Itseinho

  • 1 / 2
  • KevytOlo
  • 15.12.2006 19:08
Mikä saa ihmisen vihaamaan itseään? Ärsyttää, kun olen jatkuvasti vertaamassa itseäni muihin ja löydän itsestäni jos jonkinlaista vikaa ja toisista aina jotain, miksi ovat parempia kuin minä ja se saa vihaamaan itse'ni vaan enemmän. Inhoan ulkoistaolemustani enkä ole "sisältäkään kaunis". Koulussa joitain välituntikamuja löytyy ja netista muutama, mutta eipä paljon muuta. Toisaalta kaipaisin kavereita, mutta olen jo sen verran tottunut olemaan omissa oloissani etten varmaan osaisi enään olla kavereiden kanssa vapaa-aikana. Joskus tulee chatista joku vanhempi mies etsittyä (olen 18v) ja sen kanssa sitten jotain nopeeta seksiä, kun ei oikein muutakaan tekemistä ole. Kai se on tavallaan läheisyyden hakua, mutta alkaa jo maistumaan puulta se. Poikaystävästä tulee aina silloin tällöin haaveiltua, mutta kenetpä minä saisin. Tällä paikkakunnalla, kun ei oikein seuraa löydy (ainakaan minulle) ja kaukosuhteet on syvältä.

Tulipa taas tilitettyä vähäsen. Mut koittakaa kestää.
  • 2 / 2
  • Enter
  • 15.12.2006 22:21
Miten sinä et ole tajunnut että negatiiviset käsitykset omasta olemuksestasi voivat olla täysin valheellisia. Voitko yrittää katsella itseäsi hieman toisin? Ehkä et olekaan yhtään hullumpi tapaus. Lopeta itsesi vertaaminen toisiin ja ala tekemään pienin askelin työtä sen teen minkälainen mies haluaisit olla ja mitä asioita haluaisit tehdä elämässäsi. Toteuttaisit siinä sivussa omat unelmasi. Unelmien eteen kannattaa tehdä työtä. Olet vasta 18v ja elämä on todellakin edessäsi. Yritä tehdä ja kokeilla mitä erilaisempia juttuja niin itsetuntosi vahvistuu. Mene mukaan joukkoon tummaan äläkä välitä, mitä sinusta sanotaan. Jos paikkakuntasi on tylsä ja tyhjä, on sinun muutettava sieltä pois, koska se ei muuksi tule muuttumaan. Onnea mukaan!