Joululahja äidille..
Vien äidilleni perinteisesti joululahjaksi joulukukkakorin (jo yli 10 vuotta). Tahtoo aina tulla vain suuremmaksi :) Muita lahjoja ei kuulema halua. Onko sinulla ajatusta, mikä olisi äitisi joululahja?
(Isälle kynttilä haudalle)
Heh omma äiti varmaan tyytyy lahjoista halvimpiin.. Kunhan pysyn poissa paikkakunnaltaan niin hyvin menee :D
-
siis kamalan vaikeeta miettiä et mitä sitä äipylälle hankkis. No kun on tällaisessa asuntovelkavankeudessa ja ei muutenkaan joulua vietä, niin silloin on hiukan hankalaa. Vein kyllä jo mausteista joulukahveeta ja Belgialaista tryffeliä. Mut jos oikein pistäis harmaat aivosolut liikkeelle ja miettis et mistä tykkäis niin ekaks tulis mieleen piikkimatto. siis se on ihan must. Jonkun relaxoivan öljyn kanssa joka vois tuoksua vaikka ambralle ja vehnälle ja ois violetin väristä.
Toinen hyvä olis tietysti asunto Malibusta mut tohon halpaan en mene.
Päädyn ehkä omatekemään piiraaseen johon vois tehdä kirjotuksen ÄITI. Vai sopisko se enemmän äitienpäivään. Näinhänmä sanoin että vaikeeta tulee olemaan.
Kuitenkin päädyn johonkin kauneudenhoitotuotteeseen. Isälle helpompaa viedä lahja vaikka jouluna savuviskiä pullo, kallista mutta hemmetin hyvää.
Hanukka on onneksi meillä muuta kuin lahjahulabaloota kun niitä lahjoja annetaan pitkin vuotta. No mutta kuka kenellekkin kirkastetaan. Oisko tää tässä. S.
Maailmanympärimatka. Autuaalle äidilleni.
Requiescat in lucem sanctam aeternam!
Hmm saisikohan sen maailman melkein ympäri matkana? Siis niin ettei ihan paluu lippua?? ;)
Ja minä pistän lahjaksi mm. matkustelua äidin puolesta. Ihan piruuttani oon hoitanut itelleni paluuliputkin, heh.
Joo no tuota samaa itse noudattanut usein. Tänä vuonna tosin tyydyin lähettämään kortin minulta ja tulevalta mieheltäni :D Kaksi kivaa nallea toivottelee Iloista Joulua ;) Kortti varmaan mennyt perille kun toi korva kuumottaa :D
Matka auringon ympäri, kesto 365,2564 vuorokautta.. tulee siis halvaksi :)
Ei vaan, jotain pientä ja lämmintä olen äidille yleensä ostanut. Kylpytakin tai tossut tms. Ja karkkia perinteisesti.
Äiti puolestaan ostaa minulle joka joulu rasian Wiener Nougatia sekä uudet peseytymistarpeet saunaan ja deodoranttia. Meillä ei osteta kalliita lahjoja, jotain pientä vain jolla muistetaan toista.
En viitsi vaivautua. Mun mutsi ei ole ikinä tyytyväinen mihinkään tavalliseen. Sen sukulaiset arvostelevat joka ikisen lahjan. Painukoot helvettiin ja syvälle sinne.
En anna mitään. Se heittäis lahjansa vaan meneen. Enkä mäkään siltä mitään saa. On ihan mukavaa kun ei tarvitse mennä minnekään sukulaisjoulujuhlahömpötyksiin. Voi ihan kahestaan vaan jouluilla :)
Surullista, että niin monella näyttää olevan huonot välit äitiinsä. Mulle äiti on kyllä veljen ohella maailman tärkein ihminen eikä parisuhdekaan voisi sitä asiaa muuttaa. Toinen juttu onkin sitten se, että äidille on tosi vaikea ostaa kivaa lahjaa. Taidanpa päätyä perinteiseen tapaan kauniiseen seinäkalenteriin, suklaarasiaan ja glögipulloon...
Tarkennan nyt vielä, äitini kuoli keväällä. Mutta vielä viime jouluna vein lahjoina asioita, joista tiesin että äitini piti. Täsmälleen noin.
Ja vaikka nyt on esimerkiksi metri Kaari Utriota omassa hyllyssä, hyvä kun vein.
(Kermaliköörit ja minttusuklaat toisaala saavat nykyään jäädä vain muistoiksi. Onneksi.)
Mun mielestä äitii kuuluu hemmotella jouluna......vaikka nyt mitä mieltä äidistänne olisitte niin se teidän ainoa äiti on ja teidät synnyttäny on......joten pakkoko niitä vanhoja kaunoja jouluna on hautoa ;)
Kun tänä vuonna vähemmän rahaa käytössä on niin lahjatkin pitää hiukka halvempia olla.....feeluniquesta tilasin äidille Elisabeth Ardenin Visible Differencea jota hän käyttäny on jo monta vuotta vaikka musta toi aika tavanomainen rasva on. Sit ostin myös hierovat tohvelit joita noi kauppas.....saas nähdä onko sitä laatua et kehtais äiskälle antaa vai ei.......
Yleensä on jotain opiskelijabudjettiin sopivaa luksusta tullut ostettua, kun ei se ikinä osaa ostaa itselleen mitään kivaa. Viime jouluksi taisin ostaa Diorin J`adore-lahjapakkauksen.