Pieniä hyviä hetkiä

Onnellisuus ja hyvä mieli tunnetusti vaikuttavat terveyteen ja hyvinvointiin myönteisesti. Pienet hyvät hetket piristävät. Millaisia hyviä hetkiä sinulla on ollut?

Itse tulin hetki sitten asioilta ja ostin Hakaniementorilta Siikli-perunaa ja kuljin torin poikki. Myytävien kukkien ja vihannesten ja kahvilakojun tuoksu yhdessä torin hälinän kanssa toivat hyvän mielen.
Kävin tänään kirjastossa. Asiakastiskillä minua palveli nuori pirteä poika joka toivotti lähtiessäni reippaasti näkemiin ja hyvää viikonloppua. Hymyillen toivotin hänelle samon. Minulle tuli hyvä ja ilonen mieli.
On mukavaa, kun joku nuori uskaltaa toivottaa hyvää viikonloppua tällaiselle "vanhukselle".
Kotiintulo perjantaina ensimmäisen lomanjälkeisen työviikon jälkeen.
Kun aamuvarhaisella avaa silmät ja koira antaa noin millisekunnissa aamunuolaisun nenälle, puolisko pyörähtää vieressä unissaan ympäri ja halaa, koira haukottelee ja kömpii sänkyyn molempien jalkoja lämmittämään, ja kun kelloa tihrustaa, huomaa, ettei tarvitse nousta vielä kahteen tuntiin...
Pieni suuri hyvä hetki oli silloin, kun sain pitää ensimmäistä kertaa sylissäni poikamme perheeseen syntynyttä esikoista.

Pihalla kukkaan puhjenneiden sireenien tuoksu keväällä on joka kerta sykähdyttävä kokemus.
Kun saa herata ihanan miehen vieresta ja halata hanta kun han viela nukkuu ja antaa hanelle heratessaan pusu. Taidan olla pehmo =).
Aamuhetki sängyssä. Rakas halaa kääntyessään, kissa kömpii kainaloon tuhisemaan ja kehräämään...
Löysin sunnuntaina metsästä erinomaisen sienipaikan, kantarelleja keltaisenaan.
Pieniä hyviä oloja saa, kun shoppailee ahkerasti, mutta ei kestä kuin hetken ja eikun taas ostelemaan. Ihan kauheeta! Tavaraa kertyy nurkkiin, ja taas ja taas ja taas. Maaniseksi mennyt tuo pienten, hyvien hetkien metsästys, hiki päässä. Mulla oli yks aito hyvä hetki, mut unohin, kun olin taas kiertelemässä kauppoja. Oon miettiny et mikä se oikeesti oli, mut ei oo vielä tullu mieleen. Nyt mä muistin! well, kun sain 2 vapaalippua! Kun näin yhden hienon maalauksen! Kun join jääkylmää guavalimua ( feikkilimu, ei aitoo ) hikisen matkan jälkeen! Kun elvistelin uusissa kledjuissa ja näyttelin rikasta! Kun vedin kännit kuohuviinillä!

Hyviä hetkiä saa aika usein, kun - vetää käteen , jos ei oo suhteessa, vai eikö? Keksi sit joku muu.

Pieni hyvä hetki on, kun saa rahaa. Sekään ei kestä kauaa.

Pienen ihmisen pieni hyvä hetki on paskalla.... päästää orvokki.

Toi vika oli vähän vitsi.

Saunaa ei mainitse kukhaan teistä.
Ystävältä saatu kortti... ja pieni haavematka arkisista ympyröistä.