Muotoa pakaroihin?

• 1 / 37
  • Perseetön
  • 19.11.2005 23:36
Miten sais parhaiten lautaperseeseen muotoa?
Eli mikä ois kuntosalilla paras laite/liike?
Pyöräily?
Juoksumatto?
Stepperi?

Tietty ois ihana saada hiukan pyykkilautaa vatsaan ja rintalihoja esiin. Mutta pakarat olis se "tärkein" :)

Asun Hesassa ja käyn Motivuksella.
  • 3 / 37
  • yksinkertaista
  • 20.11.2005 14:42
Lisäkysymys? Miksi haluat pakarat? Naisilla on yleisesti iso perse, kun taas hoppari-, ym. jätkillä on lautaperse.

Lautaperse on miehekästä. Turha sitä on mennä muuttamaan.
nätit pienet pyöreät ja lihaksikkaat pakarat miehellä on todella sexyt! Latta-, lauta- ja lyösäpeffat ei nosta tunnelmaa eikä mitään muutakaan.
  • 5 / 37
  • Public eye
  • 20.11.2005 14:47
Jollakin, jonka mielestä hyvin muodostuneet pakarat on yhtä kuin "iso perse", omassa estetiikan tajussa taitaa olla pientä korjattavaa... Mutta kuten täällä niin monesti ennenkin on todettu, makuasioista ei kannata kiistellä.
Hopparit on kamalia. Nostaisivat housujaan, lautaperse ei taida kannattaa housuja. Yleensä lautaperseet on pohjoisempaa rotua, etelämmässä on paljon muodokkaampia vartaloita.
Sellainen kuplaperse on makee joka on niin ulkonenva että sitä voi kaveri käyttä baarissa juomatelineenä. Grace Jones'in perse on kyllä ollut voittamaton tuossa overhungissaan. Semmoiset kunnon kinkut voi ostaa vaikka joululahjaksi itselleen plastiikkakirurgilta tuotenimellä "Brazilian bubble butt lift".
Samalla voi tietty ostaa myös pec implantsit, enlarge or reduce size of armsin/waist,/hips and legs, tummy tuck'in... saa varmaan paljousalennustakin ja näyttää sitten... ihan perseeltä.
Tuollaiseen satsiin pitäisi kyllä jo tulla lobotomia kaupanpäälle!
Wauh!
Peräti YKSI järkevä vastaus kerkesi tulla ennen skitsojen iskua.
On se kumma kun ei voi asiallisia viestejä laitella?

Pakaroista:
Jos haluat muotoa pakaroihin, niin kuntoiluhan siihen auttaa. Ja oikea ruokavalio helpottaa vatsaan "pyykkilaudan" saantia.
Parhaimmat ohjeet saat ehkä kuitenkin jos pyydät kuntosaliltasi tekemään henkilökohtaisen ohjelman. Siinä voit sanoa mitä toivot kuntoilustasi.
Geeneistä kaikki on viime kädessä kiinni.

Lättäpeput ovat lättäpeppuja.
Minä olen mies ja minulla on luonnostaan isot rasvapakarat. Vain salilla niistä saa sellaisen kiinteän ja kiihottavan kuplaperseen. Lautaa siitä ei saa ilman leikkausta.
Kuplaperse, onko se joku wolksvagenin uusi automalli?

Rasvaperse, ja lättäperse.

Minulla on miehen perse.
Pakaralihaksiin vaikuttavat treenit ovat mm. hack-kyykky, prässi varsinkin silloin kun jalkaterät asetetaan jalkatuelle selvästi 'eteen', perinteinen kyykky, kyykky smithissä ja taas jalkaterät vartalon pystyakselin etupuolelle, maastaveto suorin jaloin, alataljapotku nilkkaremmillä tms.

