Kiimatipat

• 1 / 8
  • Kimmoke
  • 22.1.2006 19:38
Mitä mieltä olette kiimatipoista? Itselläni tulee todella helposti ja joskus oikein hävettää olla etumus kosteana, kun makuuhuoneen puolelle pitäisi siirtyä. Onko se teistä iljettävää ja onko muilla vastaavaa ongelmaa?
  • 2 / 8
  • Damon
  • 22.1.2006 20:35
Mulla aivan sama homma ;) Ei oo kukaan valittanut, mutta välillä kyllä vähän nolottaa....
  • 3 / 8
  • arkadas
  • 23.1.2006 7:16
Luonnollisessa asiassa jotain hävettävää? Ilmiö on tuttu varmasti kaikille, eikä siinä (mielestäni) ole mitään hävettävää. Luonnollinen juttu, luonnollisessa "tilassa";).
  • 4 / 8
  • nordstar
  • 9.3.2006 0:03
Jep jep, kovasti se tahtoo vuotaa minullakin. Koskaan kukaan ei ole karkuun juossut ja toisinaan saan asiasta (positiivista) kommenttia.
  • 5 / 8
  • Olli S.
  • 9.3.2006 1:08
Minun mielestäni kiimatipat ovat yksi kiihottavimmista asioista seksissä. Ne ovat eräs fyysinen osoitus kiihoittuneisuudesta. Kiimatippojen kanssa on upeeta leikkiä osana seksittelyä. Eläköön Cowperin rauhaset! :)
Ihmettelen miten tipat tulevat ja kostuttavat penikseni pään. Ihan pieni juttutuokio jonkun kundin kanssa saattaa seksuaalisesti kiihottaa. Asian huomaa viimeistään vessassa käydessä. Usein olen ajatellut tuleeko vastapuolellekkin samanlainen seksuaalinen tunne?
  • 8 / 8
  • Heppuli
  • 6.1.2009 16:01
mulla on toisin päin: tippoja ei paljon tule (pitää olla hyperkiihottunut tai kiihottunut tosi kauan aikaa yhteen putkeen, että tulee edes jonkin verran) .... ja minä kun niin tykkäisin niistä tipoista ...

ja aika moni, jonka stondiksia on 'tarkkailtu', on myös ollut 'tipaton' ....

voisikohan tästä aiheesta joku tehdä tilastollisen tutkimuksen ... korreloituukohan tipallisuus/tipattomnuus johonkin muuhun seikkaan ....

onkohan se niinkin, että jos on hyvin iso pipp.... niin ne tipat jäävät matkan varrelle sinne putkistoon?