Kumman kaa?

Mietittiin täs, että miten on? Kumman valitsisit?

Sen et oisit mielettömän komee adonis mut tosi pienellä munalla varustettu vai Ron Jeremy no 2 eli pieni, vatsakas, ruma mut giganttinen heppi?

Ja täähän on sit ehdottoman vakava kymysys!
Nykyisin on keksitty plastiikkakirurgiassa myös peniksen koon isontaminen, siis number one ;): Mutta ei ihan samaan kokoluokkaan (kuin Ronin), mitä olen kuullut ja jopa vilkaissut: too big.
  • 6 / 17
  • Kolmoisritti
  • 10.12.2009 21:45
Mä sanon rehellisesti: jos on todella pieni, niin siinä tuntee olevansa vähän noin niinkuin hyväntekijä. Jos on vartaloltaan epäsuhtainen, niin se on rumaa. Jos on mahakas ja pieni, mut sieltä iso, niin ei se innosta ainakaan mua, jos on naamaltaan myös ruma.

Jos on kaunis ja sopusuhtainen, mutta ilkeä luonteinen ja itsekäs, kateellinen, kiusaajaluonne, niin se pilaa koko ulkoisen olemuksen.
Herttisen yhdentekevää, kunhan on mukava mies, jonka kanssa synkkaa. Typerä kysymys.
Jep, tänne ehdottomasti mieluummin se Michelangelon Daavid, eli ensimmäinen vaihtoehto. Noista kahdesta.
Hei hei hei... tässä ei nyt kysytty, kumman "kaa" olisit, vaan kumpi olisit itse, jos olisi pakko valita!

Itse vastaisin (jos nykyinen minä on ehdottomasti poissuljettu vaihtoehto), että olisin se eka. Kakkosessa ei tuntunut olevan yhtään myönteistä piirrettä...
Aijaa..lukihäiriö täällä. Silti vastaan et "Aa".

"I am not a size queen..."
Eka vaihtoehto. Kylla sen pippelin voi korvata, sanotaan vaikka kekseliaisyydella =).

Mita jos kysyttaisiin nyt sita toista vaihtoehtoa, eli kumman kaa olisit?

Okei, yritan itse, aloitetaan kahdella isolla julkkiksella: Kumman kaa olisit mieluummin (siis kyse vain seksista)? 1) Viksun oloinen ja lutunen mutta vanhemman puoleinen (ja kaapista ulkona) vai 2) koppavalta ja holmolta vaikuttava mutta natti.

Eli Ian McKellen vai Tom Cruise (nuoruutensa voimissa)?

Kolmatta vaihtoehtoa ei ole.
Vastaukseni on luetunymmärtämisen tarkentamisen jälkeen A edelleen, ehdottomasti.

Lisäkysymykseen myös. A. Jos siis harrastaisin seksiä. Sehän on niin passé.
Mieluiten yhdistelmä noista, eli pienellä munalla varustettu, vatsakas ja ruma.
Jos joku ihastuisi minuun, tietäisin ainakin varmasti, että hän on ihastunut minuun ihmisenä eikä ulkoisiin ominaisuuksiin.
Aaa, sori lukihäriöni. Pidän silti kyssäriä turhana. Mä oon mikä oon... :)