmani on että naiset eivät tajua lähestyä minua ja minun gaydarini on niin epäkunnossa että en tunnista lesbo/bi-naisia ilman kylttiä missä se tieto seisoo ja en viitsisi iskeä silmää jokaisella kauniille naisihmiselle kaupungilla. Joten kun koko kaveriporukkani on heteroita täynnä, minulla on rikkinäinen gaydar ja minä en hälytä kenenkään tutkassa ihmettelen että miten se kaunis prinsessa aikoo löytää minut..
Heippa Kida. Mulla samantyyppinen tilanne. Olen myöhäisherännäinen eli 35-vuotias ja takana on yksi suhde naiseen. Se alkoi kaveruussuhteesta joka muuttui seurusteluksi kun vihdoin tajusin että olen kiinnostunut naisista. Tiesin siis ystäväni oleva kiinnostunut naisista että sillä lailla se oli loppujen lopuksi helppoa. Nyt alkaisi olla kiinnostusta tavata joku uusi eron jälkeen mutten siis todellakaan tiedä miten, oma ulkonäköni on myöskin 100% hetero ja gaydar hukassa...
Niin ja siis vielä että olen kai siis ns femme ja kiinnostunut niin ikään naisellisista naisista mikä ehkä tekee asian vielä vaikeammaksi...
kai löytää mut vaikealta se tuntuu! ite olen suht femme-lesbo ja tykkään syystä tai toisesta vain naisellisista naisista. takana yks suhde bi-femmeen joten ei kai tuollanen mahdotontakaan ole... :)
Itse seurustelin kerran femme bi-naisen kanssa pitkään. Ja kyllä häneltä sai kuulla entisistä suhteistaan - joita oli monia. On pirun vetävän näköinen ihminen tosi naisellinen, enkä ole koskaan kyllä ajatellut etteivät femme bi-naiset löytäisi itselleen sitä jotakuta. Minusta välillä tuntuu että se voisi olla jopa helpompaa.
Kyllä femmet kelpaa - ja vain ne! Naisellisuus on se, mikä muhun vetoaa ja olen itsekin suht naisellinen. Toiveissa olisi silti löytää vielä itseäkin naisellinen nainen eli ultrafemmetkin käyvät. :) Yritin pistää teille joillekin yllä viestiä, mutta teillä ei ollut profiilia. Mulle saa viestitellä.
Kyllähän täällä taas löytyy tällainen, joka tykkää myös femmeistä! :) Itse en ole femme, enkä butch.. Olen jotakin siltä väliltä..

Kunhan se toinen tykkää naisista, niin ei ole muuten itselläni mitään väliä, millainen on! :)
Miksi et Hopeful loisi profiilia itsellesi, niin sinuun voisi ottaa yhteyttä? Samoin muut kirjoittelijat!

