Miten edetä?

• 1 / 2
  • -Shadows-
  • 12.6.2009 0:18
Hei kaikille :) Oon jo pidemmän aikaa miettinyt, että tänne foorumille voisi kirjautua jotta pystyisi juttelemaan tuntemuksistaan yms. muiden samanlaisten kanssa.
Olen siis 22-vuotias mies, jolla on ollut melkosen heteropainotteinen elämä. Seksuaalisesta elämästäni: Menetin neitsyyteni 17-vuotiaana vuotta nuoremalle tytölle, jonka kanssa seurustelin n. puolisen vuotta. 18-vuotiaana sitten ihastuin erittäin suloiseen samanikäiseen rokkaripoikaan. (Ja kyllä hävetti jälkeenpäin!) Vietin hänen kanssaan todella hellän sekä erittäin ikimuistoisen yön :) Seksiä emme kevyttä hyväilyä sekä ensimmäistä suihinottoani lukuunottamatta harrastaneet. Kyseinen poikanen taisi olla ihastunut minuun ja loukkaantui pahasti, kun sanoin, etten voi olla kuin ystävä hänelle (Pelkäsin kai tunteitani ja sitä ensimmäistä kertaa...) Noh mutta...Sen jälkeen minulla on ollut pari pidempiaikaista tyttöystävää. Ja tällä hetkellä seurustelen todella mahtavan naisen kanssa. Mutta muistot siitä yhdestä ainoasta hellästä homoeroottisesta yöstä ovat "vaivanneet" minua jo pitkään. Minulla on ikävä sitä miestä. Ja haluaisin todellakin löytää hänet ja kertoa, että nuoruuden peloissani menin sanomaan typerästi. Ja miten voisin käsitellä tyttöystäväni kanssa asiat fiksusti? Minulla todella taisi olla tunteita häntä kohtaan.
Huoh....Olen niin väsynyt tähän...
  • 2 / 2
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 12.6.2009 23:23
Kysyt, miten edetä.

Mielestäni sinun pitäisi ainakin ensin selvittää, mitä itse todella elämältäsi ja ihmissuhteiltasi haluat. Haluatko elää elämäsi parisuhteessa naisen vaiko miehen kanssa? Sitten olisi tärkeää tajuta myös se, että sinä päätöksilläsi vaikutat muiden ihmisten elämään ja heidän tulevaisuuteensa. Olet päätöksistäsi vastuussa kumppan(e)illesi.

Kirjoita kirje tuolle rokkipojalle. Kerro perusteellisesti ja laajasti mitä kohtaamisestanne ajattelet tänä päivänä ja mitä tunteita sinulla on ollut hänen suhteensa. Kerro myös minkä päätöksen olet tehnyt elämässäsi koskien ihmissuhteitasi. Kun olet ehdottomasti kaiken kirjoittanut paperille, pistä kirje kuoreen ja sulje se. Tee sen jälkeen tuli jollakin tavalla jossakin ulkona. Sytytä kirjeesi tuon tulen liekillä ja anna palaa täysin. Katsele siitä nousevaa savua ja ajattele ylös nousevan savun kuljettavan sinun ajatuksesi tuon kohtaamasi rokkipojan tietoisuuteen.