Kuuluisuuksien kanssa sängyssä!

...no ei nyt oikeasti...

Vaan kenestä olet nähnyt unta? Kai kaikki joskus näkee sellasia unia...hih... tai aina. Tuli vain mieleen koska David Boreanaz vieraile toissayönä mun unessa ja se oli vielä siinä BtvS s1-s3 timmissä kunnossa eikä siinä pöhöttynees Didon white flag kunnossa... ja kivaa oli!!!:)
  • 2 / 92
  • Rokkihomo
  • 9.8.2004 13:31
...Kun kerran heräsin ikäänkuin Jimi Hendrixin kanssa vietetyn illan ja yön jälkeen, oli olo kieltämättä OUTO.
En ollut koskaan ennen tiennytkään, että se mies oli oikea eläin... Enkä ollut ennen ajatellut tuota edesmennyttä kitarasankaria ollenkaan seksuaalisesti, mikä teki
herätessä olosta tietysti vielä oudomman.

"But first, are You experienced?" - heh ja huh huh.
hih ... siteeratakseni edesmenneen monseur Mossen sanoja: " Voi pojat kun tietäisitte..."
No mä olen julkkiksen kanssa sängyssä joka yö. Nyt kyllä tekis jo mieli löytää oma kulta, koska olen väsynyt nukkumaan yksin.
Näitähän riittää:

Angelina Jolie, Johnny Depp, Jude Law, Ewan McGregor, Brad Pitt, Shirley Manson, Billy Corgan, Madonna, Mick Jagger (nuorena), Iggy Pop, Jim Morrison, Jonathan Rhys Meyers, Anthony Kiedis, Dave Navarro, Courtney Love.

No okei, en nyt ehkä kaikista ole UNIA nähnyt, mutta päiväunia kuitenkin.
  • 12 / 92
  • Rannelaukaus
  • 13.8.2004 11:39
No Timo Rautiaisen kanssa (oih).
Unessa Timo+Niskis tuli keikalle mun kotikylään Savoon.
Pienelle kyläkoululle(!). Kun menin illalla kotiin Timo oli mun huoneessa ja kertoi äitini luvanneen yösijan - mun sängyssä.
Bändi lähti keikalle jolle minä en jostainsyystä koskaan päässyt(?)
Heräsin kesken unen ja kyllä harmitti...ihana yhteinen yö(kin) jäi kokematta. Grrrrrr.
Aamulla oli pakko luukuttaa ko. orkkaa ja vetää rannelaukaus.
Luulenpa etten ole ainoa joka tykkää Timosta, silleenkin.
Vai olenko?
Sellaiset nimet kuin ...

* Jérôme Rothen
* Craig Kelly
* Derek Thompson
* Jason Merrells
* Pal Aron
* Jonathan Kerrigan
* Ronnie McCann

... voisivat vilistä mun unipäiväkirjan tms sivuilla jos sellaista pitäisin .... Mut eihän kukaan osaa yhdistää mistä noi nimet on tuttuja ? ? ? ? Kaikki muut on näytelleet eräässä brittidraamasarjassa paitsi toi ylimmäinen nimi , jota eräs nuorimies on täällä " mainostanu . " Meillä on siis samanlainen miesmaku , ainakin osittain , poju ... ;)
Kolmosen uutisten tumma miesjuontaja (Tomi?)
Antti tuisku
Jari Sillanpää(oli vähän nuorempi unessa tosin)
Mä olen nähnyt ainakin kosteita päivaunia Peter Franzenista sen jälkeen, kun näin sen ihan livenä.
Jaa-a. Itse asiassa kuuluisuuksista fantasiointi mulla kuuluu kyllä johonkin esiteini-ikään, nykyisin kyl harvemmin ihan oikeasti tulee haaveiltua julkkiksista. Siis jos tietty sais valita petikumppaninsa ihan kenestä vaan, niin sit homma on ihan eri...

Hmm. Ketkä julkkikset ois mun mieleeni? Tota noin. Jude Law'n joku mainitsi ja se on ihan jees. Sit Ben Affleck, mut sekin kyl vaihtelee, ei näytä enää läheskään niin hyvältä kuin joskus aikoinaan. Silläkin taitaa olla joku pöhö meininki päällä.