Itse olen myös noin 30 v. femme lesbo ja naisellisuus on minullekin mieleen sekä itsessäni että muissa naisissa. Joskus nuorempana koin kovin ahdistavana sen, että tunsin olevani vähemmistöä vähemmistön joukossa ja kun vielä kuulin huhuja ennakkoluuloista femmejä kohtaan. Onneksi jossain vaiheessa tajusin lakata stressaamasta asiaa, kun oivalsin, ettei minun ulkonäköäni pelkäävä nainen varmaan muutenkaan olisi ihan samalla aaltopituudella kanssani, joten mitään en menetä jos tällainen yksilö minua karttaakin. Heh. Olen sittemmin ajatellut, että minulle riittää se yksi ihana naisellisuutta arvostava nainen, jonka silmissä olen sitten mieletön helmi. :) Ihan hyvä, jos epävarmat ja ennakkoluuloiset ihmiset karsiutuvat pelistä jo alkuunsa.
Täällä myös yksi biseksuaali melko naisellinen nainen miettii, mistä löytäisi semi-naisellisen ja rennon naisen seuraa :) Kokemukset naisten kanssa on vähäisiä, ennemminkin vapaamielisiä kokeiluja kavereiden kanssa. Olen seurustellut miesten kanssa melkein koko aikuisikäni (oon nyt 30), ja nyt vuoden sinkkuilun jälkeen huomasin, että ihastuin naispuoliseen jumppaopeeni ja että tän vuoden aikana olleet mieskontaktit ei ole saaneet oikein intoa heräämään. Lisäksi nyt kun mietin asiaa tarkemmin, niin olen kyllä kesänkin aikana kokenut ihastumisen tunteita uusia naispuolisia tuttavuuksia kohtaan, mutta olen jotenkin työntänyt niitä fiiliksiä taka-alalle tai suhtautunut niihin huumorilla. Jotenkin tuntuu vaikealta tehdä tälle asialle mitään, ja aloitin nyt liittymällä tänne foorumille. Kiinnostaisi tosi paljon tutustua ihanaan samanhenkiseen tyttöön! Mutta ymmärrän kyllä, että tälläiset juuri heräilevät "untuvikot" voi tuntua riskialttiilta "tunnesijoituksilta" niistä, jotka jo tietävät monen vuoden kokemuksella, mitä haluavat. (Tosin minäkin tiesin monen vuoden kokemuksella haluavani vain miehiä ja että naiset oli lähinnä söpöjä. Suhteellisia nämä asiat ovat ;))
Minä olen varmaan viimeinen nainen koko planeetalla, jonka kanssa kukaan seurustelee, oli sitten mies tai nainen. Aiemmin oli flaksia, enkä älynnyt sitä hyödyntää, nyt se on tyystin lopahtanut. Loppuikä yksin?
Aivan varmasti löytää. =)) Ehkä hankalampaa kun osa pelkää, eikä luota, ja osa taas ei havaitse sellaista naista ns. gaydarissaan. :P Omasta mielestäni sillä ei oo väliä, onko bi. Samallai se bi rakastuu kuin kuka tahansa, ja silloin kun rakastuu, niin ei tule muita kateltua. Eli mun ajatusmaailmassa ihminen ihastuu persoonaan, ei jalkoväliin. Ite pidän naisellisuudesta persoonan osana niin paljon, että tuskin pystyisin mieheen ihastumaan. Poikamaisiin naisiin pystyn kanssa ihastumaan, jos ei oo liian poikamainen. Eli joo, kyllä toi femmeys ja naisellinen kauneus on se mikä ihastuttaa eniten.
Itse myös samaa miettinyt. Todella vähän olen sateenkaaripiireissä liikkunut, mutta tullut sellainen fiilis ettei femmeille ole ottajaa. Tai jos on, toinen osapuoli on miehekkäämpi. Myös tuo vakavasti ottaminen hämmentää.
OON 24 v FEMME! Ihastun naisellisiin naisiin, mutta ne aina tuppaa olemaan heteroita..kokeilijoita.. eli on se kyllä vaikeempaa löytää femmenä seuraa..varsinki jos on ujo ja semisti kaapissa. Mä oon sillee periaatteessa ihan julki bi et jos joku kysyy oonko hetero ni sanon että bi, mut harvoin kukaan kysyy.. Mä en myöskään liiku missään gay-porukoissa enkä just käy homobaareissa..eli olisko siin jotain sellasta että femmet biit on sillai sulautunu heteroiden joukkoon ni "niitä ei näy". PETE on oikeessa, et pitäis olla vaan aktiivisempi eikä valittaa netissä. Jos mä olisin tullu kaapista aikasemmin "rilluvuosina" ulos ni en ehkä olis nyt niin vaikeena tän asian kanssa, mut nyt ku lapsiaki jo ni vähä jotenki nolottaa ruveta kauheen aktiivisesti mitään seuraa ettii :(
Olen törmänny samaan, vaikka femmeihin lukeudun itekin, en kyllä tunnista itse. Kukas täällä ehdottikaan verkostoitumista ;)
Kovin tutulta juu kuullostaa.. Itse samaisen ongelman kanssa painin, itse olen tosissaan aikalailla ujo joten en ihan äkkiä ketään ehkä uskalla noin vaan lähestyä eikä silmää ole tunnistaa kun heteroitahan suurin osa varmaankin kuitenkin on.. Tuossa verkostoitumisessa olisi todellakin ideaa!
Kummallinen viestiketju! Monen vuoden pituinenkin :D
Mä olen aina luullut, että biseksuaalit löytää helposti naisia, ja varsinkin kokeilumielessä.
Itse olen lesbo, tällä hetkellä (en tykkää määritellä, mutta olen aina ollut naisista kiinnostunut ja täysin avoin asian kanssa), ja ihastun vain aika feminiinisiin biseksuaaleihin. Olen itsekin hyvin feminiininen, nyt vihdoin leikkasin lyhyen tukan, kun ajattelin kokeilla, miltä se tuntuu. Mun kokemus on, että persoonalla on merkitystä, mutta ennen kaikkea vetovoimalla, ja sekään ei katso sukupuolta. En ole kiinnostunut kuin muutamista naisista, jotka sitten monesti ovat biseksuaaleja, mutta epävarmoja, haluavatko vakavaa" suhdetta naisen kanssa. Ymmärrän senkin. Voi olla raskasta lähteä tekemään ympäristölle "identiteettiselvitystä, kun ainakin Suomessa määritelmät tuntuvat tärkeiltä, ja helpompi ehkä vaan etsiä mies, kun siihen on tottunut? En tiedä.
  • 53 / 86
  • 69shotsofgasoline
  • 30.3.2013 19:15
mua ainakin kiinnostaa femmet, ja poikamaiset tytöt ei taas yhtää. <: mut oon ite kyl aika jätkämäinen jotenki, mutta emmä kuitenkaan oo sellanen mikään lyhyttukkanen butch :o
Tää ketju kuulostaa kyllä niin omalta et pakko lisää viestiä. Oon femme bi-nainen ja tuntuu et bi/lesbo naisen löytäminen parisuhteeseen, seksiin tai ystäväks on yhtä kaukana ku olympiamitali. Vähintään. Tyttömäinen olemus (lue: heteron näköinen), ujous, tutka ruosteessa ja uus iso kaupunki jossa ihan uudet piirit, ei hyvä yhdistelmä tälläselle joka etsii nimenomaan saman sukupuolen edustajaa. Jotenki kans tuntuu et bissejä ei oteta vakavasti, pidetään vaan vähän kokeilunhalusena, ja ihan ku pitäis jotenki todistella et kyllä mä tytöistä tykkään. Välillä tuntuu vähän toivottomalta mut ajatus pitkistä, lämpimistä kesäilloista ja -öistä ihanan naisen laittaa yrittämään :)
Loistava ketju! Pakko laittaa viesiä.

