Kehuketju

Avaan ketjun, jossa jokainen keskustelija voi kehua toista keskustelijaa, yksittäistä viestiä tai mitä tahansa tällä palstalla positiiviseksi kokemaansa asiaa. Tässä ketjussa hyväksytään vain vilpittömät kehut, ivalliset tulevat kokemaan karmaisevan lopun muiden keskustelijoiden manifestoidessa vähintään taivaan putoamaan väärinkäyttäjän niskaan.

Aloitan kehumalla maasta taivaisiin nimimerkin Vaeltaja 2006 kaikki avaukset. On ihan käsittämätöntä, että joku voi olla niin hyvin perillä kaikkialla maailmassa tapahtuvista asioista - ja vielä pystyy kääntämään ne tälle Luumäen kielelle. Syvä kumarrus ja mahdottoman paljon kiitoksia nyt ja toivottavasti tästä eteenpän.
Minusta Ranneliikkeen kehittäneet ja sitä ylläpitävät ihmiset ansaitsevat lämpimät kehut.
Minä puolestani kehun erityisesti Vaeltajaa, joka on jaksanut seurailla glbt-teemaista kirjoittelua maailman lehdissä ja referoinut artikkeleita sitten tänne.
  • 4 / 26
  • Vermillion
  • 7.11.2008 11:28
Minäkin haluaisin kehua ylläpitoa heidän jatkuvasta työpanoksestaan, vaikka työ on varmasti välillä epäkiitollista, sekä heidän suorastaan ylimaallisesta kärsivällisyydestään! Kiitos!
Mun pointsit menee ylläpidolle, joka on osoittanut seisovansa edelleen suvaitsevaisuuden ja sananvapauden takana sallimalla kaikkien asiallisten mielipiteitten tulevan julkaistuiksi henkilöön katsomatta ja lisäksi nimimerkille "Vaeltaja 2006" ahkerasta, päämäärätietoisesta ja perusteellisen kattavasta ja ehdottoman asiallisesta (esim. "Schumacher on homo" vai miten se meni...) uutisten seurannastaan, foorumin uutisankkurin työssään. Lisäksi todettakoon, että asiallinen hän on myös keskusteluissa. Ei ole hänen kanssaan syntynyt vielä yhden ainuttakaan "tappelua", ainakaan muistaakseni... ja sen jo totisesti muistaa! ; )
Minäpä otan ja kehun itseäni. Tällä viikolla maanantaina kehuttiin pomon toimesta, tiistaina tehtiin töitä, keskiviikkona sanottiin irti ja torstaina tarjottiin uusi duuni. Nyt on edessä suunnittelematon muutto takaisin Suomeen parin kuukauden sisällä ja täysin uusi toimenkuva saman firman sisällä joka sanoi irti. Pää näyttää kestävän aika monta 180 asteen käännöstä muutaman päivän sisään ilman että järki lähtee.
  • 7 / 26
  • Resander
  • 7.11.2008 20:41
Minä taas kehun kaikkia niitä, jotka eivät ole koskaan vinkuneet tyhjänpäiväisiä toisista kirjoittajista, mollanneet kanssakirjoittajia tai irvailleen niille, jotka ovat kirjoittaneet itselleen tärkeästä asiasta. Ymmyrkäisenä kumartelen ja jakelen rajatonta ihailuani!
Yhdyn resanderin kehuihin, sekä kehun ylläpitoa, joka kaikesta huolimatta jaksaa tehdä vapaaehtoistyötä rl:n parissa...
  • 9 / 26
  • SaintJudy
  • 7.11.2008 21:10
juuh- teillä kaikilla on "upeat pallit".

T:Thanksgiving Gay .-n
Kauhean vaikea olla olematta ivallinen... Mutta tuon sanomisen perään, ja kun pitää olla "vain" suora ja rehellinen, niin:

Kehu kehu kehu joo, erityisesti Sami smo Mollbergille.

Kaikenmoisesta, mikä-se-nyt-on-ai-joo, sitoutumisesta.
Minä taas kehaisen deliä. Tätä keskustelua täältä on puuttunut! Kauhean hyvä mieli tulee, kun kerrankin vain kehutaan! Loistava idea, deli!
Mun kehut menee

Smolle: sanoo kun on asiaa, eikä selittele liikaa. Smo kuuluu niihin ihmisiin, joilla itsellään tuntuu oikeasti olevan kykyä tasa-arvoisuuteen ja objektiivisuuteen, eikä vain puhu niistä, kuten niin moni muu.

Martinille: Rakastava ihminen jonka ajatukset ovat joskus niin syvällä tai niin korkealla, etten ymmärrä kaikkia, mutta kunnioitan niitä silti.

