Etasuhde ja seksi

  • 1 / 7
  • Jesper
  • 25.10.2006 23:37
Mietin tassa etta miten yleensa toimii jos on suhteessa ihmisen kanssa, jota on mahdotonta nahda saannollisesti valimatkan takia. Pitaisiko omistautua sille toiselle taydellisesti vai onko hyvaksyttavampaa paatya jakamaan yonsa jonkun toisen kanssa kuin normaalissa suhteessa, jossa on mahdollista viettaa aikaa rakkaansa kanssa saannollisesti...
  • 2 / 7
  • JohnnyFinland
  • 26.10.2006 0:15
Keskustele asiasta kaukorakkaasi kanssa. Muiden hyväksynnällä ei ole väliä.
  • 3 / 7
  • Jesper
  • 26.10.2006 14:21
Juu.. En olekaan hakemassa muiden hyvaksyntaa. Mietin vaan etta miten on mahtanut muilla toimia jos on samanlaisessa tilanteessa
  • 4 / 7
  • martin
  • 26.10.2006 14:31
Minulle suhteen rakkaus merkitsee sitoutumista. Muut vaihtoehdot eivät ole olemassa. (10 vuotta etäsuhdetta (kahden maan välillä).) Sitoutuminen vain yksinkertaisesti tapahtuu.
  • 5 / 7
  • kesäpoika
  • 26.10.2006 14:52
Täällä käytiin elokuussa aiheesta keskustelua otsikolla Vapaasuhde. Mä en usko että vapaan suhteen ongelmat/hyvät puolet eroaisi merkittävästi sen perusteella asuuko toinen lähellä vai kaukana, niin että ne on varmaan ihan käyttökelpoisia ajatuksia. :) Yleisyydestä ja hyväksyttävyydestä en tiedä mitään..
  • 6 / 7
  • Jesper
  • 26.10.2006 22:57
Kiitos kesapoika. Keskustelu vapaasuhde oli suunnilleen sellainen mita olinkin hakemassa takaa :)
  • 7 / 7
  • jonnadonna
  • 28.10.2006 0:34
Onko tää totta että Savonlinnasta ei löydy 18-25 vuotiaita homoja mistään?
Joka kiven oon kääntäny ja niitä ettinyu mut mistää ei tunnu tärppäävän!

Mites Kuopio/Tampere? millainen meno siellä? Oon ajatellu muuttaa sinne enskesänä opiskelun perässä ja pitäis tietää et löytyykö sieltäpäin tolla ikähaarukalla miehiä? :)