Eli onhan noita...
Kuntosalilla lukevissa liikeohjeissa luki että kaikken tehokkain liike pakaroiden kehittämiselle on askelkyykky. Tämä on kyllä omasta mielestäni yksi rasittavimmista ja inhottavimmista liikkeistä mitä on, mutta no pain, no gain. ;)
Minulla on pyöreä ja lihaksikas peppu.
Taitaa olla geeneissä ku yhtäkkiä tuli?
Jääkö se siis aina sellaiseksi, vai voiko jotain tapahtua? Esim. se katoaa :O
Kyllä se saattaa kadota, kuten monilla tapahtuu, läskikerrosten alle. Sillä se on mutta piilossa, kun ihra peittää sen. Samoin käy kolmenkympin korvilla monelle sikspäkille, jos niitä toisia sixpackeja ja mäyräkoiria tulee harrastettua vähän liikaa.
Mulla ei oo koskaan kertynyt messevää muotoa kroppaan vaikka oon kuinka yrittäny... *niisk ...aina vaan mä oon se sama pimpulapampulamaha jolla vois hemmot pestä vaikka paitaansa, siis sellanen classy sexpäkki., teiniksinä se oli kaiken lisäks kasirrutunen. Onneks ei enää. Haluisin jo sellasen kunnon äijämahan jolla kehtais kulkea ilman paitaa pitkin ahon laitaa. Kunnnon etukuula ois pähee ja sillä vois tehä aina kamuja tavatessa mahaväiffin bestiksien kaa. Nyt ei oonnaa kun ei tästä lähe mitään nautintoa ja ääntä. Kunnon miestissit ois kans musta megakuuliot sellaset jotka näkyis jo paidan päällekin ja ne eläis liikuessa eikä sellaset millaset mulla ny o: kovat lautatisut kuin mun mutsilla konsanaa. Takatissejä mä vaan nään märissä unissani ja tosimiehillä josku. *huoh Ja persettä vois jo alkaa tulemaan mutta minkäs teet. Ei oo ei tuu vaikka mässäilen kermaleivoksilla ja lipitän kokoajan kaljaa. Vittu kun vitutta kun ei saa sellasta kroppaa jonka haluis vaan pitää olla tällänen sporttipaska loppuikänsä kai.
Samaa miltä. Jos ei muotaja saatu synnyinlahjoiksi ei niitä kannata vääntä rautalangasta eikä lekurin veitsestä. Tuollaset jätkät eivät oon enää jätkiä vaan...sensuroin textin. Onneks mulla on tiukat, muodokkaat paikat ja lihakset ja oon ylpeä. Pisteeks loppuun, en ole homo vaan bi.
Käsittääkseni hiihtäminen on paras tapa kiinteyttää pakaralihaksia. Tosin salillakin on sellaisia laitteita, joissa rasitus kohdistuu juuri niihin lihaksiin, en nyt muista mitkä laitteet, kun en itse enää harrasta salia, mutta joku niistä joissa istuttiin ja liikuteltiin jalkoja.
Pakaroista on tullut puhetta joskus, koska on todellakin hyvin erilaisia makuja. En oo ite koskaan ymmärtäny lautaperseiden päälle. Siis jos on ihan littee takapuoli, ei housutkaan istu yhtään jalassa, vaan aina takamus lököttää oli koko mikä tahansa. Mutta kun ah niin ihana kiinteä ja silti pyöreä peppu istahtaa dieseleihin, niin avot jo alkaa näyttää hyvältä. Peppu voi olla kyllä sitten liiankin iso, ja kaikista kauhein on se naisellinen lantioilmiö, jossa peppu levenee sivusuunnassakin. Liian laihat lautapojut yök, miehekkäät kiinteäpyöreäpeppuiset kundit mielellään muillakin lihaksilla kiitos on ilo silmälle. Aika usein sellaisia vartaloita näkee etelänmaista tulleilla miehillä.

Enpä usko kovin tuohon pepunmuokkaukseen salitreenillä. se on synnynnäistä.
Salitreeni ei ole mikään uskonasia, vaan täysin lihasten kovaan fyysiseen rasitukseen perustuva tosiasia! Eri liikkeillä pystyy eritämään treenin koskemaan tiettyjä lihaksia ja siten voi vaikuttaa omaan kehoonsa.