Ja Nermalille (ent. Simsalabim Jim), JumJumille ja Dragon-85:lle.
Kehuni menevät nimimerkeille vaeltaja2006, Geschwitz, bit ja Olli S. Smo on selkeästi parantunut alkuajoista.
On siis myös kiitettävä Pora-liikettä, joka ajan myötä on ruvennut esittämään sanottavansa asiallisemmin ja kuuntelemaan muitakin.
Kehut Classy Rascalille, kun mainitsi mut tossa Ruotsin sairausluokitus -keskustelussa. Mun henkinen penis kasvoi heti ainakin puoli senttiä.
  • 16 / 26
  • Teemu T Kari
  • 19.11.2008 19:52
Täältä kehuja ylläpidolle. Hienoa, että jaksatte pyörittää tätä sivustoa.
Toiset kehut aktiivikeskustelijoille. Täällä on mielestäni paljon hyvin asiansa perustelevia kirjoittajia, joiden mielipiteitä on mukava lukea.
Paljon kehuja sivuston ylläpidolle ylipäätään tämän sivuston pyörittämisestä. Internetin suomalainen tarjonta seksuaalivähemmistöille olisi roimasti köyhempi ilman tätä sivustoa.

Haluan kehua martinia monista lämpimistä kommenteista, joista on tullut hyvälle mielelle.
Lisäksi haluan kehua kesäpoikaa monista ajatuksia herättäneistä kirjoituksista ja mielipiteistä.
Haluan myös kehua Pora-liikettä erilaisen näkökulman tuomisesta keskusteluihin.
Ja vielä haluan kehua Roope2:ta jonka kanssa on ollut mukava vaihtaa kommentteja, vaikka näkemyksemme joistain asioista ovat olleet hyvinkin erilaiset.
  • 18 / 26
  • audinkopoika
  • 20.11.2008 1:05
Itse en tänne keskustelupalstalle ole kirjoittanut kuin muutaman kerran. Olen vain kirjoittanut Ranneliikkeen blogiin. Silti olen käynyt säännöllisesti lukemassa näitä keskusteluosioita.
Mielestäni kiitoksen ansaitsee kaikki jotka ovat osallistuneet kirjoittamiseen täällä. Se on aina kiitoksen paikka, kun osalistuu kirjoittamiseen ja samalla lukijat ja myös muut kirjoittajat saavat ns. vertaistukea, eli vaihtaa kokumuksia eri asioista.
Itse olen tykännyt erittäin paljon Kesäpojan kirjoituksista. Erityskiitoksen ansaitsevat myös Vaeltaja2006, Poraliike, JuhaniV, Nermal, Rokkohomo, Arkadas ja koko YLLÄPITO.
Kiitokset myös kaikille muillekin, joittenka nimeäen maininnut.
Haluan antaa kehut keskusteluissa toteutuvasta asioiden monipuolisesta käsittelystä ja melko vapaasta ilmapiiristä, jossa keskustelua käydään. Täällä ei ole intohimotonta. Ansiokkaana pidän myös monen kirjoittajan - nimiä mainitsematta, ketään sivuuttamatta - pyrkimystä rakentavuuteen ja toisten kunnioittamiseen.

Kiitos kesäpoika ja Nermal! Sananne lämmittivät minua(kin).
kaikkein eniten olen kai mieltynyt kesäpojan kirjoituksiin ... poraliike on välillä ehkä vähän katkera mutta myös ilmeisen rakastava, kärjistää aika lailla joskus - mutta hänen jutuissaan on monesti asiaa tosi paljon ...

ja monen muunkin ... en vain jakas ruotia kaikkia erikseen tässä

joten kehun kaikkia!

PS miksei kesäpojasta ole vähään aikaan kuulunut mitään - onko hän hylännyt koko homman? mitä hänelle kuuluu ja onko hänellä kaikki hyvin?

toivon kaikille hyvää jatkoa ja kaikkea hyvää (myös niille, jotka eivät ole täällä koskaan olleetkaan)!
Heppuli, kesäpoika pisti niin sanotusti pillit pussiin, eli keskittyi rakkaisiinsa ja elämäänsä. Sain käsityksen, että hän saattaa joskus toiste ilmestyä seuraamme.
Tosin tämä on oma tulkintani hänen sanoistaan, joten voin olla väärässä...
Mutta hän ei kai pannut välejä poikki (toivottavasti ei)?

Ihmettelinkin, miten niin nuori poika jaksoi kirjoitella tänne niin ahkeraan - ja niin viisaita (sanan todellisessa merkityksessä). Toivotan hänelle ja rakkailleen kaikkea hyvää!

Ja muillekin!
Mua on kaivattu.. :) Siitä tuli iloinen mieli.

Oon ollut poissa Suomesta ja siksi hiljaa. Blogin lopetin kokonaan, mutta en mä muuten oo kadonnut.

Nostan samalla takaisin keskusteluun tämän aloituksen, tuottamaan iloista mieltä muillekin.
Pitkästä aikaa täällä. Voisinpa alkaa taas seuraamaan mitä pojat ja poris puhelee...

Kiva että kesäpoikakin on ollut jossain: ei siis ole tullut missattua montaa yhden suosikkikirjoittajan viestiä (^^).
  • 26 / 26
  • Olli Stålström
  • 17.1.2009 17:34
Kiva kun palasit takaisin tuomaan empatiaa ja välittämistä tälle palstalle :)