Jotenkin lyö tyhjää kun pitäis ajatella. No jaa...onhan noita varmaan.
Pitää sitten minunkin laittaa korteni tähänkin kekoon....

Olen kerran unessani viettänyt oikein hikisen iltapäivän suomalaisen ralli ylpeyden Juha Kankkusen kanssa.
Herättyäni oli hyvin rento,raukea ja erittäin tyydyttynyt olo, kiitos viellä kerran Juha....
Sekä yksi unieni mies on ollut näytteliä Ed Harris.

Sitten sinne mahtuu vielä 1 julkisuuden henkilö.......... Cher.
Siitä on jo reilusti aikaa noin 80-luvulla mutta taatusti ainoa nainen jonka kanssa olen unissani sekstannut. Voitte arvata oliko aamulla olo aamulla hämmentynyt.

Muuten en paljoa unissani julkimoiden kanssa seksiä harrasta mutta en pistäisi pahakseni vielä yhtä yötä Juha Kankkusen kanssa........nam.
<Luulenpa etten ole ainoa joka tykkää Timosta, silleenkin.
<Vai olenko?

Et ole ainoa, Rannelaukaus :) Kelpaisi mullekin
Minä näin taannoin ihan upeen unen, jossa sekstasin Michael Monroen kanssa. Jätkän pisteet nousivat huimasti sen jälkeen! :D
Näin kerran unta että Jack Nicholson otti minulta suihin kotonani... Ei ollut mikään roolihahmo, vaan ihan omana itsenään. Tosi elämässä en kyllä menisi hänen kanssaan sänkyyn.
  • 26 / 92
  • Namiskuukkeli
  • 17.9.2004 14:57
Unikaveriks kelpais kyllä Paljon Pelissä -ohjelman miespuolinen juontaja, sporttinen söpöliini Ike Rautio. Kelpais kyllä ihan valvehetkienkin kaveriks.. nammm.. ;)
Minä kun olen tällainen pieni karhunen joka tykkää parrakkaista ja miehekkäistä miehistä, niin minun uniini eksyy seuraavia miehiä:

* Chuck Norris
* Christopher Lambert
* Kris Kristofferson (kantrilaulaja)
* Tom Selleck

Ja kotimaisista:

* Juha Mieto
* Peter Franzen <3
* monia tuttuja ukkeleita jotka ovat irl naimisissa tai muuten vain heteroja (luultavasti) :>
Eloy De Jong Caught In The Act:sta oli hyva: iso muna ja hyva sangyssa...
Olen nähnyt kosteita päivaunia seuravien kanssa: Jack Radcliffe; Bruce McGill (Jack Dalton McGyver'ista); Richard Karn; Michael Dotchen; Kai Hyttinen (joskus vuosia sitten).
Harrastin elämäni parasta seksiä Saddam Husseinin kanssa vähän aikaa sitten, siis unissani. Parasta univiihdettä pitkään aikaan. Onhan hän komea mies! Ainakin niiden mielestä, jotka ovat kiinnostuneita vanhemmista miehistä, kuten minä.
Rrr... Kuinka saatoinkaan unohtaa Jack Radcliffen <3

(viitaten Meesin viestiin)
no tässä pari:
-Angelina Jolie
-Eliza Dushku

unia en oo Elizasta nähny siis muita kuin vilkkaassa mielikuvituksessa:), mutta Angelinasta sitten senkin puolesta :P
Romanttisia uniani:

Hiekkarannalla hidastettua juoksentelua Steve McQueenin kanssa ;)
Rakastelua M. Pfeifferin kanssa (njam) ;)
Ja Jere Karalahden kanssa intiimejä kohtauksia näytelmässä.

Jossain keskustelussa mainittiinkin, että seksuaalinen identiteetti määrittyy osaltaan myös unien ja fantasioiden kautta. Näin ollen olen parjattu Bi-nainen.. Tosin seurustelen ihanan maskuliinisen naisen kanssa, joten saan mitä tilaan.

Petra
Justin Timberlake
Daniel Radcliffe
Orlando Bloom
Benjamin McKenzie
Brad Pitt

Että tommosia... peruskamaa...
  • 38 / 92
  • JaquelineNatla
  • 2.2.2005 3:04
Ohhoo, muutamat muutkin ovat nähneet unia ihanaisesta Angiesta!<3^^

Mikä ei ehkä ole yllätys, hän on maailman seksikkäin naisolento.

