Hölmö gallup :)

• 1 / 29
  • Juhlaväki ry
  • 11.12.2005 17:32
Olemme tässä suuren ystäväjoukon kanssa käyneet kiivasta keskustelua miesten elinten koosta (kyllä, kuulostaa typerältä, tiedämme sen). Emme tunnu pääsevän yhteisymmärrykseen mielipiteistä, joten päätimme panna pystyyn tällaisen hieman hölmön gallupin. Eli kertokaapa nyt ihmiset, mikä on teidän mielestänne pieni, mikä taas kovin iso ja mikä sellainen ihanne-mitta? Gallup on kovin kevytmielinen, mutta toivomme silti asiallisia vastauksia, kiitos! Ja rempseää pikkujoulu-aikaa!!
mun mielestä alle 15 alkaa olla pieni, yli 18 taas näyttää omaan verrattuna isolta. eli siis omaa pienempi on pieni ja omaa isompi iso:D 20 cm on haamuraja...
  • 3 / 29
  • cucumber
  • 11.12.2005 18:06
hauska gallup, hehhehee! Mun mielestä pieni alkaa olla alle 13cm ja iso yli 16cm. Semmonen just 13-16cm on ou jeah :)
  • 5 / 29
  • varustamo
  • 11.12.2005 23:56
oon aikalailla samoilla linjoilla tuon cucumberin kanssa. 13-15cm on ihanne-mitta.
  • 6 / 29
  • pistorasia
  • 11.12.2005 23:59
Tää juttu menee näin. Alle 12 senttinen on pieni. Yli 19 on iso. Siinä välissä on keskikokoiset ja suurin osa miehistä. Tikut eivät kuitenkaan ole kivoja, paksuutta pitää myös olla. Alle 10 senttiä ympärysmitaltaan on pieni ja yli 15 senttiä on jo isoa luokkaa. Sitten kun on yli 19 senttiä pitkä ja yli 15 senttiä paksu aletaan jo huudella hoosiannaa :))) Mun ihanne on semmonen 18-20 senttiä pitkä ja 15-16 senttiä paksu- se mahtuu vielä joka paikkaan.

Paitsi, että se kullinkantoteline on kuitenkin aika tärkeä myös ...
18-20cm pitkä ja 15-16cm paksu..? HUI!! Minä ainakin säikähtäisin jos joku sellaista tulisi eteeni heluttamaan..kyllä meitsi on kanssa sellaisen 12-15cm kannalla (eli ns. "normaali" :) ). Nam! Paksuudesta en osaa sanoa.
lyhyesti:

01-12 x 3-4 = S
12-16 X 4-5 = M
16-19 X 5-6 = L
19-23 X 6-7 = XL
23-26 X 6-8 = XXL
  • 9 / 29
  • Commuter
  • 12.12.2005 3:44
Nämä ovat siis normituksia Suomen olosuhteisiin?? - Saksassa skaala menee kai ylemmäksi, vanhassa liittolaismaassa Japanissa taas paljon alemmaksi, Kiinassa sille välille kai...
  • 10 / 29
  • predatorboy
  • 12.12.2005 12:54
Jaa-a, oman kokemukseni perusteella 16 cm pituutta ja 4 cm leveyttä, se on ihan yes. Itellä isompi (en sano kuinka paljon!!!), joten ei tartte paljoa miettiä miltä toiselta tuntuu tai ihmetellä jos kaveri sanoo että riittää jo. Isoissa koko-ongelma...

-saalistajapoju-
Tuo tapiirin mitta-taulukko on aika hyvä :) Itelläni on pituutta n.13,5cm ja aika samankokoisten kanssa olen eloni aikana saanut temmeltää. Eli ilmeisesti se on aika keski-mitta....Ja hyvä sellainen.
Oh, predatorboy olisikin sitten hyvä saalis! Ideaali tietysti on, että ison omaavaat ja ne jotka niitä osaavat käsitellä kohtaavat. Muuten suurin kaikista on yhteensopivuuden ongelma!
  • 13 / 29
  • mittarimato
  • 12.12.2005 18:48
Mun ominaisuudet menee tuonne L/XL taitekohtaan. Kuulostaa varmaankin naurettavalta, mutta mulla on lepotilassa pieni, mikä aikoinaan aiheutti mulle suurta huolta siitä, että värkki on liian pieni. Oletin että muiden pelit laajenevät tositoimissa samassa suhteessa kuin omani, ja olin aika epätoivoinen. Käytännössä on sitten osoittautunut että toisinaan olen ollut liian suuri. Jos partneriin sattuu, niin lysti loppuu. Mä taas olen ollut hieman kateellinen niille joilla on rentoustilassa komea peli. Se on musta miehekäs. Mutta silti olen isoksi osannut luokitella vasta sellaisen joka on meikäläistä suurempi. Pienemmissä on se "ongelma" (siis ei oikeasti mikään ongelma vaan ero) että kun on tottunut käsikopelossa omaan kokoluokkaan, niin kovasti pienempi jättää vähän kouran tyhjäksi.
Niin kyllähän se oma muodostaa jinkinlaisen standardin. Olisko sitten ihanne, että partnerilla olisi samankokoinen, mitä mieltä ootte te joilla iso on?

