Arvoitus
Mikä tämä on?
Joilleikin se tuli jo tänään. Monille se tulee huomenna. Ja niitäkin on, joille se ei tule koskaan.
Parkkisakko?
Huominen päivä?
Veronpalautus?
kaikki väärin, mutta ihan hyviä yrityksiä
parkkisakko, orgasmi, eläkepäätös, opiskelupaikka, hulluus, burnout, ahaa-elämys, homous, pamahtaminen heteroksi, sukupuolenvaihdos, kirje, uhkauskirje, rakkauskirje, kutsu Linnan juhliin v. 2009, puhelu, flunssa, vatsatauti, influenssa, hyvä mieli, paha mieli, seksihalu, seksilelu, erektio ... jos ei tästäkään löydy niin johan on kumma ... veronpalautus olisi ollut se luonteva vastaus mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa.....
vai oisko ihan Classy kirjoitellut ....?
Krapula?
Ettei vain vaeltaja tarkoittane paljon (viime aikoina) puhuttua yt-neuvottelukutusua / lomautusilmoitusta / irtisanomista?
Viime viikkoinahan niitä on jaettu urakalla.
Ettei vain olisi sellainen asia kuin tuore Voltti-lehti?
Joulukortti?
300 päivää yhteiskuntapalvelua tai linnaa kolme kuukautta prostitioidun seinään kiinnittämisestä "as in false imprisonment"...?
..Oh boy!
Katumus.
Hiustenlähtö ? Vaihdevuodet ?
Ulostulo.
MIKÄ ON 'OIKEA' VASTAUS??????
Rakkaus?
MIKÄ ON 'OIKEA' VASTAUS?????? ONKO SITÄ OLLENKAAN???
ei kai se vastaus ole heterous?
tai 'eheytyminen' a la Aslan?
tai Ahtisaaren Nobel?
ylipaino?
alipaino?
'normaalipaino'?
isot rinnat?
iso kalu?
joulupukki? muu pukki?
farisealaisuus?
kestoerektio?
mormonipojat ovelle? (minä yhä odotan niitä ..... ne on komeita .... ja oon kuullut niistä, että .... )
Setan ja Aslanin yhdistyminen? miksi sen nimi muuten on ASLAN? Romaniassa oli muinoin lääkäri Anna AS`LAN, joka teki nuorennusHOITOJA (!!!) Gerovital-nimisellä lääkkeellä, jota ei saanut tuoda maahan (Suomeen) ....
Nyt olen kuin pieni lapsi ja kiukuttelen: ON IHAN HÖLMÖÄ LAITTAA ARVOITUS JA SITTEN JÄTTÄÄ KOKO JUTTU SIKSEEN JA 'OIKEA' VASTAUS ANTAMATTA - koko ketju on jo ollut 'unholassakin' - paitsi jos on dementoitunut eikä itse enää muista vastausta, tai jos on huomannut, että vastaus oli väärä (?) - tai jos aluksi olikin vain kysymys muttei vastausta ....
Minulla on yksi veikkaus vielä oikeaksi vastaukseksi: 'VASTAUS'.
Arto ja Classy varmaan kyllä tietävät tähänkin oikean vastauksen erehtymättömällä taidollaan ....
Kärsivällisyys on hyve, dear heppuli.
Mielestäni ihmistä riivaa liika tarve saada vastaus kaikkeen. Kysymys ilman vastausta on kiehtova. Se ei ole "keskeneräinen", se vain on. Kuten kaikki muukin olemassaoleva.
Oikea vastaus taisi löytyä smo:n viestistä 9.