Aina yksin?

Pitääkö kaikkien homojen muuttaa kaupunkiin? Itse asun maaseudulla ja tuntuu että jo se on sellanen asia mitä useat pelkää. Tykkään itse myös käydä kaupungissa, mutta työn vuoksi asun maaseudulla. Muutenkin tuntuu, että tämmönen rauhallinen kaveri, joka ei juokse baareissa joka yö ei kiinnosta ketään.
  • 2 / 3
  • tiuhti
  • 2.1.2006 15:03
Luulisin että meikäläisissä on ihan yhtä paljon kotihiiriä kuin bilehileitäkin. Seksuaalivähemmistön on vain huomattavasti vaikeampi törmätä kumppaniin arkielämässä kuin heteroiden, joten ei kai ole ihme että seuranhaku tiivistyy baareihin. Siinä on tietysti se ongelma, että miten siellä sitten tunnistaa ne ihmiset, jotka ovat liikkeellä ns. "käytännön pakosta" ja ketkä viihtyvät joka viikonloppu? Ja siihen kun lisätään vielä se, että ne jotka eivät baareissa viihdy, siellä harvemmin käyvät, niin kahden samanmoisen kohtaaminen käy aika hankalaksi.

Mutta no hätä. Internet on myös ihan hyvä seuranhakufoorumi, ja mistäs sen tietää, onni voi kävellä vastaan ihan missä vain. Tietysti kohtaloa voi vähän auttaa liikkumalla edes silloin tällöin meikäläisten suosimissa paikoissa.

Älä vaivu epätoivoon... kuka tietää mitä tuleva vuosi tuo tullessaan!
:)
  • 3 / 3
  • suomiboy
  • 11.1.2006 0:38
ei tarvi muuttaa itekki asun pienellä paikkakunnalla ja mua ainaki kiinnostaa just tollanen kaveri kun sä ja jos sä haluut keskustella/tutustua niin vastaile:)mustaki tuntuu joskus että pitäs muuttaa johonki isompaan kaupunkiin mut sitä en oo vielä ainakaan tehny kun on täälä vaki työpaikka eli jos kiinnostaa niin vastaile jotain