Seksuaali- ja sukupuolivähemmistöt koulussa

Puhutaanko aiheesta? Pitäisikö siitä puhua?

Mukana Finlands Svenska Skolungdomsförbundin (FSS) vpj. Valter Söderman, Suomen opettajaksi opiskelevien liiton Tarmo Thorström, Suomen lukiolaisten liiton vpj. Elina Uutela, toimittaja Matias Åberg ja lukiolainen Paavo Kaipila.

Ovet avataan klo 17.30, jolloin 30 ensimmäiselle on salaattitarjoilu. Keskustelu aloitetaan klo 18.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

paikkana ja aika:

keskiviikko 24.6. klo 18
Café Fanny, Sinebrychoffin puisto, Bulevardi 40, Helsinki

ainiin: järjestäjänä Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liitto ry
  • 2 / 4
  • Norja
  • 23.6.2009 20:04
Mä olin sadomasokisti jo lukioaikana. Ei mua syrjitty. sensijaan ihailtiin ainakin poikaporukassa koska niistä suurin osa ei ollu saanu nuolla piparii ikinä. Kuitenkin ne jotka kiinnittyi skoleen enemmän kuin mä -(pidettiin mm. Sid Viciouksen kuolinpäivänä vapaapäivä ja dokattiin jossain apuristamassa.-apurisatama oli Lepakon välittömässä läheisyydessä oleva ranta jossa sekä "Apurit" että muutkin punkit vietti aikaa ja otti suulberia.) oli yleensä pervouden vastaisa johtuen ehkä siitä että eivät olleet tuutuja eli kokeilleet seksuaalisuuttaan. Mun luokalta tuli meistä takapenkin paavaleista osa rikollisia, osa poliiseja tai vartjakouluttajapäälliköitä, osa kuoli aineisiin ja viinaan, osasta tuli homoja tai bissejä mutta useimmat niistä jotka ovat seksuaalisuutensa tunnustaneet sellaiseksi mikä ei ole yleinen taso on tai ei ole ja ovat edelleen hengissä.

Mä oon huono ajattelija mutta tarkoittaako tää taas sitä et se joka itsensä tunnustaa on jos iinäkin vahvoilla?

lisää keskustelua vitun homot. älkää olko niin herkkäihosia ja hyväksykää muutkin pervot pervoiks.

N
  • 4 / 4
  • SaintJudy
  • 23.6.2009 21:24
Mitä teit Nancy Spungenin kuolinpäivänä..?

*Ei sil...thumbs up's kuitenkin.