kuka miä oon, kuka siä oot ?
tänne vasta rekisteröin itteni ja aattelin että josko täältä löytäis juttuseuraa ja uusia tuttavuuksia elämän teille . harmikseni vaan huomasin että täällä on viime aikoina ollu aika hiljasta useimmissa keskusteluissa ja tuntuu että kukaan ei oikein täällä pyöri ? onko tää vaan mun spekulaatiota vai toden totta? kuitenkin, aion nyt kantaa oman korteni kekoon, jotta tänne saatais vähän uutta elämää ja mekkalaa, ja aattelin ihan ronskisti alkaa uuden keskustelun jossa jokanen vois vähän kai kertoa itestään tai .. no, ihan mitä vaan. olis nimittäin kiva tietää että minkälaista porukkaa täällä liikkuu.
ite oon 20, joulukuussa 21, vanha bi-tyttö ja tällä hetkellä asun etelä-savossa, mut alunperin oon etelä-suomesta. opiskelen ammattikorkeekoulussa sosiaalialaa ja syksyllä alkaa kolmas vuosi. tykkään kirjottaa ja se on mulle sellanen henkireikä ettei mitään rajaa. luen kanssa jonkin verran ja kuuntelen musiikkia paaaaljon. tykkään kissoista, miau, ja ... väreistä. oon sellanen hippifeministimaailmanparantajasovinisti ja tykkään jutella ihmisten kanssa. olin vuoden alussa kolme kuukautta nepalissa tekemässä työharjottelua ja veri vetää maailmalle edelleen. .. mitähän vielä. uaa, ei tuu mitään nyt mieleen.
mutta niin, tällästä. olis kiva kuulla muidenkin fiiliksiä ja mietteitä ja pikkuhiljaa saada tänne lisemmin keskustelua ja käyttäjiä aktiivisemmiks.
kivaahyväälämmintäkesää.
no johån sitä vois rohkåistuå itsekin sånomåån jotåin.:) monesti tuntuu ettei kåuheesti mitään osåå sånoå. (niin jå meikän näppäimistöstä on tosiåån a-näppäin rikki siksi å on jokå påikåsså:D)
eli, tåmpereen läheltä, joskin toivottåvåsti syksyllä mielellään muuålle muuttåmåsså olevå mimmi, enemmän ehkä lepåkko kun bi, muttå eiköhän tuokin vielä ehdi våljetå. Juuri lukiostå pääsi, tykkää piirtää, musiikin suurkuluttåjå, pitää koiristå jå omistååkin kåksi nöffiä, kåtsoo mielellään elokuviå jå mitäs vielä. Pårhåillåån erityisen kofeiiniriippuvåinen, on lähdössä teen luvåttuun mååhån englåntiin sekä kåtsomåån ihmisiä kilteisså skotlåntiin. Pelåå jålistå jå on pålokuntåilemåsså. jotkut epäilee etten oo edes unissåni hiljåå, muttå jos oikeåsti tårvitsee niin osåå ollå muutenkin. Tiukkåå tekee, muttå onnistuu:)
kiva idea tämmöinen keskustelu! :D
eli minä oon 16 vuotias tytö, elokuussa 17, etelä-suomesta ja käyn lukiota. asun kauheassa pikkupaikkakunnassa, ja haluan täältä pois! mutta joudun vielä odottamaan kaksi vuotta... en oikein harrasta mitään, piirtäminen on kivaa mutta olen aika huono, tykkään kuunella musiikkia. en oikeastaan tee mitään vapaa-ajalla, olen kotona yksin, aina. olen vain yksinäinen, koska olen erilainen... ja pienellä paikkakunnalla erilaisia ei ymmärretä. en tiedä olenko bi vai hetero vai mikä, ehkä bi, voisin sanoa enemminkin ihmeellistä sanahirviötä lainaten transsuuntautuneeksi.
nyt en odota mitään niin paljoa kun lukiosta pääsemistä ja etä pääsen pois täältä eikä tarvitsisi koskaan tulla takaisin tähän mutakuoppaan!! :D
Omasta mielestani tama paikka on tosi elavainen, mielipiteiden moninaisuudesta eri kysymyksiin ei ainakaan ole pulaa, mika on loistavaa.