Aika perkeleellistä on sekin, että jos on vuosia saanut isoa ja sitten tulee ero, niin vastaan tulee todennäköisesti pienempiä. On siinäkin totuttelemista. Nimimerkillä kokemusta on. Siinähän menee hyvät ja opitut taidot ihan tärviölle :) Ainoa inha lohtu on se, että tuskin se x sille isolleen löytää yhtään sen helpommin hyvää käsittelijää. Vähän kuten olemme ylhäältä voineet lukea.
  • 15 / 29
  • predatorboy
  • 13.12.2005 14:46
Niin, mikä ettei. Siinä onkin sitten se yhteensopivuusongelma, mielihalujen jyrätessä järjen ja sydämmen edelle...

-saalistajapoju-
Niin, mutta jos ajattelee, että ihanteellisessa suhteessa kumpikin osapuoli saa ja voi antaa mitä haluaa. Silloin on epäbalanssia, jos toinen ei kestä mulkkua sen koon vuoksi. Etenkin kun ajattelee, että on muita, joille se on ok. Ei ehkä tärkein osa yhteensopimattomuutta, mutta osa. Ehkä poliittisesti epäkorrekti osa. Ja asia, joka voi edesauttaa pettämistä eli sopivampien kumppanien kokeilua.
EU-standardin mukainen miesten penisten kokoluokitus:

Pieni, keskikokoinen, suuri, extra large, ihan vitun iso, saaks tota valkoisena.

:)
  • 18 / 29
  • MelkeinKiltti
  • 14.12.2005 17:16
Pieni peli on pieni. Sanoisin että alle 10-senttinen on pieni. Niin pieni että voisi jo hävettää :-) Iso on taas kokoluokkaa puolen litran kaljatölkki :-)
Loppujen lopuksi vähät siitä koosta, tärkeämpää on se taito.
On sitä kerran,pari, useamminkin tullut nähtyä tähtiä. Tosin täysin väärästä syystä. Tekee meinaan törkeän kipeää jos sen työntää sinne tyylillä "kerrasta pohjaan saakka".
Kaikkein kivointa on leikkiä juuri n.16-18cm pitkällä pelillä.
Hiukan käyrä ylöspäin ja olen myyty!
Entäs sitten jos on semmoinen 20 cm melkein kaljapullon paksuinen ja voimakkaasti käyrä alaspäin?
  • 21 / 29
  • MelkeinKiltti
  • 15.12.2005 7:15
->20 cm
iiiiiiiiiiiiiikkk!!! Allekirjoittanut ottaa hameenhelmoista kiinni ja juoksee karkuun (noin kuvainnollisesti sanottuna)
Joku voi pitää siitä ja toiselta katoaa halut samantien. Mä pidän ns. kohtuukokoisista joilla pystyy leikkimään ja mahtuu sisälle repimättä paikkoja niin että vielä viikon kuluttua kankut hakee toisiaan.Tai että olo on kuin olisi ns naitu pesäpallomailalla.
  • 22 / 29
  • Toinen homo
  • 20.12.2005 19:49
18 cm pitkä ja ranteen paksuinen. Mutta mulla onkin aika ohuet ranteet. ;)
Tuo standardiluokitus on aika mainio ajatus... Smo:n kanssa samaa mieltä - konstilla koinitaan. Eihän se värkki vaan miten sitä käyttää;) Ja taisihan se Härkönenkin kirjoittaa siitä Häräntappoaseesta... olisiko ollut kuitenkin kokoluokkaa L? (ainakin ikään suhteutettuna). Oma kokoluokka.... hmmm.. kaikki ovat kiittäneet, jotka hengissä ovat selvinneet =D.

Vaikka sanotaankin, että nakurannan näyttävin kundi on se joka tuo 12 munkkia ja kaksi kuppia kahvia ilman tarjotinta rannalle, voi halutuin kuitenkin olla se, joka sen viimeisen munkin ottaa (ilman käsiä). ;
Itselläni on 17 senttinen. Siihen olen vuosien kuluessa tottunut ja se on minulle normaalin kokoinen. 15 vielä menettelee, mutta sitä pienemmät ovat jo hankalia käsitellä eivätkä tunnu enää miltään...Tällainen horoperse kun olen..
Eikä alle 15 senttisiä juuri tunnu näkevänkään. Johtuneeko sitten siitä, että isomman omistavat käyttävät vehjettään paljon rohkeammin...? Koskaan en ole elimen kokoa etukäteen kysynyt, enkä ole ketään sen koon vuoksi hylännyt. Pienemmästäkin on kuitenkin suunnattomasti iloa.

Niin...Minusta normaali on 15-19cm, 11-14cm pieni, <11cm toivoton ja >19cm täydellinen. :)
Pakko kysyä: mistä ihmeen käsittelyongelmista te ihmiset puhutte noiden isojen ja pienten kohdalla? Mahtuminen on yksi asia, mutta että käsittely.. Eikö ne nyt kuitenkin toimi kaikki ihan samalla tavalla koosta huolimatta.. ?? :O
Ei Ei Ei Ei....Ei tietenkään kaikki toimi samalla tavalla. Jotkut vaativat hyvin hellää käsittelyä, kun taas toisiin joutuu käyttämään suorastaan voimakeinoja. Osa on niin herkkiä, ettei niitä voi edes imeä...hieromisesta puhumattakaan. Joku kestää tunnin, toinen puoli minuuttia. Joltain lentää kerran.. joltain kolmesti. Kaikki ovat erilaisia ja vaativat hieman erilaista käsittelyä. Tällä nyt ei ole mitään tekemistä koon kanssa. Koosta johtuvat käsittelyongelmat lienevät lähinnä korvien välissä. Joku tykkää isosta, toinen pienestä..
No kyllähän mä nyt SEN tiedän..
Sitähän mä just kysyin, että mitä ne sellaiset koon mukanaan tuomat käsittelyongelmat mukamas on.. :)