Olen ollut ihastunut niin poikamaiseen kuin naiselliseenkin naiseen. Olen bi-mutta enemmän naisiin päin. Enkä todellakaan ole minkään "kepeän" touhun perään, me wanna the reeeaaal thing!

Itse puolestani olen tämmöinen naapurintytön näköinen päälle parikymppinen tyttö. Kiltti, mutta sitä ei pidä erehtyä pitämään heikkoutena. :) Henkisesti minussa on monta puolta, mutta lasken itseni feminiini-kategoriaan. Pidän naistyypistä, jolle olen antanut nimen fem-butch. Eli siis naisellinen nainen, josta kuitenkin löytyy myös maskulliinisuutta ja ehkä eräänlaista kovuuttakin. Vaikea selittää. :) Mielellään urheilullinen (tällä en meinaa, että tarvitsis olla mikään täydellinen kroppa, tykkään jos on jotain mistä ottaa kiinni :)), mutta koska itse olen liikunnallinen niin sitä kautta olisi jotakin yhteistä myöskin. Rentous, ystävällisyys ja huumorintaju ovat myös tärkeitä.
Tääläkin femme, joka rakastaa naisellisia naisia. Varmasti löytyy :)
  • 57 / 86
  • sata-suudelmaa
  • 1.5.2013 20:39
Allekirjoitan tuon saman!

