Lempivärisi - voikohan siitä tulkita jotain?

No määpä tulkitten kun on nuita värejä tyrkyllä: smo on varmaankin Osuuspankin asiakas ja jyripe tykkää maastopuvuista?
  • 6 / 22
  • SaintJudy
  • 28.8.2009 13:32
Tai sitten värejä voi alkaa tulkitsemaan liina-koodeilla. "Hanky-Code" (also known as bandana code and flagging)

smo kirjoitti: "Koboltinsininen ja oranssi."
=tulkitsen Koboltinsinisen laivaston siniseksi (Navy Blue). Vasemmalla käytettynä domimoiva ja top, oikeassa taskussa alistuva ja bottom.
Oranssi; vasemmassa taskussa viittaa että käyttäjä on "top" melkein missä tahansa fetississä, milloin vain, missä vain( "wearer will top in relatively any fetish, anytime, anywhere"). Oikeassa taskussa "bottom" samassa määritelmässä.

Statisti kirjoitti: "Ei pinkki vaan syvällisempi violetti" = "Purple" Violetti viittaa lävistyksiin/ omaa lävistyksiä tai kiihottuu niistä.

Pora-liike kirjoitti: "Anilliininpunainen." ="Pink, (Hot Pink)"? Viittaa dildojen käyttöön.

Jyripe kirjoitti: "Vihreä, sellainen "metsänvihreä", ja ruskea." ="Hunter green", Daddy/Boy -sex. Vasemmalla käytettynä etsii nuorempaa ("boy") seuraa, oikealla käytettynä etsii vanhempaa ("daddy").
Oliivinvihreä viittaa armeija fetissiin.
Ruskea ="Scat", kakkaleikkejä.

http://en.wikipedia.org/wiki/Handkerchief_code

*Itse tykkään väreinä eri mustan ja harmaan, varsinkin kevyemmät harmaan sävyt (metalliin viittaavat)...ja jokin roihuava punainen ja syvä sininen (indigo).
Lisää väreistä;

http://www.coloria.net/kulttuurit/terapia.htm

"Faktoja ja uskomuksia" värien ja mielentilan yhteyksistä eri aikoina, kulttuureissa tai värien käytöstä terapiassa tai sairauksien hoidossa.
**Linkitin tuon sivun koska käsittelee laajasti keskustelun otsikkoa voisiko lempiväristä tulkita jotain. Saitilta itsessään löytyy muutakin nippelitietoa väreistä eri osa-alueilta.
  • 8 / 22
  • Statisti
  • 28.8.2009 18:20
>Statisti kirjoitti: "Ei pinkki vaan syvällisempi violetti" = "Purple" Violetti viittaa lävistyksiin/ omaa lävistyksiä tai kiihottuu niistä.

Ei, kyllä tämä meni nyt niin metsään kuin vain voi. Ei ole lävistyksiä ja lävistykset pikemminkin inhottavat...
  • 10 / 22
  • Kolmoisritti
  • 30.8.2009 22:21
Svarta linjen. Sit sinisiä farkkuja. Eri värisiä sukkia ja alkkareita.
Lähinnä tuon nenäliinakoodisivun mukaan lempivärini on Hollywood Cerisen #F400A1 ja Royal Fuchsian #CA2C92 väliltä. Viestitän, että piiskausta. Piiskaankohan vai olenko piiskattu? Piiskaan kyllä mielelläni.

Minä tykkään siitä, että on värikarttasivuja jossa väreille annetaan täsmälliset nimet. Etenkin punasävyjä on tuhottomasti eikä niitä helposti osaa sijoittaa toisiinsa.
En tykkää maastopuvuista (armeijan kävin, se meni mutta en tykännyt), daddy/boy-sex ei ole koskaan sykähdyttänyt ja on jäänyt kokeilematta ;-), ja kakkaleikit ovat ehdoton ei!

