Hiusvahat

• 1 / 7
  • Poju3
  • 7.3.2006 21:57
Itseäni alkaa pikkuhiljaa korpeamaan tämä ainainen hyvän hiusvahan etsiminen, joten vinkkejä kaipailen. Eli haussa olisi tuote, joka ei olisi siinä mielessä "geelimäinen" että se ei kovettuisi tai kuivuisi paikalleen, ja sen olisi kuitenkin annettava jonkin verran kiiltoa ja aika paljon tukea.

Ennen käytin Cutrinin Speedy Wax (?) hiusvahaa, joka oli väritön, hyytelömäinen, kiiltoa ja tukea antava ja mielestäni erinomainen tuote. Ei kuivunut liimaksi paikalleen ja myöhemmin uudelleenmuotoilu onnistui. Tuota vain ei enää valmisteta, tai ainakaan sitä ei mistään saa. Nyt onkin sitten kokeiltu vaikka mitä, viimeisinä Cutrinin Chooz Crystal control, joka omissa hiuksissani on luokattoman surkea, sekä Osis G-force, joka taas on kamalan liimamainen perusgeeli.

Toivottavasti joku osaa auttaa, ennenkuin menetän järkeni ja kaikki rahani ostaessani jokaisen vähänkään sopivalta kuulostavan tuotteen. Kiitos.
  • 2 / 7
  • Alesso
  • 7.3.2006 23:24
Kokeilepa Ameriikan ihmettä; DAX -wawe and groom hair dress". Pysyy kuin tauti ja eikä lähde pois kuin taltalla ja vasaralla...tai ainakaan yksi pesukerta ei riitä..;)
Niitä on kaupan kahta sorttia; punaisessa ja sinisessä purkissa. hintaa taitaa olla jotain USD2 luokkaa...saatavuus Suomessa on varmaan kyseenalaista, mut jos itse tai joku tuttusi piipahtaa jenkeissä, niin laita asialle drugstoreen! Jos ei, niin voin minäkin sulle näytteen tuoda seuraavan kerran kun Nykissä pyörähdän. Mulla on itsellä punanen purkki...ja sen verran riittoisaa on ahkerassakin käytössä, että lienen jo 2 vuotta samasta purkista kaivanut...;)
  • 3 / 7
  • Tapani
  • 8.3.2006 15:02
Daxia myy ainakin HairStore 7 egee kpl, myös verkkokaupassa. Sitä mä käytin hurjassa nuoruudessani 90-luvulla purkkitolkulla. Omistan todella paksut ja tuuheat hiukset ja tuote sopi mulle erinomaisesti, varsinkin kun tukka oli leikattu lyhyeksi. Joku ohuempihaiveninen joskus valitti että Dax on liian vahvaa ja lässäyttää hiukset pitkin päänahkaa.
Hangataan kämmenissä lämpimäksi ja levitetään, ei liikaa tai joudut pesemään liiat pois. Kannattaa kokeilla €:-)
  • 4 / 7
  • jakel
  • 8.3.2006 22:59
Ite oon tykänny Osis + :n harmaasta messup -vahasta. Ei yhtään tahmaava koostumus, vaan suorastaan ilmava, mutta pitää todella hyvin hiukset vaikka keesilläkin, on helposti muokattavissa uusiksi,mutta pitää ainakin mulla vaikka pari päivää hiukset asennossaan. :)
  • 5 / 7
  • mustikka
  • 23.3.2006 21:24
pidän eniten Murray´s beexwaxista, sopii hyvin rastoille, tuoksuu hyvältä.
  • 6 / 7
  • Pettynyt
  • 4.4.2006 19:23
Itse olen käytellyt fructis vahaa. On ihan mukava, mutta ei ehkä ihan tarpeeksi vahvaa :( Ja on ehkä liian geelimäinen, eli kuivuu kovaksi ja hiuksia ei voi sen jälkeen uudelleen muokata...
Olen kokeillut myös jotain Ois'n vahaa, mutta oli kamalaa kun se ei "kuivunut"! Hiukset jäivät sellaisiksi rasvaisen oloisiksi...yök!

Eli itsekkin etsiskelen sopivaa vahaa :)
  • 7 / 7
  • BearTrap
  • 5.4.2006 10:31
American Crew'lla on hyviä vahoja, etenkin kevytvaha (sininen etiketti), johon voi sekoittaa toista, kiiltoa tuovaa vahaa. Saman valmistajan Thickening Lotion on myös kelpo tuote, joka ei jähmetä hentojakaan hiuksia tikuiksi.