Kondylooma

• 1 / 7
  • warts
  • 19.11.2009 17:43
Terve,

Kyselisin onko täällä muita kohtalotovereita, joilla on todettu kondylooman aiheuttamia syyliä peräsuolessa (sisä ja ulkopuolella)? Tiedustelisin sitä, miten hoidatitte ne pois ja onko paluu arkeen ja seksielämään onnistunut tämän jälkeen normaalisti? Itselläni syylät poltettiin hiljattain ja olen miettinyt parantumisen ohessa kykeneekö normaaliin seksuaaliseen kanssakäymiseen tulevaisuudessa enää normaalisti vai vaivaavatko nämä ikuisesti hoidosta huolimatta. Ymmärtääkseni polttamisen jälkeen poltetut syylät eivät enää vaivaisi (mikäli uusia ei muodostu).
  • 2 / 7
  • Plawo
  • 27.11.2009 17:33
Nou hätä! Itsellä ollu tismalleen sama ongelma. Syylät poistettiin parisen vuotta sitten ja sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmaa! Kyllähän ne joskus saattaa uusia, mutta harvemmin ja ei ole vakavaa :)
Voi helvetti. Ei sentään kyrvässä. Jotain positiivista. Voi hellan lettas kun te ette VIELÄKÄÄN osaa käyttää kumia. Idiots! Mun kundikaverilla oli noita ja mä olin et voi vittu.
  • 6 / 7
  • warts
  • 3.12.2009 22:58
Noh mulla ei ole ollut mitään hajua asiasta, kunnes lääkäri sattumalta huomas asianlaidan. Mulla on ollut käsissä syyliä ties kuinka kauan niin voi olla, että ihan siitä sitten oman käden kautta levinnyt. Ken tietää.
  • 7 / 7
  • Vastuullisuutta
  • 4.12.2009 13:42
HPV-rokote (Gardasil) antaa suojan 90% kondyloomia vastaan. Mutta siis auttaa vain, jos rokottautunut ennen kuin taudin saa.