Vihreä t-paita,ruskea huppari, tai ruskea t-paita shortsien kanssa, siinä mun lempiyhdistelmä :D. En tiedä miksi nämä värit, ruskea ehkä siksi että silmät ovat ruskeat...
Pidän monista väreistä, kunhan ne ovat oikeissa paikoissa. Ainoat värit, joita en laittaisi oikein mihinkään, ovat persikka, lohenpunainen ja monissa paikoissa myös oranssi.

Tällä hetkellä pidän mustasta, eri metallisävyistä ja suklaanruskeasta. Turkoosin, petroolin ja fuksian sävyt tummina variaatioina viehättävät myös. Mutta kuten sanottu, arvostan ennen kaikkea tyyliä ja hyvää silmää värivalinnoissa, oli paikka ja värit mitkä tahansa.
Vihreä; aito, puhdas, raikas, tasapainoinen. Eli ei mikään kepunvihreä. Mitähän tästä voisi päätellä?
Aivan puhtaan kirkkaan valkoinen väri vaatteissa, yhdistettynä johonkin murrettuun. Harmahtavanvihreän ja harmaan kanssa toimii loistavasti, rauhalliset värit, muttei silti väritön vaikutelma. Valitsen vaatteita, jotka korostavat mun omia värejäni. Sitä että mun silmät on tosi tummat siniset, eivät sitä perinteistä kesätaivaan väriä, että kesällä iho on ruskea ja muutenkin tosi vaalea tukka auringonpolttama. Afrikassa vietetyt kuukaudet ovat jättäneet jälkensä. Eikä kasvojen lähelle saa laittaa valkoista joka on kirkkaampaa kuin omat hampaat tai silmien valkoiset osat, ei vaikka se korostaisi rusketusta kuinka.

Lähes kaikki raidallinen on hienoa. Tai ruudullinenkin. Sisustuksen pikkujutuissa ja muissa tavaroissa ja vaatteissa myös turkoosi jyrää.

Tänä kesänä oon ekaa kertaa eläissäni alkanut käyttää myös mustaa jota oon aina välttänyt. Ja jotain vielä uskomattomampaa: oon ihastunut maastokuosiin. En mä tosin vaatekaupasta mitään maastokuosista itselleni sopivaa oo löytänyt, vaan vaatteita piirtelevä ja ompeleva ystävä on tehnyt mulle sellaisia ite. Ne on vähän niinkuin rock - siinä mielessä että niissä on jotain katu-uskottavuutta, vaikkei rock-uskottavuutta harrastajien mielestä varmaan olekaan - maastokuosi tuo oman twistinsä ja mallit on kuitenkin sellaisia, että ne sopii lähes kenen tahansa Helsingin homopojan hyllylle, ja vielä päällekin.

Sen lisäksi oon hankkinut maiharit.

Edit. Nyt en tiedä onko mulla lupaa kommentoida asiaa, mutta lohenpunaista tai persikanväriä minäkänn en laittaisi minnekään. Oranssia kyllä paitoihin.
Melkein kaikki värit sopii ainakin t-paitoihin: punanen, vihree, musta, sininen, valkonen. Pinkkii mä en pistäs mistään hinnasta, samoin keltanen on turhan räikee väri. Farkut pitää olla tummansiniset tai mustat. Punaset tai vihreet farkut ei sovi miehelle, samoin ei myöskään kireet pillifarkut. Kengät mustat tai valkoset tennarit tai lenkkarit. Huppareissa mä suosin mustaa, valkosta, vihreetä, sinistä tai ruskeeta. Normaalit miesten neuleet on myös hyvii, ei kuitenkaan mitkään villatakit tai muut vastaavat hapatukset.
Beige, vaaleanvihreä, tummanvihreä, oliivinvihreä, vaaleanruskea, tummanruskea ja okra (ja jotakin muitakin) sekoitettuna fraktaalikuvioiseksi. Koko asussa, paitsi baretti, joka on päässä. Se on vihreä...
Ai niin, maihinnousukengät on mustat.