hedelmöityshoito Virossa

• 1 / 2
  • tazza
  • 15.5.2006 21:00
Heips... onko kenelläkään kokemuksia hedelmöityshoidoista Virossa? Mikä klinikka, entä voiko asioida suomenkielellä?
Olen joitakin nettisivuja löytänyt mutta olisi kiva keskustella ja saada tietoja kokeneilta? Miten pitkä prosessi se on? ja ja ja ja...kysymyksiä tulee kyllä vaikka kuinka paljon eli ilmoittautukaa kaikki jotka siitä jotain tietää!!!
  • 2 / 2
  • neena
  • 31.5.2006 9:25
miksi lähteä viroon? voi olla että siellä on halvempaa, mutta toistaiseksi palvelua saa myös suomesta. ja itse olen kokenut sen turvalliseksi ja ystävälliseksi... nyt rv 15 + 3. voi kyllä olla että muutaman vuoden päästä alkaa itsekin kiinnostaa viron toiminnot, jos suomessa kielletään hoidot jos pikkuiselle tahtoo sisarusta :/

ystäväni kävi kauneusleikkauksessa virossa piritan kaupunginosassa, ja siinä samassa rakennuksessa oli hedelmöityskilinikka. laatukirurgia oli firman nimi, voi olla että googlettamalla löytyis osoite, ja sen avulla myös hed.klinikan tiedot. palvelu oli kyllä siinä yläkerrassa kauneuspuolella hyvin ystävällistä ja asiantuntevaa. he puhuivat myös välttävästi suomea. kannattaa varmaan laittaa mailia tai soitella ja kysellä. kyllä sieltä neuvotaan. laitahan tietoa jos saat lisää selville, kaikki mahdollisuudet saattavat olla hyvinkin tarpeellisia tulevaisuudessa :)