Taisi olla ihan pari yötä sitten viimekertainen uni hänestä. Angelina Jolie on P_A_L_V_O_T_T_A_V_A! Jos hän kävelisi joskus kadulla vastaan niin karkuun en päästäisi!!:D

Muista en sitten uneksikaan. Hänestä vain. Angie, oi Angie<3

*sanoo henkilö jolla on huoneessaan 17 isompaa tai pienempää Angelinan kuvaa*
iki ihana toimittaja mats dumell on mun " päivä unelmani " .
enkä pistäis yhtään hanttiin , vaikka se olis joskus oikeessa elämässäkin vain ja ainoastaan mun .
...minun sankyyni tuli viime yona tappajahai.
HC, I'd say...
Onneksi uni oli painajaiseksi jotenkin liian absurdi.
Mä olen viettänyt monia upeita öitä Eros Ramazzottin kanssa jo useiden vuosien ajan. Eros aina salaa hiipii mun uniin ja sitten me sekstataan pitkään ja ihanasti.
miten on mahdollista, ettei kukaan vielä ole maininnut tätä: keanu reeves!
Mun punkasta löytyi viime yönä Jussi Halli. Onkohan kloppi oikeasti yhtä notkea?

Ottaisin kyllä uudestaankin! Vaikka ihan oikeassa elämässäkin...
Elastinen ja Jussi Ahde...siis eri öinä! ;) Useinhan julkkisten kanssa "sänkyily" on puolihereillä ollessa fantasiointia mut nämä nyt on viime vuosien todelliset unituttavuudet...
Olen usein hekumoinut ajatuksella, että saisin seurata kuinka Jyrki Katainen ja Alexander Stubb ovat kimpassa ja kiimassa keskenään. Siinä sitä olisi ruiskukkaa poikineen...
Hei uolevi, eiks toi nyt ole vähän köyhää. Lipponen ja Heinäluoma saisivat sentään aikaan kunnon jytinän.
Voipa jos pääsisin saunomaan samaan saunaan meidän oikeusministerin Johannes Koskinen kanssa, siinä vasta mies.
Vaahdottaisin, huuhtelisin, kuivattaisin ja hukuttaisin suudelmiin....
kyllä mäkin mielelläni saunosin ja viettäsin " poikien iltaa " , ville itälän ja sauli niinistön kanssa .

jatkoillekki voisin pyytää mielelläni .
lorenz backman (miten se nyt sit kirjotetaankaan..) huumasta, aiemmin tunnettu myös umpimähkä-ohjelmasta.. mikä unelma!! *lääh* oih, ihana lore.. *lääh*
okei okei, jos mä sit lopetan ton läähätyksen ettette huku kuolaan :)
Juu, kuolakoneen kanssa samaa mieltä. Lorentsi on yliveto. Mitäs muuten sanotaan isosta nenästä ja "sen" pituudesta? ;-).

Minkäs ikänen kaveri se muuten on?
Siis mitä, noin paljon eri kundeja, mut ei Geal Carcia Bernalia????
No, hyvä vaan ettei mun kulta käy vieraissa!!
No onneks meil on avoin suhde ;)
Tos vieres on yks toinenkin kundi joka yö, nää ei vaan kummatkaan tiedä toisistaan... Mut kai tällanen kaksoiselämä sallitaan? Enhän mä sille mitään voi et Gael tunkee mun uniin, vaikka varmaan kiire silläkin kuvausten kanssa. Jep.
Eikö kukkaa unelmoi Alex Stubidosta mittee. Miust se o komia mies :O c=3
Heh, meni hetki ennenkuin tajusin, kuka tämä komia mies on. Fiksu nimi sinänsä. Mutta ikävä kyllä ei, ei värähdystäkään. Makuja on monia, onneksi.
oliskohan se lorenz noin 27-28...? alle 30 kuitenkin.. harmittaa kun en aikoinaan ehtinyt häntä lavalla näkemään, oli kuulemma ollut ihan vakuuttava näyttelijä. mutta ehkä vielä joskus hänet pääsen tapaamaan.. ja jos nenän pituus on suoraan verrannollista, niin.. no, enpäs sanokaan..
Märät unet top 4

