Moottori-homot
Nyt kun aurinko lämmittää ja kevät on kai tulossa, niin onko täällä muita moottoreilla kulkevista laitteista kiinnostuneita homppeleita ?
Tarkoitan m-pyörät, m-veneet ja autot... Vai kulkeeko kaikki muut bussilla ja on vegejä?
Kulkee se moottorilla bussikin. :-D
No kulkeehan sekin tietysti, ajattelin että jos vaikka kesällä vois tavata muita "harrastajia". Jos tallista löytyy oma busa niin ei muuta kuin mukaan vaan...=)
Täällä on ainankin yksi autohörhö =) Oon muuten huomannut, että samanhenkistä seuraa on näistä piireistä vaikea löytää, vai onko joku salainen paikka, mihin kaikki liikkuvista vempeleistä kinnostuneet on sullottu, jos on, ni mä haluun mennä sinne ;D
Itse asun Turun seudulla, mutta myös Helsingissä tulee käytyä kesäaikaan aina silloin tällöin, ja olinhan mä eilenkin mamassa.
Autoista oon ollu kiinnostunut jo pienestä pitäen ja vaikka muten olenkin jonkinverran homomainen, niin autoista tiedän aika tavalla. Aika hassu yhtälö, neiti joka vaihtaa öljyt autoonsa. Niin, ja kyllä tuo sisustaminenkin sujuu, ja pakkelia oli eilenkin naamassa ihan riittävästi :D
Hyvä että muitakin on... olisko ideaa lähteä porukalla pääsiäisenä ACS:un?
Katsoppas postilaatikkosi tokyo84..
Bussikuskeista on muuten homoja yllättävän suuri osuus. Ehkä erikoisemmat työajat sopii paremmin perheettömille homoille kuin breedereille. Saa iskeä silmää kun tulee mun ohjastaman bussin kyytiin;)
Autoharrastuksissa noin muuten en ole kyllä edes tullut huomanneeksi että pitäisi erikseen olla homojen "autokerho". Paitsi ehkä silloin kun joku pinkiksi tuunattu auto on mielestäni ihana ja miehekkäämpien miesten mielestä ihan hirveä.
En tarkoita että pitäisi perustaa vino autokerho, olis vaan kiva vaihtaa ajatuksia yhteisestä harrastuksesta ja kyllähän siihen pinkin näkökannan saa... kai.
Olen kyllä huomannut että bussinkuljettajissa on paljon homppeleita ja se on vaan hyvä, vaikka en itse juuri julkisia käytäkkään.