Olen itse melko naisellinen ja todellakin kaipaan ja haluan naisellista naista! Pelkkä ajatus saa sukat pyörimään jaloissa. ;)

Meidän pitää järjestää naisellisten naisten ja heistä pitävien naisten tapaaminen! :)
Se olisikin oikeastaan hauska ajatus, voisikohan olla toteutettavissa?
Pako jatkaa tähän ketjuun.....

Olen bi ja aika femme vaikka nautinkin maskuliinisesta pukeutumisesta, mutta juuri nyt kaipaan vähän pidempää hiusta (siilin ja lyhyeen poikatukan tilalle). Tulin ulos kaapista alle parikymppisenä ja luulin sen olevan siinä, speutumista vaille valmis, mutta toisin kävi ja jouduin nielemään ylpeyteni ja tulemaan kaapista ulos bi naisena... Silti kun kävelen kadulla, olen uimarannalla tai odottelen pysäkillä bussia katselen automaattisesti ympärilläni olevia naisia, miltä he näyttävät , tuntuisivat tai tuoksuisivat... Miehiä en useimmiten noteeraa, vaikka jostain hämmentävästä syystä olen miehiin, jossain vaiheessa onnistunut ihastumaan ja suhteen luomaan.

Kuitenkin naisentuoksussa, ihossa, huulissa, hiuksien pehmeydessä tai poskennukassa on jotain mistä en kykene edes haaveilemaan tai ajattelemaan... Kaipaisin rakkautta, haluaisin elämänmittaisen suhteen, leikkisän, iloisen, mukavan, rakastavan, hellän ja nauravaisen naisen -ihmisen kanssa. Ihastun helposti poikamaisiin tyttöihin, mutta tavallinen naisellinen nainen tai femmempi versio ei minua kyllä pakenamaankaan saa, sillä kun on nainen ja suloinen omaitsensä. Kahden ihmisen kohdatessa , todella, niin kyllä silloin on aika vähän tekemistä sillä onko tuo nainen bucht tai femme.

Itse olen kammapiallut hyvin naisellisen vartaloni ja maskuliinisen pukeutumisen kanssa, mutta tällä hetkellä kykenen surutta pukemaan päälleni hameen, housut tai vaikka iltapuvun kravatteineen tai rintaneuloineen. Pukeutuminen on kivaa ja naiseudessa on ehdotota seksikkyyttä vaatekerrasta viis.
  • 59 / 86
  • päivänsädepyssy
  • 30.7.2013 10:41
Kirjoititpa kauniisti, Gena. :)

Vielä vaikeampaa on löytää sitä ihanaa naista kun sattuu olemaan tällainen "kotierakko." Näytän ilmeisesti umpiheterolta ja viihdyn parhaiten kotona. Setan bileitä on kokeiltu, joo, mutta eivät ole minun juttuni. Humalassa olevat ihmiset lähinnä ärsyttää, koska en itse juo. Ihmisen sukupuoli ei minua rajoita; olin monta vuotta yhdessä transnaisen kanssa.
Kiitos päivänsädepyssy.

Minäkään en tunne itteäni oikeasti kovin kodikkaaksi noissa setan bileissä (setan bileiden idea on hyvä, mutta baarit ja alkoholi ei vain nappaa...), vaikka onhan niissä se hyvä puoli että näkis tuttuja ja tutustuisi toisiin samankaltaisiin. Varsinkin kamppaillessani itseni hyväksymisen kanssa olen jättänyt nekin vähät kerrat käymättä kuin olis ollut mahdollisuus. Toisaalta tuon ihmiset on kännissä tyhmiä sekä ettei itse juo, en pidä humalasta enkä viinaksien mausta, ei muutenkaan tule hirveäämin baarikulttuuria harrastettua. Minusta teininä ja parikymppisenä tuli roikuttua ihan tarpeeksi ja se riittänee mulle...

