Missä Porin sateenkaarikansa?

• 1 / 6
  • Kahvisuukko
  • 25.5.2006 17:46
Missä luuraavat Porin "vinokkaat"? Setan sivulle olen eksynyt vain silloin kun edellisistä bileistä on kulunut jo kauheasti aikaa, eikä tulevista mitään tietoa.. Olen kyllä onnellisesti parisuhteessa, mutta olisi mukavaa tutustua muihin samankaltaisiin tässä ihmeellisessä kaupungissa. Tutka kyllä piipittää töissäkin vähän väliä, mutta tuntuvat nuo lepakot niin piiloutuvan luoliinsa ettei mitään kontaktia saa keneenkään. Käykö porukkaa esim. koirallisten tapaamisissa tms? Olisiko kiinnostusta jonkinlaiseen yhteiseen touhuun esim. tapaamisiin kahvin/olusen kera..? Laittakaas viestiä. :)
  • 2 / 6
  • leijona69
  • 26.5.2006 22:39
Joo, mitä Porissa tapahtuu??? Eikö kukaan viitsi vaivautuu järjestää mitään? Olen kans odotellu jotain... Edes Jazzeille??? vois vaikka tullakin, oma kulta siellä jossakin Porin seudulla... oikeesti tuleehan Evakin sinne esiintyy...
  • 3 / 6
  • Kahvisuukko
  • 27.6.2006 7:13
Onko Satakunnasta lähdössä väkeä Prideen? Forkia ainakin täytyy käydä katsomassa! :)
Hieman kuolleita tässä ehkä herättelen, mutta on se kysymys edelleenkin ajankohtainen koska on se Pori sen verran hiljainen. Mahtaako siellä vieläkään olla mitään glbt ryhmiä tai tapahtumia tai mitään ylipäänsä mistä voisi edes hitusen verran kiinnostua?
Niin, ja on se Porin Seta myös aika lailla saamaton, joten ei sieltäkään suunnasta mitään.
  • 5 / 6
  • 100seta
  • 2.9.2008 1:38
Kyllä Porissakin tapahtuu... Bileet ovat olleet kesätauolla, mutta ensiviikonloppuna (6.9.) juhlitaan taas. Satakunnan SETA toimii aktiivisesti, mutta vapaaehtoisvoimin. Mikäli omanlaista toimintaa ei vielä ole tarjolla, ehdotuksia otetaan mielihyvin vastaan ja aina on tilaa uusille aktiiveille, jotka haluavat lähteä mukaan järkkäämään toimintaa. Tervetuloa!
http://www.100seta.net
  • 6 / 6
  • Nuori Porista
  • 22.9.2009 9:16
Eipä ole kovin vilkasta ollut Porissa tai lähialueilla htbli-toiminta nuortenkaan osalta. Porin sateenkaarinuoret on jätetty aivan täysin ulos kaikesta, ei ole juurikaan nuorille suunnattuja bileitä, ryhmiä tai muutakaan toimintaa. Tähän toivoisin parannusta PIKAISESTI! Tarvetta kyllä on!