Bileet Turussa

• 1 / 5
  • Schlager
  • 16.9.2006 18:23
Hei!

Kuinka moni on käynyt SETAn bileissä Turussa? Itse olen käynyt kerran ja minusta ne eivät vaikuttaneet mitenkään ylisateenkaarevilta, vaan tuntui, että kaikki olivat sinne tervetulleita. :) Kukaan tosin ei tullut juttelemaan kanssani ja vain kavereiden ja työntekijöiden kanssa tuli Klubilla jutustelua. Taisin näyttää tarpeeksi trendien ulkopuoliselta ja vastenmieliseltä... Tosin olen melko ujo.

Kertokaapa kokemuksianne Klubilta. :)
Juu, olin paikalla. Olin vain pari tuntia. Valitettavasti "musiikki" oli pelkkää beat-räpellystä, melodioista ei ollut välillä tietoakaan. Mietin vain, pitikö yleisö oikeasti kuulemastaan vai oliko se sen verran humalassa, että kaikki kelpasi. Joidenkin kohdalla se oli vain jälkimmäistä. Kuitenkin kun oli maksanut sen 6 euroa, niin ei viitsinyt olla ihan heti lähdössä.

Onko muuten yleensäkin homodiskoissa musiikki tuollaista persoonatonta remiksausta koko ilta täynnä?
Klubin musiikki vaihtelee tietenkin sen mukaan kuka on illan DJ. Viime kerralla tiskijukkina toimivat DJ Seb ja Defa. Ainakin Seb soittaa yleensä enemmän konemusiikkia ja henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että hyvä niin. Olen nääs hyvän konemusiikin ystävä. ;o) Ensi kerralla (4.11.) levyjä pyörittelee DJ Lara, joka soittaa ilmeisesti enemmän listahittejä ja ehkä hieman ns. melodisempaa musiikkia.

Kaikkiahan ei tietenkään koskaan voi miellyttää ja olipa musiikki sitten millaista tahansa niin aina löytyy asiakkaita, joiden musiikkimakuun se ei istu. On kuitenkin mukavaa, että bileissä on edes jonkin verran valinnanvaraa.

P.S. TuSETA:n järjestämien bileiden aikataulu ja DJ-miehitys löytyy seuraavasta osoitteesta: http://www.tuseta.fi/tuseta/setandisko/index.html
DJ Laran musa kyllä vetoaa taas muhun enemmän. Kiitos vaan eilisestä! (Vaikkei taida täältä tieto Laralle saakka valua...)

Klubi on tilana suht ok, mutta sohvien häviäminen siitä tanssilattian reunalta oli mielestäni selvä huononnus. Nyt aktiviteetit rajoittuu lähinnä tanssilattialla pomppimiseen tai kännäämiseen. Lutustelulle on vähän heikosti sopivia paikkoja ;-)