Rovaniemen bilepaikoista

• 1 / 5
  • Kewl
  • 13.12.2005 12:43
Minneköhän Rovaniemellä kannattaisi suunnistaa joulun pyhinä ja uutena vuotena, jos mielii edes nähdä sateenkaarikansan edustajia? Ainakaan Setalla ei ilmeisesti uuden vuoden bileitä? Raahaudunko siis kiltisti Dorikseen, vai olisiko parempia ideoita?
  • 3 / 5
  • SaBB
  • 13.12.2005 19:56
Itse ainakin Dorikseen tai Tivoliin olen menossa, jos ei mitään hirveitä draamoja synny. Ei meillä täällä mitään kaikkia kokoavaa baaria ole, mutta itse pidän enemmän Doriksesta kuin Tivolista. Harmi vain että alensivat ikärajaa :( Doriksessa... Ja onhan meillä nuo Nite Train ja Roipparikin, mutta ainkaan minua ei tule niistä löytämään, liian nuorekasta porukkaa.
  • 4 / 5
  • nightflyer
  • 14.12.2005 15:56
pari kertaa doriksessa käyneenä voin kyllä sanoa, että ihan tasokas paikka, ja taitaa sieltä muutama vinokaskin aina silloin tällöin löytyä. olisiko kyseessä joku homojen suosiminen, kun pääsin sisälle vuoden alaikäisenä, kun oli k20 ja olin muutaman vuoden vanhemmassa miesseurassa :D voihan joku baari olla homobaari ihan vain siksi, että sinne kaikki homot tietävät "kokoontua"
  • 5 / 5
  • Plush
  • 22.12.2005 0:02
Tivoliin meinasin minä, ainakin tapanina. Southfork Soundmachine taitaa soittaa silloin, jos muistan oikein. Doriskin kyllä kelpaisi, mutta sinne ei jostain syystä kestä mennä ilman tukevaa humalatilaa.