Missä vika?
Nicci Projotor valitteli tuolla toisessa keskustelussa kun ei ole viellä "kunnon" miestä löytynyt ja minua jäi asia vaivamaan siksi....en voi olla kysymättä Pojotor:lta.
Etkö ole koskaan ole löytänyt sitä "kunnon" miestä? Vai ei ole lähi-aikoina löytynyt? Kauanko olet etsinyt? Missä luulet että on vika kun ei löydy?
Parahin viisas homo :)
Kunnon miehiä on kyllä löytynyt - en ole enää ihan poikanen - mutta kuka on ollut naimisissa, kellä on muuten vaan ollut toinen mies, seksitarpeet ja -toiveet eivät ole menneet yksin ja onhan noita syitä. En ollenkaan kuvittele olevani se viaton pulmunen, jossa ei ole koskaan mitàän vikaa, mutta menemättä nyt yksityiskohtiin, totean vaan, että yhdet meistä eivät koskaan tunnu päätyvään pysyvään parisuhteeseen, toiset taas päätyvät hyvinkin nuorena ja kolmannet sitten kypsemmällä iällä. Minusta täällä Ranneliikkeessäkin tuntuisi olevan hyviä esimerkkejä kaikista. Itse koen ainakin nyt olevani tuota ensimmäistä sarjaa ja siksi olen oikeasti kiinnostunut homovanhainkodista. Minua ei gettoutuminen huolestuta, vaan paljon enemmän se, että saan vanhainkodissakin olla oma itseni, jota henkilökunta kunnioittaa ja kohtelee asiallisesti ja ystävällisesti vaikka saatan hompsahtaa, hörpiskellä viiniä, puhua miehistä, tilata Gay Timesia tms.
Ok, menemättä yksityiskohtiin, koettko että et tämän hetkisessä tilanteessa pysty toteuttamaan itseäsi sellaisena kun halusit, kirjoitit:"Vaan paljon enemmän se, että saan vanhainkodissakin olla oma itseni, jota henkilökunta kunnioittaa ja kohtelee asiallisesti ja ystävällisesti vaikka saatan hompsahtaa, hörpiskellä viiniä, puhua miehistä, tilata Gay Timesia tms."
Asutko tällä hetkellä niin vanhoilisessa maassa että se ei ole mahdollista vai estääkö ammattisi/asemasi sen? Vai taisin ymmärtää kaiken kaikkiaan asian väärin..?
Oletko koskaan ajatellut olla myös hieman "avarakatseisempi"?
Itse olin aika pitkää yksin koska ei löytynyt tarpeeksi miehekästä miestä ja muustakin kun pelkästään seksistä kiinostunutta(tarkoitan asenteella:Minä&minun orgasmi, tulee ensi sijaisesti) sekä myös siitä syystä että olin myös kiintynyt siivoamaan pidemmän aikaa "kaappiani".
mutta sitten yhtenä kauniina päivänä kun sitä vähiten odotiin...BAM! Mutta se siitä tarinasta..
Itse koitan hoitaa vanhainkoti asian hyvin pitkälle myös hyvein ystävien avulla, tarkoittaen että pitäen hyvää huolta ystävverkostostaan, eli never been alone-asenteella.
Parahin Viisas Homo :)
Olet ymmärtänyt perusteellisen väärin. Olen ollut ulkona kaapista vuosikymmeniä ja elän kaikissa suhteissa mukavaa ja hienoa elämää, jopa tantereilla, joille en olisi koskaan kuvitellut pääseväni silloin vuosiymmeniä sitten kaapin ovia raoitellen. Minä tarkoitin viestissäni ihan sitä mitä siinä lukee: jos/kun ei ole partneria, jonka kanssa viettää vanhuuden päiviä, minä en halua joutua esim. suomalaiseen vanhainkotiin, jossa henkilökunnan asenteista ei voi tietää, jossa alkoholin käyttö on kiellettyä/säännösteltyä jne jne jne. En nyt väitä kauheasti tietäväni juuri tämän päivän tilanteesta Suomessa, mutta vanhojen sukulaisten kokemukset ovat olleet tyrmäävän karseita. Summa summarum: purkaukseni ei nyt mitenkään erityisesti koske omaa parisuhdetilannettani tänään, vaan toivettani siitä, millaisessa ympäristössä voin viettää loput ajat, kun en ehkä itse enää pysty ihan kaikista asioista itse huolehtimaan.
Nyt ymmärsi, näin sitä tulee väärin ymmärrettyä toisen tekstiä.
Olen itse ajatellut että olisikohan sellainen oma hoitaja mahdollista palkata, vuosien päästä kun sitten omaa sen vaipanvaihto tarpeen..?
Ja myönnän silti että kun olet noinkin monessa paikassa asunut etkä ole enää mikään poikanen, ei silti ole vaan tärpännyt vaikka tarjolla on ollut melkein koko maailma?