Baari-illat on mun puolesta toisille ihmisille ja ihan hyvällä omalla tunnolla saavat siellä ollakkin, en kyllä syyllistä, sillä jos osaa ja kykenee pyörimään niissä paikoissa niin kyllähän se varmaan tuo jonkin asteista vaihtelua arkeen.
Kuljen mieluummin luonnossa ja kirjastossa. Luen, urheilen, elän ja olen, vaikka ikävä kyllä se juuri tarkottaa sitä, että on vaikea löytää ketään.

Päivänsädepyssy olisi kiva tutustua ja kuulla mikä sinusta elämässä muuten on tärkeää. Mikä saa sinut nauttimaan elämästä. Olisipa kiva tutustua.
Täällä on yksi uus femme kerhoon;) kannatan uusia mahdollisuuksia tutustua naisiin ..
En käy juurikaan ulkona, lähes aina pidetty heterona..Vaikka olen aloitteellinen ei naisen löytäminen ole ihan niin helppoa kun ajatuksena aluksi tuntuukin .

Kuntosalilla on näitä "vääriä hälytyksiä" osunut kohdalle ja totesin et mitään tutkaa ei vissiin edes ole =D..nou hätä..sitten tänne kirjoille. DTM:ssä känniääliöt eivät kiinnosta ja sekin ainut vesilasin kanssa seisova nainen joka nappas oli muualta kotosin ja vain ohikulkumatkalla. Toivotonta.