Kuvailen itseani yleensa naismaiseksi homomieheksi mutta en oikeasti koe mitenkaan erityisesti olevani mies ja laheisten ystavien seurassa pidattaydyn joskus mieluummin naisena. Tyohakemuksissa (aika ajankohtainen juttu kun opiskelut on juuri loppumassa) laitan yleensa sukupuoleksi (siis jos "sex" sijaan on sanamuodoksi valittu "gender") "genderqueer". Rakastan pukeutua naisen vaatteisiin tosin teen sen lahinna huomion haussa, siis ehka olen vain tyypillinen drag queen joka vain ei osaa esiintya ja jolla ei ole varaa kovin moniin mekkoihin...
Lapsuus kului kokonaisuudessaan Suomessa elaman suuntaa etsien ja perheen uskonnollisuudesta vaihtoehtoa harkiten, lopulta uraksi valiutui puutarhanhoito ja hyvan opiskelupaikan perassa muutin Lontooseen, missa olen vihdoin "ulostautunut" kaapista kunnolla ja loytanyt uuden elaman.
"Homopoliittisista" kysymyksista kiinnostuin vakavasti vasta taman sivuston loydettyani, ja moni on tainnut jo kyllastya kuulemaan paivityksistani maailman ihmisoikeusrikkomuksista yms.
Vapaa-aikaa ei puutarhaopinnoilta ole paljoa ollut, niin hullulta kuin se kuulostaakin, mutta oikein cheesyn musiikin kuuntelu, mielenkiintoiset elokuvat, hyva ruoka ja kasvit muuten kuin tyon/opiskelun puitteissa kuvaavat varmaan elamaani parhaiten. Miehen loytaminen on tyopaikan lisaksi nyt prioriteetti, mutta yksin aina elaneelle se ei ole helppoa, kun ujous estaa suurimman osan jutusteluista silloinkin kun ehtii pois kotoa...
Hei. Olen tämmönen 20-vuotias lepakkotyttö täältä Lapista. Tällä hetkellä sinkkuna olen, mutta on nyt kyllä vähän juttua yhden tytön kanssa.. :P Opiskelen parturikampaajaksi, syksyllä alkaa toinen vuosi ja samalla viimeinen täysi vuosi. :P Syksyllä 2010 pitäisi valmistua sitten. Armeijan haluaisin käydä koulun jälkeen, mutta olen päättänyt että annan sen hautua vielä mielessä ja kattelen sitä sitten lähempänä - riippuu niin elämäntilanteesta, työtilanteesta ja kunnosta menenkö vai en. :D
Olen vähän tämmönen rokkarityttö, tykkään kaikenlaisesta rock musiikista ja vähän rankemmastaki. Mutta olen kuitenkin suvaitsevainen myös musiikin suhteen - kuuntelen välistä ihan rappia ja joskus tulee teknoa kuunneltua myöskin. Millekään en sano ei kuuntelematta ensin. Jopa klassisesta tykkään joskus. :) Pukeudun yleensä aika tummiin, mutta tykkään kuitenkin joskus ostella hyvin värikkäitä vaatteita. Perusvaatetus mulla on jotku housut, t-paita ja huppari. Hameitaki tulee käytettyä vapaa-ajalla (koulussa se on vähän hankala..). Tykkään paljon eläimistä mutta en tällä hetkellä omista yhtään omaa eläintä, vain kämppiksen kissa asustaa täällä meidän kanssa. ^^ Vapaa-ajalla luen paljon (vähän kaikenlaista), kirjoitankin joskus, katson paljon elokuvia (komediasta kauhuun), kuuntelen musiikkia, istun tietokoneella, käyn lenkillä, tapaan kavereita. :) Rakastan matkustelua ja livekeikkoja, mutta harvemmin on rahaa lähteä mihinkään Oulua kauemmas. :(
Olen luonteeltani aika puhelias, iloinen ja aika realisti... Kauhean energinen olen ja tykkään olla koko ajan menossa. Saan myös aina toisinaan ex tempore ideoita ja olen muutenkin helppo suostusteltava kaikkeen mahdolliseen xD Olen hyvin pitkäpinnainen ja hermostun tosi harvoin - ehkä muutaman kerran vuodessa. Olen suvaitsevainen niin eri seksuaalisia suuntautumisia kuin ulkomaalaisiakin kohtaan ja ylipäätänsä lähes kaikkea kohtaan. Olen kerran jopa seurustellut ihmisen kanssa joka oli syntyjään kotoisin jostain päin Afrikkaa.
En nyt osaa enemmän kertoa. Tule juttelemaan ja kysy jos kiinnostaa tietää enemmän :)