Trendi: kalun tatuointi

• 1 / 11
  • vaeltaja2006
  • 31.12.2008 16:30
Penistatuointi käy vain koville miehille. Peniksen on oltava jäykkä koko operaation ajan, vaikka neula pistelee. Ennen merimiehillä oli merenneitoja, ankkuri, rusetti tai punaisia ruusuja. Nyt ne ovat passee. Nyt ovat tulleet salamat, sydämet, tähdet, tupakkabanderollit, renkaat, spiraalit. Suurin osa tatuonneista on arkielämässä peitossa, mm. intiimialueilla.

Penistatuointia ei ole helppo tehdä. Aine, jota tatuoija käyttää ylimääräisen värin poistamiseen, on liukasta kuin saippua. Ihon on oltava venytettynä eli tarvitaan stondis. Mutta kun neula lähestyy, useimmilla stondis on tipotiessään. Jos kalu on veltto, ihoa on käsin venytettävä. Siinä vaaditaan tatuoijalta hyvää avaruudellista tajua. Virheitä ei saa tulla, koska niiden korjaaminen on lähes mahdotonta,

Paras asiakas on sellainen masokisti, joka pitää neulanpistoista. Sähköinen neula painuu 1,5 millin syvyyteen.

Kuva
http://www.queer.de/publisher/pics/PenisTattoob250.jpg
  • 2 / 11
  • Heppuli
  • 31.12.2008 19:54
jotkut varmaan kiihottuvat itse tilanteesta ... mutta eikös infektioriski ole melkoinen ....
  • 3 / 11
  • L. Vääräsääri
  • 1.6.2009 14:40
Mun exällä oli kaksi rengasta varren ympäri. Ei ollut mikään hardcore heppu vaan ihan tavallinen rauhallinen mies. Taivastelu on musta turhaa, omat vehkeet ne on.
  • 5 / 11
  • L. Vääräsääri
  • 1.6.2009 18:00
"Masokisti joka pitää neulanpistoista" on mun mielestä taivastelua. Ei se mitään tollasta vaadi.
Taskat on kyllä mielenkiintoisen komeita mutta täytyy sanoa että tämä kuvalinkki on uskomaton,
tolls herralla on kyllä "munaa",voi vaan kuvitella kauvanko kesti parantua...
No itsekkin ottaisin , jos en olisi pelkuri..
Hmm, voisin harkitakin. Voisi olla suloista tatuoida vaikka mustia hämähäkkejä kävelemään pitkin vartta :)
Phoh...

Vanha vitsi:

Täysiä ikälisiä nauttiva sairaanhoitaja tuli sairaalan kahvihuoneeseen kauhistellen:
- Minä käytin sitä neloshuoneen moniraajavammautunutta pissillä, ja näin, että sen pippeliin oli tatuoitu "NYSÄ".

Seuraavana päivänä nuori, juuri valmistunut, hehkeä sairaanhoitaja:
- Voi kuule Venla. Sinähän olit ihan väärässä sen neloshuoneen potilaan penistatuoinnin suhteen. Siinähän luki hänen nimensä, Niilo Yrjö Sakari Ängeslevänoja.
  • 10 / 11
  • Kolmoisritti
  • 16.7.2009 17:03
Kantsii miettii kun tatskat haalistuu ajan myötä. Kulli voi näyttää kahta kauheammalta sit 10 v päästä.
  • 11 / 11
  • Tero Kankaanperä
  • 16.7.2009 19:59
Mä näin juuri muutama päivä sitten kehystämön ikkunassa mainoksen: "Laminoinnilla julisteen värit paremmin esiin". Toimiikohan se siinä "lateksilaminoinnissakin"? :-)