Saa nähdä meneekö tähän next 10 vuotta löytää joku..
Täällä myös yksi femmeihin lukeutuva bi :> Tyylini on pääasiallisesti naisellinen, pidän pitkistä hiuksistani ja naisellisista vaatteista, mutta toisinaan päädyn puolivahingossakin hieman poikamaisiin ratkaisuihin. Muissa naisissa pidän kuitenkin aina niistä somista, naisellisista ja suloista tapauksista. En ole itse luonteeltani mainittavasti miehekäs, mutta en kyllä tosiaan mikään neideinkään. Olen vielä nuori, kohta 20 ja olen miettinyt samaa mitä monet täällä. Missä ihmeessä pääsisi tutustumaan naisellisiin naisista kiinnostuneisiin neitoihin :( ???
DTM:ssä on ainakin Syyskuussa tulossa naistenilta niissä nyt kannattaa ainakin pyörähtää tsekkaamassa JA tietysti onhan tätäkin kautta mahdollisuus varmasti ihmisiin tutustua ;)
Onneksi tuollaistakin järkätään :) Onko kellään kokemusta aikaseimmista DTM:n toteuttamista naistenilloista? Hyppiikö silti paikalle miekkosia vai onko heiltä pääsy illan jotenkin evätty? Entäs meno noin yleensä? Pitänee vain rohkeasti lähteä mukaan, huhhuh.
  • 70 / 86
  • tomboynextdoor
  • 14.1.2014 17:05
Älkääs nyt epätoivoon vaipuko, kovastihan minuakin kiinnostaisi oma femme löytää! :) Teitä vain on joskus niin hankala spotata homobileiden/baarien ulkopuolella (enkä ole bilehirmu muutenkaan). Mitäs tämmöinen poikatyttö voisi tehdä teihin tutustuakseen tuolla ulkona?
Täällä bi nainen joka on toivonsa melkeen menettänyt. Kaiholla katselen lesbopareja jotka onnellisena kävelee kaduilla vastaan. Haluaisin itselleni ihanaisen kulkemaan kanssani. Minulla on kaksi teinilasta ja kavereina vain heteroita.. niiden kanssa ei tuo bongailu sovi. Olen tietysti myös ujo :P joten ymmärrätte kai miksi tuntuu niin vaikealta..
Tokkakai löytyy. Mua viehättää nimenomaan naiselliset naiset.. On ollu fyysisen vetovoiman lisäks romanttisia tunteita paria naista kohtaan, joten en ainakaan mikään trendibisse ole.. Itse taas mietiskelen sellaisia, että mistä löytäis tässä elämäntilanteessa sellaisen ihanan femmen ja tykkäiskö hän puolestaan kun mussa on vähän sekaisin feminiinisyyttä ja maskuliinisuutta..
Myös femmeksi itsensä tunteva bi-nainen. Enpä ole kiinnostunut kimppakivasta tai tee seuranhakua miehen mieliksi.
  • 75 / 86
  • Lumpeenkukka
  • 19.8.2014 14:58
Itsekin olen femmeksi luokiteltava lesboon kallistuva bi-seksuaali (en osaa itseäni aivan tarkasti luokitella, mutta myönnettäköön ettei miehen kanssa seurustelu ole minulle vaihtoehto), jolle kelpaisi femme bi-nainen kumppaniksi. Omalle kohdalle on tosin muutaman kerran osunut trendibisse johon olen jo ehtinyt kunnolla ihastua ennen kuin olen saanut kuulla ettei naisen kanssa seurustelu olekaan tälle ihmiselle vaihtoehto. Olisi siis todella mukava saada, ainakin ystäviksi, aidosti naisista kiinnostuneita bi-seksuaaleja ja lesboja. Ottakaa rohkeasti minuun yhteyttä! (:
Kaikki viestin tyttömäiset tytöt iällä 20-30 Pirkanmaalla, kaikki vaan viestiä tulemaan tänne. :) Olisi kiva kahvitella ja jutella näistä :)
Täälläkin jokseenkin femmeksi itsensä luokitteleva bi-nainen, ajoittain haastavampaa löytää kontakteja varmaankin tuosta jo mainitustakin syystä ettei heti erotu normiheterosta. Netissäkin profiilista kiinnostuvat pääasiassa miehet (vaikka selkeästi kertonut, että etsii naista) tai pariskunnat, aika erikoisiakin yhteydenottoja tulee... Ja kun ikää on yli 30, niin baareissakin tuntuu näkyvän pääosin vähän nuorempaa porukkaa.
Täällä femme bi, joka tykkää femmeistä. Mutta missä tavata heitä? Miesten kanssa tähän asti vaan ollut, mutta nyt on naiset alkaneet kiinnostaa niin paljon, että haluaisin kovasti tutustua johonkin ihanaan, tummatukkaiseen tyttöön. :) Okcupidista mut löytää: sansarae
Löytyy!