Jonkun mainitsema askelkyykky on kohtalaisen hyvä liike, siinä tosin ei voi käyttää suuria painoja (verrattuna johonkin toiseen liikkeeseen) vaan huomattava osa suorituksesta kohdistuu tasapainon säilyttämiseen ja rasituksen jakamiseen oikein molempien jalkojen kesken.

Kirjallisuutta, esim.:

Lihaskuntoharjoittelun anatomia, Frédéric Delavier, VK-Kustannus Oy, 2003
Salitreeneillätosiaan kyetään kasvattamaan tietyissä rajoissa pakaroita, mutta viime kädessä se on osa syntymälahjaa tai sen puutetta.

Ja usein yli kolmekymppisenä viimeistään jos on ollut pojan lihaksikas peppu, niin se katoaa, jos ei aiheuta rasitusta liikunnan muodoissa, tai ole selliaisessa duunissa missä peppulihaksia tarvitaan.

Samoin kuin muukin fysiikka, ja iho saattaa romahtaa, rapistua ja ryppyyntyä dramaattisesti.

Kaikki on kiinni siitä, miten geenit toimii
Kiva kuulla että täällä tykätään muodokkaista pepuista.
Monesti on tultu ihmettelee mun persettä ku se on kiinteä ja pyöreä, mutta on sitä haukuttu myös isoksi.
Eli makuja on monenlaisia. Itse olen tyytyväinen omaani ja ei ne lautaperseet kyllä minuunkaan kyllä vetoa.
Kiva että pojallaki saa olla perse! =)
Samoin tytöillä ja naisilla sais olla perse.
Ulkonäkösyistäkin.
Pelkäänpä vaan ettei sellaista saada pelkästään kasvikunnan tuotoksia puputtamalla, osa hoikista vastakkaisen sukupuolen eläjistä ovat peputtomia, joka osaltaan johtuu huonosta ravinnosta.
Tanssijoilla on usein aika hyvä perse. Sen lisäksi paritanssi on sosiaalinen harrastus, jossa myös tutustuu uusiin ihmisiin. Esim. urheiluseura HOT järjestää tanssikursseja jäsenistön kiinnostuksen mukaan. Yhdessä tanssitaan niin valssia, humppaa, jivea kuin rivitansseja. Venäläisen ripaskan tanssiminen on myös fyysisesti erittäin raskasta ja hyvä lihaskuntoharjoitus. Nimim. kokemusta on.
Joo tuo Sun neuvo on tosi hyvä;)itse harrastan juoksua ja treenaan salilla siltäl,mutta pitää kokeilla tätä kyykky viulunsoittoa;)IHANAA yksi uusi liike lisää.....;)
Näin naisena tahtoisin antaa oman osani keskusteluun, vaikka teidän poikien kohdalla lihasmassa onkin hieman eri asia kuin minulla. ;) Mulla on hyvät geenit, pienelläkin treenillä saan lihakset näkymään. Monista tytöistä se on ihan yök-juttu, jos naisella näkyy lihakset, mutta olen aina ollut luontaisesti melko timmi, joten en ole voinut sille mitään. Miksi se on paha asia, jos tyttö treenaa? Ei vissiin ole kovin naisellista käytöstä. Treenaamisesta huolimatta mun kroppa ei kuitenkaan ole turhan äijämäinen, peppukin on ihan tyttömallia edelleen. Ja tissit löytyy, niitä en ole treenannut pois. Tosin rintalihakset tuossa alla saa sivuprofiilin näyttämään jopa omasta mielestä hassulta...

Okei, myönnetään, olen saanut monet limaiset heteromiehet salilla ähkimään ja puhkimaan reisiprässin parissa, kun itse olen siihen ensin ladannut 130kg. Pappojen on pakko saada enemmän ylös kuin tällaisen pikkuisen tytöntyllerön. ;) Peppua saa muokattua mun mielestä salilla parhaiten kyykkyjen ja askelkyykkyjen avulla.