1 Oma Kulta
2 Kevin James
4 Andy Richter
5 Tuomas Uusitalo

ja nimenomaan tässä järjestyksessä
kultani, homo siis, oli nähnyt unta anneli jäätteenmäestä.. outoa..
Tajusin vasta vähän aikaa sitten että nuoren Esko Salmisen on täytynyt olla ensirakkauteni. Luultavasti hänen takia minusta tuli homo...
Hei oikeesti, täältä voi poistua takavasemmalle vaikka sille toiselle suomalaiselle homosivustolle jos tekee mieli levittää juoruja omalla pärställään ja nimellään julkisuudessa olevista ihmisistä. Nimimerkin takaa ampuminen on nimittäin todella (ja nyt anteeksi, palstan siskot, en keksi tähän hätään muutakaan) pissaliisamaista.

Siis hei ihan oikeesti.
Mulla on liuta salarakkaita unissani, mm. Frendien Ross ja Joey tekivät mulle semmoiset temput että punastuttaa vieläkin ajatus! Joskus murkkuiässä hämmennyin syvästi kun Baywatchin ritari ässä David Hasselhoff tunki uniini.. Harmi vain että aktit jää unissa jostain syystä aina niin lyhyiksi...
Ei nyt sentään sängyssä, mutta presidentin kanssa uima-altaassa...
ai niin, eihän se ollutkaan unta.

Emme sanoneet sanaakaan. Katseemme sentään kohtasivat (ainakin luulisin niin, hänellä oli tummennetut uimalasit).

Taidamme olla aika harvinainen maa maailmassa, kun pressa polskii yleisessä uimalassa tavallisten pulliaisten seassa ilman edes mitään kovin näkyvää gorillamuuria. Joku naarasgorilla taisi olla lähistöllä.
Olipa tämä ketju hauskaa luettavaa :).

Viimeöisessä unessani sekstailin Luminita Anghelin kanssa. Kivaa oli :).
Tarkoitat varmaankin Tomi Einosta (Einonen) joka ennen kymppiuutisia juonsi poliisitv:tä ... kyllä sitä miestä mielellään katselee, mutta huomaa toki sormus...jos siitä nyt mitään voi nykyään päätellä :)
Arvi Lind, Leif Fagernäs, Tomi Einonen, Juha Mieto, Risto Kaskilahti, Matti Rönkä, Ilkka Nummisto, Marko Björs, bodari Boogie Mustonen, Jarmo Mäkinen, Johannes Koskinen, Kalevi Hemilä, Ilkka Kanerva, asianajaja Heikki Lampela, David James Elliott, John M. Jackson, Scott Bakula, Mel Gibson jne., onhan näitä petikavereita ollut... heh
Sängyssä voisin olla seuraavan näyttelijän kanssa: Jake Gyllenhaal.

...mutta tosiaan ihan ilman seksiä. Kunhan köllöttelisi ja rapsuttelis sen mahaa.
Unta kun näkiskin ees:, Siskoni on noita - sarjan näyttelijöistä kuka vaan, mutta varsinkin Rose McGowan, Daniel Radcliffe, ja se joka esitti Ron Weasleyta, ja Hermionea, ja Robbie Coltrane. Alan Rickman, Renee Zellweger, Audrey Tatouil (Siis Amelie"), Liv Tyler, Kate Winslet, Samantha Fox, Wendy James, Jean-Luc Picard, Mr. Worf, Deanna Troi, Data, Aeryn Sun, John Crichton, Chianna, D'argo, Mr. Spock, Thomas Forrester, Clarke Garrison, Claude Greengrass, sitten se Golly siitä skottisarjasta, Adrian Monk (hähää), Sharona, K.I.T.T.:n mekaanikot Bonnie ja April, Nuuskamuikkunen, Corto Maltese (ah!), Ranma Saotome, Akane Tendo, Ryoga Hibiki... Okei olen friikki. I need a life.
mun eka seksiuni oli, et olin kurt cobain ja harrastin seksiä courtney loven kans, heh eka siemensyöksy myös ku tapahtu joskus viidennellä.hassua joo.
  • 80 / 92
  • opisk.poju78
  • 2.10.2005 23:56
Äänitin monta vuotta sitten Chicagon Ratsupoliisi- telkkarisarjaa kymmenelle videokasetille. Sarjan kanadalainen ratsupoliisi Benton Fraser oli unelmieni mies. Kerran taisin nähdä untakin miehestä?!
Satuin katsomaan nyt iltapäivällä pari jaksoa ja vieläkin sama tunne, tuon miehen kanssa menisin, tekisin..
nytkin.
Jos et tiedä kenestä kyse niin pari linkkiä (yhteen) ihannemieheeni:

http://home.hiwaay.net/~warydbom/duesouth/photos/cast/gross07.jpg
http://home.hiwaay.net/~warydbom/duesouth/photos/cast/gross09.jpg
http://home.hiwaay.net/~warydbom/duesouth/photos/characters/fraser42.jpg
Ihannemiehet kertoo makuasioista. Eikö linkkien laittaminen tänne ole kielletty?
Monia päiväunia, niin työpaikalla, kotisohvalla kuin suihkussakin on tullut vietettyä Ryuhei Matsudan, Gackt Camuin, Kayan, Jonsun ja L-koodi roolihahmo Shanen kanssa. Osa näistä on miehiä ja tää on ihmeellistä nimittäin täällä kotisuomessa mä en kato sillä silmällä yhtäkään jätkää joka kävelee vastaan. Mutta sitten jos vastaan tulis joku ihana japanilainen, hieman androgyyni tapaus niin hello! Ei voi ymmärtää...
Mä olen haaveillut yöstä toimi kankaanniemen tai tapani kansan kanssa
Toivoisin pääseväni Bjarne Kalliksen kanssa samaan sänkyyn. Seuraavissa vaaleissa voisin esiintyä Bjarnen salarakkaana.
Unet on kyl aika "mielenkiintoisia" välillä. Ehkä parempi ettei useinkaan muista;D ! Would be confused. Välillä on ihmisten kans joita inhoo, tai jotka melkeistä pelottavavii, ja myös tosin semmoisten(kin) jotka kiinnostais hereilläkin. Näin unta Idols semifinalistista kerran, that was spooky. Näkisimpä ihanan unen Madonnasta tai Audrey Tautou:ista tai Gina Gershonista tai Lucy Lawlessista :P
Elokuvissa käynti sekoittaa unet. Olen monena pakkasyönä puristanut Ennis del Marin itseäni vasten ja avannut farkkujen vyöt. Brokeback Mountainin teltta tuo menneet vuodet takaisin.
Peppis, unet on kyllä välillä tosi outoja. Mä näin kerran eroottista unta yhdestä tuttavastani, jota en ole hereillä ollessani ikinä ajatellut siinä mielessä, itse asiassa en edes pidä hänestä. Aamulla herätessä oli sellainen olo, että huh, ei ikinä tosielämässä tuon kanssa! Ei se uni silti mitenkään vastenmielinen ollut.
Hehee... Tuosta jokerin kertomasta tuli väistämättä mieleen erään kaverini (mies, käsittääkseni hetero) uni, josta hän joskus minulle "uskoutui".

Oli nähnyt unta, jossa Sir Anthony Hopkins otti häneltä suihin. Myöskin ihan omana itsenään, ei siis minään roolihahmona. Hopkinsin roolisuoritus Hannibal Lecterinä oli kuitenkin sen verran vahvasti jäänyt mieleen, että piti kuulemma häkeltyneenä herätessä ihan tarkistaa, että kaikki osaset olivat vielä paikallaan...

Onhan noita itsekin tullut nähtyä, joskin enemmän nuoremmalla iällä. Ainakin Jussi 69:n kanssa tuli joskus harjoitettua varsin X-rated toimintaa, nousivat jätkän pisteet kummasti silmissäni sen jälkeen. ;) Enkä näemmä ole ainoa, jonka mieltä Brokeback Mountain on sekoittanut - Jake Gyllenhaal on vieraillut myös minun unissani leffan nähtyäni...
Paris Hilton seurustelee mieluimmin homomiesten kanssa. Hän kertoo tarinaansa tänään ilmestyneessä amerikkalaisessa OUT-lehdessä. Homopojat ovat hänen mukaansa iloisempia, heillä on parempi seksuaalinen vetovoima ja he pukeutuvat paremmin. Kaikki ”kuumat” tyypit ovat homoja. Typykän kuva on lehden kannessa ja nettisivulla.

http://www.20min.ch/unterhaltung/people/story/19476829