Itse olen naisellinen nainen joka tykkää pukeutua naisellisesti (legginssii, nahkaa, pitsiä, paljastavia toppeja, mustaa, neoo, valkoista, punaista, pinkkii, korkkareita, reisisaappaita, tennareita) mutta sujahdan hetkessä kollareihin, nam. :)
Tykkään naisellisista naisista, en poikamaisista. Omistan pitkän tumman tukan ja haaveilen ihmisestä jolla olisi myös pitkä tukka ja olisi femme. Ite oon bi eikä väliä kumpi toinen on, kunhan tunteilla, toisella ei leikitä. :)
Täällä on myös eräs femme joka pitää enemmän naisellisista naisista kuin poikamaisista. Olen pitänyt itseäni biseksuaalina jo aika pitkään (n. 17-vuotiaasta asti kun aloin tajuta jotain kiinnostuksestani naisiin, nyt olen 32), mutta viime aikoina olen alkanut epäillä, että ehkä se oletettu kiinnostus miehiin ei oikeasti kanna kovin pitkälle ja olen enemmän lesbon suuntaan. Mutta kun näytän luultavasti sangen heterolta eikä minusta taida helpolla arvata, että pidän tytöistä, ja kun en välitä alkoholipitoisesta bilettämisestä, niin ei ole helppoa löytää paikkoja joihin mennä noin vain etsimään naisia. Treffisivustoillakin on toistaiseksi tullut lähinnä pariskuntien ja varattujen kokeilunhaluisten naisten viestejä, vaikka tarkoitus on kyllä yrittää lisää. Mutta olisi tosi kiva tutustua muihin samankaltaisiin. On jotenkin tupla- tai triplanäkymätön olo tällaisena... Useimmissa lukemissani kirjoissakin tuntuu olevan lähinnä poikamaisia lesboja ja femme/butch-parituksia, ja olisi kiva tuntea että minun kaltaisianikin on olemassa. Tämän ketjun perusteella selvästi on, joten jos jotkut vielä tätä lukevat, niin minulle saa laittaa viestiä. Laittaisin myös teille jo kirjoittaneille, mutta mikään viesti ei ole enää kovin tuore, niin en tiedä mistä aloittaa.
Vanha viestiketju tosiaan, mutta kyllä löytää. Se on vaan vähän hankalempaa kun femme bi/lesbot helposti menee heteroina kun ei ole välttämättä selviä tunnusmerkkejä.
Itseäkin enemmen femmet vetää puoleensa. Tykkään laittaan toisen hiuksia, lakata kynsiä, käydä yhdessä shoppailemassa mekkoja, hameita ja korkkareita, ihan mitä vaan. Mutta toisaalta olen avarakatseinen että jos löydän poikamaisen tytön ja tunteet ovat selvät niin millään muulla ei ole yhtään mitään väliä. Mutta ensisijaisesti katselen ja haaveilen itselleni tyttömäistä tyttöä jonka toivon vielä viereltäni löytyvän. Olen 23 vuotias femme bilesbo (vielä vähä epäselvä) tyttö Kymenaaksosta ja tutustuisin mielelläni muihin femme-naisiin. Saa laittaa rohkeesti viestiä jos siltä tuntuu. :)
Niin mistä niitä butchnaisia löytää femmelepakko? =)
Olen aivan heteronaisen näköinen ja kun käännän pääni kauniin naisen perään, minusta on saatu tuomitseva ja ennakkoluuloinen homofobi-käsitys. Yritä siinä si, nih, naista saada.
Kyllä heitä/teitä riittää, te vain ette tunnista toisianne, ja jotkut ovat kovin arkoja ilmaisemaan itseään. Yleensä biseksuaali on ihminen, joka valitsee jomman kumman sukupuolen edustajan, ei samaan aikaan kummankin, eli side muodostetaan siihen yhteen, johon rakastuu - side saattaa sitten kestää vaikka loppuelämän. Sitten on näitä rouvia, joilla on liiton ulkopuolinen suhde naisen kanssa tai muuten piilossaeläjiä, niitä jotka eivät osaa ottaa kontaktia tai eivät uskalla tehdä sitä. Itse en trendibisseyttä ymmärrä, se vääristää seksuaalisuuden ja hämärtää/hämmentää käsitteitä (ei ole mistään kotoisin). Mainitsemiasi ilmoituksia ei pitäisi edes sallia, niin korneja ne ovat.
  • 85 / 86
  • Bi naista naiselle
  • 24.5.2022 18:51
Olisi ihanaa löytää bi nainen. Iällä ei väliä jos muuten synkkaa.Olen ollut naisten kanssa useasti.
Mulla on mies joka antaa mun olla myös naisen kanssa. Löytyisipä vaki nainen naiselle?
  • 86 / 86
  • Bi naista naiselle
  • 24.5.2022 18:51
Olisi ihanaa löytää bi nainen. Iällä ei väliä jos muuten synkkaa.Olen ollut naisten kanssa useasti.
Mulla on mies joka antaa mun olla myös naisen kanssa. Löytyisipä vaki nainen naiselle?