Olympialaiset .

• 1 / 5
  • milo
  • 10.2.2006 22:06
Tänään ne sitten alkoi nuo Torinon kisat .

Mitenkäs on ollaanko me sateenkaariporukka urheiluhullua kansaa ja kannustetaan suomalaisia menestykseen seuraavat 2 viikkoa .

Entä mistä lajeista ja montako mitallia suomi saa kisoista ????

Itse urheiluhulluna aijon katsella kisoja aina kun vaan mahdollista .

Mitalleja odotan lähinnä mäkimiehiltä , yhdistetystä , alppilajeista ja jos hyvin käy myöskin miesten jääkiekko joukkueelta .

Tuskin maastohiihdosta ainakaan mitalleja tulee , sen verran alamäkeä on se laji viimme aikoina mennyt .
  • 2 / 5
  • Sport
  • 13.2.2006 11:10
Itse urheiluhulluna en katso yhtään lajia. En myöskään arvosta kisoja yhtään ja minulle on ihan yhdentekevää, vaikka koko Suomen joukkue olisi jäänyt kotiin/ jää ilman mitalin mitalia.

En muutenkaan seuraa lainkaan urheilua. Lööpeiltä ei voi välttyä, mutta itse urheilusta olen autuaan tietämätön. En varmaan osaisi sanoa minuutin, metrin tai kilon tarkkuudella yhdenkään lajin tulosta. Omassa lajissani olen kuitenkin aikoinaan ollut nuorten maajoukkueessa, ehkä sain silloin yliannoksen kaikenlaista kilpailua.
  • 3 / 5
  • japa
  • 13.2.2006 11:25
Tulee tsekkailtua suomalaisten vahvoja lajeja, jos satun olemaan kotona ja on tyhjää aikaa. Mäkihypyn katsoin, samoin lumilautailun, joka on päheän näköistä puuhaa.
  • 4 / 5
  • tikru76
  • 4.3.2006 11:50
tulihan noita kisoja katsottua miten suomalaiset pärjäsivät..