Mutta tässäpä sellainen villi ajatus: reipas kävely tekee helvetin hyvää pakaroille. Ei mikään akkojen juoruilukävelylenkki, vaan ihan nopeatahtinen kävely. Ylämäkijuoksu ja porrasjuoksu ovat myös tosi tehokkaita, muokkaavat pakaroita ihan mukavasti. Meillä koripalloilijoilla nyt muutenkin on aika pyöreä peppu.......

Asiaa sivuten, missä urheilulajissa teidän mielestä kehittyy parhaimman näköiset pakarat? Pidättekö enemmän lätkä- vai fudispepusta jne.?
Jumalaiset pakarat

Miehelle on tarjolla monenlaisia kasvojen hoitoaineita velttoa ihoa, ryppyjä ja muita vanhenemismerkkejä vastaan. Miten suurkaupunkien homoja neuvotaan hoitamaan peppuaan? Sehän on tärkein ruumiinosa, kun mennään esim. homosaunaan. Komeat tai kauniit kasvot riittävät vain oopperassa tai dtm:ssä.

Ei mitään kemiallisesti vahvaa ainetta. Vain vettä ja lasten saippuaa. Pepun iho on hyvin ohutta ja helposti vaurioituvaa. Puhtaus on tietenkin perusasia, mutta myös tuoksu voi olla kutsuva. Siihen tarkoitukseeen ei tulisi käyttää parfyymejä tai partavesiä vaan esim. luonnontuotekaupan ruusuvettä. Sitä saadaan oheistuotteena, kun ruusun kukinnoista irrotetaan aromaattisia öljyjä. Peppuystävällisessä aineessa ei ole mukana alkoholia. Ruusuvettä käytetään mm. kasvovesinä ja hieronnassa.

Pink Channel -radio-ohjelman kommentaattori ihmetteli eilen: kumpaa tekisin, panenko sinne ruusuvettä vai menenkö kuntosalille treenaamaan.

Kuvalehdet ja netti ovat täynnä hyvin treenattuja tai luonnostaan kauniin pyöreitä pakaroita. Se lisää vaatimustasoa myös oikeassa elämässä. Onko kukaan koskaan jumaloinut persettäsi? Jos ei, niin kokeile ruusuvettä. Jos se ei auta, mene salille.
Pakarat piiloon!

Englantilaisen puiston läpi virtaa voimakkaana ja puhdasvetisenä Isar-joki. Joki ei näy edellisessä kuvassa, mutta se on siinä ruohokentän keskellä. Joki suuntaa siitä kohti Freisingin pikkukaupunkia. Metromatkailija Münchenissä tietää, että metrolla pääsee Freisingiin alle puolessa tunnissa.

Freisingin snaomalehdessä kerrotaan paikallisen kalastusyhdistyksen kokouksesta sunnuntaina. Yhdistyksessä on 775 jäsentä ja heistä 250 oli paikalla kokouksessa. Valittiin uusi hallitus järjestölle. Kalastajilla ei ollut sisäisiä järjestöongelmia vaan ongelmat olivat luonteeltaan ympäristöön liittyviä. Pikkujärvet ovat saastuneita. Siikoihin on iskenyt jokin syöpä. Lähes koko populaatio on tuhoutunut. Merimetsot ja isokoskelot ovat lisääntyneet.

Isarin varrella on vielä yksi populaatio, joka jatkaa kasvuaan. Homot ovat siellä kesäisin alasti päivää paistattelemassa ja leikkimässä leikkejään. Erityisen vaikea tilanne on Riegerauer-järvellä. Enää kalastaja ei voi lähteä lapsineen rannalle onkimaan, kun ei tiedä, millaista näytelmää joutuu seuraamaan. Siinä kaikkien nähden. Olisi mukava harrastaa kalastamista perheen kanssa, mutta lapsia on suojeltava niiltä näkymiltä. Yhdistys pyytääkin poliisia kieltämään liikkumisen järven luoteiskulmalla.

http://www.merkur-online.de/regionen/freising/;art8811,876571