Hieman iloa homon silmälle
Kuluneen viikon uutisvirta on ollut homon näkökulmasta harvinaisen masentavaa luettavaa. Skandaaleja, tappioita homojen oikeuksien kohdalla, rumia poliittisia taisteluita jne. Useissa uutisissa kirkko taikka muut uskonnolliset yhteisöt ovat mukana tavalla taikka toisella. Muutama valopilkku on ollut, esimerkiksi Washington DC:n homoavioliittoluvat, joita yritettiin estää viimeiseen hetkeen saakka. Nyt se kuitenkin onnistuu siellä.
Pikkuisena kevennyksenä Ranneliikkeeseen viime kesän Kalevan kisojen Tracpic-kuvasarjasta miesten seiväshypyn tuuletus sarjan viimeisessä osassa nro 13. Sarjan muutkin osat ovat kiinnostavaa katsottavaa. Seiväshyppääjä Eemeli Salomäki on 22-vuotias blondi urheilija, joka on mitä ilmeisimmin harjoitellut myös poseeraamista. Kuvia on mahdollisuus suurentaa kuvan alla olevan linkin kautta.
http://www.trackpic.net/KK2009/KK2009pv/xmlGallery.html
Olen ihmetellyt useasti, miksi urheilija riisuu kentällä paitansa vaikka ei olekaan kuuma. Eikös siinä ole aivan selvä vivahdus homoerotiikkaan, jota katsomossa halutaan?
"Eikös siinä ole aivan selvä vivahdus homoerotiikkaan, jota katsomossa halutaan? "
Tai sitten ihan vain "hetero"erotiikkaan, jos tarkoitus onkin viihdyttää naiskatsojia?
Urheilijat ovat ihastuneet omaan kroppaansa ja luen tuon riisumisen itsensäpaljasteluksi. Yksi muoto itsensäpaljastelusta on pukea niin tiukat trikoot, että alapää näkyy. Vastaantulijan on pakko huomata, koska ei ole muuta vaihtoehtoa.
Mua ärsyttää yks vanha ukko joka aina vetää sellaiset juoksutrikoot niskaansa et kulli näkyy. Sais hävetä senkin vanha pervo. Joka pkeleen kesä tuo pappa ravaa niitten ällötrikoittensa kanssa ympäri kaupunkia. Tuollainen pitäis kieltää. Monilla akoilla on samanlainen tyyli ja ne ravaa perse leveenä niitten rumien trikoittensa kanssa. YÖK.
Mulla on yks kaveri joka saa eroottista mielihyvää nimenomaan tuollaisista trikoista ja samaan luokkaan kuuluu nakuilu. Ennen vanhaan puhuttiin aurinkokylvyistä tai ilmakylvyistä. Nudistit tekevät sellaista.
Olen kuullut, että vartalonmyötäisiin juoksutrikoisiin sijoitettaisiin joskus ihan vain "ulkomuodon" kohetamiseksi vaahtomuovinen jatkokappale. ;-)
Muistuu mieleen eräs kundi tooodella pitkän ajan takaa, kyseisellä ei luonnon luoma varustus ollut mikään ihmeellinen, mutta kun hän ilmestyi annankadun mamaan, oli hän varsin hyvin "topattu". No veikkailimme että mikä oli se materiaali ja päädyimme froteesukkiin=). Pahat kielemme antoivat lisänimen "frotee"
Ja kuinkas Heningway kirjoitti härkätaistelijoiden lisäävän nenäliiinoja tiukkiin housuihinsa, että olis jotain mitä näyttää.
Muuten tuo Eemeli on todella komean näköinen urhailijanuorukainen ja häntä kannattaa kannustaa.
>Mulla on yks kaveri joka saa eroottista mielihyvää nimenomaan tuollaisista trikoista ja samaan luokkaan kuuluu nakuilu. Ennen vanhaan puhuttiin aurinkokylvyistä tai ilmakylvyistä. Nudistit tekevät sellaista.
Itse naturistihenkisenä en allekirjoita tätä väitettä itsensä paljastelun olevan syvin motiivi. Kyllä se on yleisesti sosiaalisesti tekstiilittä oleminen ilman seksuaalista mielihyvää siitä, että muut näkevät. Lisäksi usein naturistit eivät edes ole ulkoisesti sellaisia, että paljon kannattaisi näytellä. Just samannäköistä porukkaa, jota uimahalleissa näkee. Laardia siellä ja laardia täällä.
No itse joskus aktiivisesti urheilleena voin kehoittaa kokeilemaan juoksemista esim vartalopuvussa ja sen jälkeen miettimään tuliko kuuma ;))
oscari kirjoitti: " todella komean näköinen urhailijanuorukainen ja häntä kannattaa kannustaa."
Oscari, mitäpä kommentoisit jos urheilijanuorukainen olisikin ruma? Kannattaistko hänenkin kannustamistaan? ;-)
Nyt on kyllä melkoisen hölmöä. Terv, -Serla Satin
Muistaakseni mainiossa teoksessa "Suurten munausten kirja" oli tositarina balettitanssijasta (mies siis), joka oli ennen näytäntöä tunkenut sukkahousujensa etumukseen roimasti wc paperia hulppeamman efektin aikaansaamiseksi. Valitettavasti jonkin piruetin pyörteissä papru pääsi karkaamaan pöksyistä, ja poloinen sotkeentui siihen täysin....